Stunt Studio i Świadomy Kierowca dla Zarządu Dróg Miejskich

Zarząd Dróg Miejskich zorganizował na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie imprezę w ramach kampanii społecznej „3 Kolory”. Firmy Stunt Studio i Świadomy Kierowca przygotowały pokazy edukacyjne związane z bezpieczeństwem na polskich drogach.

Zarząd Dróg Miejskich w ramach edukacyjnego eventu zorganizował dwadzieścia stanowisk edukacyjnych oraz trzystumetrowy odcinek doświadczalny, na którym odbywały się pokazy uświadamiające zachowanie na drodze. Celem wydarzenia jest zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach oraz budowanie dobrych nawyków i „trójkolorowej” świadomości korzystania z sygnalizacji świetlnej.
Ekipa ze Świadomego Kierowcy, udowodniła, że zatrzymanie pojazdu na żółtym świetle przed sygnalizatorem jest możliwe. Przeprowadziła też eksperyment „10 mniej”, pokazując różnicę odległości zatrzymania pojazdu z prędkości 50 i 60 km/h. Pokazami wzbudzającymi największe emocje było potrącenie pieszego i dachowanie samochodu, które realizowała grupa kaskaderska Stunt Studio – Kaskaderzy filmowi. Pokaz potrącenia był realizowany wraz ze „Świadomym Kierowcą”. Jak podkreślają organizatorzy, wszystkie efekty były realistyczne, gdyż brali w nich udział żywi ludzie, łącznie z potrąconym pieszym i kierowcą dachowanego pojazdu.

 

 

– Pełne panowanie nad prowadzonym pojazdem pozwala na zrealizowanie ekstremalnych ewolucji, dzięki temu sceny są niezwykle dynamiczne a przy tym realistyczne – mówi Tomasz Lewandowski, założyciel Stunt Studio. – Lubimy edukować i uświadamiać widzów naszych pokazów, jak ważne w naszym życiu są rozwaga i bezpieczeństwo. Elementem zaskoczenia dla widzów był fakt, że osoby z publiczności musiały włączyć się do akcji ratowniczej. W asyście kaskaderów i służb ratowniczych gasiły rozbity samochód, pomagały udzielić pierwszej pomocy poszkodowanym oraz zabezpieczyć miejsce wypadku. Wierzymy że dzięki takiej formie interakcji publiczności zdobyta wiedza i umiejętności na długo pozostaną w pamięci uczestników eventu – podkreśla Tomasz Lewandowski.
Event w ramach kampanii społecznej „3 Kolory” odbył się 27 czerwca.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl