Jet Events i stażyści w akcji „Chodź na trzepak”

W ramach studenckich praktyk stażyści agencji Jest Events zrealizowali Festiwal Gier Podwórkowych pod hasłem „Chodź na trzepak”.


Festiwal Gier Podwórkowych, podczas którego dorośli i dzieci na nowo odkrywali zapomniane zabawy. odbył się na podwórku przy ul. Raszyńskiej 32/44 w Warszawie. W programie znalazły się gra w klasy, wyścigi kapsli, bujanie się w rytm hula-hop, odbijanie zośki, gre w kręgle i w bule, siłowanie na rękę, rzucanie ringo, skakanie na skakance i gumie, a także klasyczna gra w szachy i bierki. Oprócz tego na uczestników czekały bańki mydlane, balony, stoisko do malowania buziek i tymczasowych tatuaży.
Jednym z celów tego niekomercyjnego wydarzenia było budowanie wspólnoty między mieszkańcami. Podczas eventu widać było, jak rodzice wchodzą w relację ze swoimi dziećmi, wyjaśniając im tajniki gier, które dla ich pociech były zupełnie nieznane. Paleta gier została ułożona w taki sposób, aby również dzieci mogły się wykazać i zaprosić swoich opiekunów do zabawy. Stąd sporym zainteresowaniem cieszył się cymbergaj, do którego w pewnym momencie tworzyły się kolejki.
Jak podkreślają organizatorzy, współcześnie podwórka świecą pustkami, są w większości zaniedbane i opuszczone. Zwyczaj, który kiedyś wydawał się czymś oczywistym, dzisiaj wywołuje wzruszenie wśród starszych pokoleń. Podwórko dawniej kojarzyło się z zabawą, kreatywnością – wystarczył jeden patyk, jeden kamień, a wokół budowała się już cała historia i akcja – a zatem to najodpowiedniejsze miejsce do działań, zwłaszcza dla agencji eventowej. Podczas Festiwalu dzieci przełamywały swoje lęki, aktywnie włączały się w gry i zabawy, a nawet zaskoczyły swoją pomysłowością.

 


 

 – Branża eventowa w Polsce jest teraz na etapie profesjonalizacji. Jet Events widząc ten trend, aktywnie włącza się w jego nurt poprzez swoją działalność edukacyjną i CSR-ową. Ponadto agencja w ramach swojej wizji i misji realizuje działania, mające na celu odpowiedzialną i dojrzałą formację rynkową, podczas której kształtuje postawy zaangażowania i społecznej odpowiedzialności. Nie byłoby to możliwe bez konkretnej i rzeczywistej aktywności w wydarzeniach nośnych z punktu widzenia społeczeństwa. Bez takich działań postulaty te byłyby tylko pustym hasłem, brzmiącym co prawda ładnie, ale bez odzwierciedlenia w realnych wydarzeniach – mówi Jarosław Sądej, prezes zarządu Jest Events.
„Chodź na trzepak” było wydarzeniem wielopokoleniowym, mającym na celu integrację i aktywizację mieszkańców Ochoty, zostało zorganizowane przez stażystów agencji Jet Events wraz z pomocą licznych partnerów. Do akcji włączyło się Oligo i Obsługa Sceny. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła Burmistrz Dzielnicy Ochota Katarzyna Łęgiewicz. Natomiast patronat medialny Polskie Radio - Radio Dla Ciebie i portal rytmwarszawy.pl. Wydarzenie spotkało się z zainteresowaniem mediów. Na miejsce przyjechała ekipa tvn24, która przygotowała duży materiał na temat Festiwalu, poza tym osobny felieton napisał Andrzej Sitko z Informatora Stolicy. Kilka dni przed wydarzeniem portal rytmwarszawy.pl i wawalove.pl zamieściły informacje na temat eventu, a w RDC odbyła się audycja na żywo z udziałem organizatorów Festiwalu.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl