Würth Polska świętuje 25-lecie z Live Marketing Concept
Firma Würth Polska, cześć międzynarodowego koncernu obecnego w 80 krajach na świecie, świętuje w tym roku swoje 25-lecie. Z tej okazji przez Live Marketing Concept (ICP Group SA) zostały zorganizowane obchody tej rocznicy, w których udział wzięło niemal 600 pracowników firmy z całego kraju. Gościem specjalnym wydarzenia był właściciel firmy, prof. Reinhold Würth, filantrop i mecenas sztuki.
Oficjalną część wydarzenia zorganizowano w nowym centrum logistycznym Würth Polska, w hali magazynowej znajdującej się w warszawskim Ursusie, która została specjalnie zaaranżowana na potrzeby tego spotkania. Wybudowano w niej m.in dużą scenę wraz z ekranem o wielkości 11 m x 6 m i mock-upem cyfry 25 (o wysokości niemal pięciu metrów). Przy wejściu do hali fotografowie wykonywali zdjęcia pracownikom firmy, które w dalszej części spotkania, dzięki zastosowaniu systemu Wizard, były prezentowane na specjalnie przygotowanej animacji „Würth to My”. Każdy z uczestników mógł również podejść do ekranu dotykowego i złożyć życzenia, które następnie prezentowane były na ekranie wraz z mozaiką zdjęć pracowników tworzących firmę.
Ekran i mock-up rocznicowej cyfry pozwoliły na otwarcie konferencji zaprezentować multimedialne show bazujące na technice animacji 3D oraz mappingu. Kilkuminutowa animacja przedstawiała historię firmy Würth w Polsce i na świecie, jej rozwój, dokonania oraz aktualną pozycję na rynku. Jak informują organizatorzy wydarzenia, prace nad prezentacją trwały ponad dwa miesiące, a w samej animacji poza użyciem historycznych materiałów źródłowych wykorzystano również wykonane na potrzeby wydarzenia ujęcia filmowe. W dalszej części spotkania odbyły się prezentacje zarządu Würth Polska oraz managerów z Niemiec, w tym również wystąpienie prof. Reinholda Würtha. Po przerwie na scenie pojawił się wybitny sportowiec, żeglarz, medalista olimpijski i mistrz świata oraz Europy Mateusz Kusznierewicz, który z perspektywy swoich dokonań i wielu lat kariery opowiedział o tym, jak wytrwała i ciężka praca przekłada się na sukces i jak konsekwencję w dążeniu do celu można wykorzystać również w biznesie. Całość tej części spotkania zakończyło uhonorowanie pracowników z długim stażem pracy oraz mini recital zespołu Street Whispers, który doceniany jest za kunszt artystyczny pod względem łączenia stylów: klasycznego, jazzowego, ale także klezmerskiego czy folkowego.
Po południu goście zostali przewiezieni do hotelu Narvil, gdzie odbyła się uroczysta gala. Ona również została zainaugurowana multimedialnym show, tym razem w formie pokazu laserowego pokazującego świat marki Würth. Po kolacji odbył się występ kabaretu „Pod Wyrwigroszem” oraz zabawa z DJ-em.