Polska premiera Huawei Watch i inauguracja współpracy z Robertem Lewandowskim
Event inaugurujący współpracę Huawei z Robertem Lewandowskim oraz premiera Huawei Watch odbyły się w Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie. Za jego realizację odpowiadała agencja Isobar.
Pierwsza część wydarzenia była poświęcona na powitanie Roberta Lewandowskiego w drużyne Huawei – piłkarz został ambasadorem brandu w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Przy okazji tej współpracy powstał film autobiograficzny o sportowcu, a podczas wydarzenia pokazany zwiastun filmu.
Zaangażowanie Roberta Lewandowskiego ma wpisywać się w strategię komunikacyjną marki, wykorzystującą hasło: „Make it Possible”.
Drugą część wydarzenia stanowiła premierę Huawei Watch. Multimedialna prezentacja produktowa pokazała funkcjonalności, design i technologię nowego urządzenia. – Huawei Watch został doskonale przyjęty przez media i ekspertów już podczas pierwszej prezentacji, która odbyła się na tegorocznych targach Mobile World Congress w Barcelonie. – powiedział Dariusz Marnic, marketing manager Huawei Consumer BG. – Obserwujemy rosnącą popularności wearables w Polsce. Nasz produkt łączy innowacyjną technologię, praktyczne funkcje i niezwykle eleganckie wzornictwo. Wierzymy, że ta kombinacja spodoba się polskim użytkownikom. – dodaje.
Po prezentacji zaproszeni goście obejrzeli pokaz mody. Huawei do współpracy przy polskiej premierze swojego smartwatcha zaprosił Jakuba „Jacoba” Bartnika. Laureat pierwszej polskiej edycji programu „Project Runnaway” i właściciel marki Jacob Birge Vision przygotował specjalną kolekcję inspirowaną Huawei Watch, ukazującą najnowsze trendy w modzie i sposoby łączenia jej z nowymi technologiami. Kolekcja miała także pokazać jak moda i technologia idealnie się komponują i przenikają. Modele i modelki podczas pokazu ubrani byli w zegarki Huawei.
– W modzie cenię możliwość tworzenia rzeczy, które są nie tylko piękne, ale również funkcjonalne – powiedział Jacob. – Współczesne dodatki do stylizacji coraz częściej spełniają nie tylko funkcję estetyczną, ale także użytkową. Urządzenia ubieralne, które coraz szerzej wchodzą na nasz rynek, pozwalają na połączenie mody i technologii w nowoczesnej konwencji. Innowacyjny i piękny Huawei Watch idealnie sprawdza się w tej roli – podsumowuje.
Kolekcja inspirowana Huawei Watch zostanie przeznaczona na bożonarodzeniową akcję charytatywną.
Po pokazie odbył się panel dyskusyjny, gdzie zaproszeni goście Jakub „Jacoba” Bartnik oraz blogerzy: Ekskluzywny Menel i Szarmant opowiadali m.in. o swoich wrażeniach z posiadania i użytkowania Huawei Watch.
Każdy gość wydarzenia mógł przejść do specjalnej strefy, gdzie prezentowane były wszystkie dostępne modele Huawei Watch, pokazujące także ofertę kopert oraz pasków.
Premierę poprowadziła prezenterka telewizyjna Agnieszka Popielewicz. Event odbył się 9 listopada.
Za realizację wydarzenia odpowiadała agencja Isobar, za relację z mediami i koordynację wydarzenia pod tym kątem – Ogilvy PR.