Makata dla Ambasady Izraela
Podczas tegorocznego PZU Maratonu Warszawskiego Ambasada Izraela przygotowała dla uczestników biegu oraz ich kibiców strefę nazwaną Wyspą Izrael. Za jej zbudowanie oraz koordynowanie atrakcji organizowanych na jej terenie odpowiedzialny był dom produkcyjny Makata Creative Group.
Na Wyspie Izrael goście mogli wypocząć wśród palm, odbyć trening wraz z trenerami fitness z klubu Gravitan i poznać wiele ciekawostek na temat Izraela prezentowanych przez Michała Piróga, który m.in. wspólnie z uczestnikami wydarzenia grał w tradycyjne, izraelskie gry. Animatorzy wyglądający jakby dopiero skończyli plażowanie na słonecznej plaży w Tel-Awiwie, rozdawali zwycięzcom upominki związane z Izraelem. Dzieci natomiast bawiły się pod okiem profesjonalnych opiekunów z przedszkola Ala ma Kota, a program atrakcji dla nich zawierał m.in. budowanie z wielkich, drewnianych klocków czy warsztaty kaligrafii hebrajskiej i malowanie farbami na specjalnie przygotowanych do tego ścianach.
O wrażenia dźwiękowe zadbał DJ miksujący dla gości najnowszą, izraelską muzykę. Punktem kulminacyjnym wydarzenia był trening relaksacyjny z najszybszymi biegaczami zaproszonymi przez Ambasadę Izraela na maraton (było ich 64).
Największe wrażenie na odwiedzających wyspę robił wielki, kolorowy napis „szalom”, czyli hebrajskie przywitanie, które dosłownie znaczy „pokój”. Strefę odwiedziło wielu gości, w tym ambasador Izraela w Polsce, Anna Azari.
Celem stworzenia strefy była promocja Izraela jako przyjaznego miejsca dla turystów i doskonałego kierunku na aktywne wakacje.
Dom produkcyjny Makata odpowiadał za kompleksową realizację działań w zakresie aranżacji scenografii, koordynacji techniki: nagłośnienia, oświetlenia i multimediów oraz nadzoru nad przebiegiem całego eventu.
Wydarzenie odbyło się w dniach 26 – 27 września 2015 r., w Warszawie.