Allegro dla PGNiG Obrót Detaliczny – sto tysięcy kibiców

Agencja Allegro odpowiadała za kompleksową aranżację i obsługę PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016 oraz prowadzenie działań komunikacyjnych. Przez dwa tygodnie trwania Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn, blisko 100 tys. fanów piłki ręcznej odwiedziło PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalne Strefy Kibica EHF Euro 2016 w Krakowie, Gdańsku, Katowicach i Wrocławiu. 
 

Realizację projektu stanowiło kilka tygodni przygotowań organizacyjnych, kreacyjnych i logistycznych, a także komunikacja oraz obsługa PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica. Strefy znajdowały się w czterech różnych miastach, działały od 15 do 31 stycznia 2016 roku, a każda z nich mogła pomieścić 900 osób, które na telebimie oglądały spotkania EHF Euro 2016. Atrakcje w strefach zostały zaplanowane przez agencję w taki sposób, żeby każdy mógł poczuć się, jak zawodnik biorący udział w prawdziwym meczu piłki ręcznej.
Działania komunikacyjne wokół PGNiG Obrót Detaliczny Oficjalnych Stref Kibica EHF Euro 2016 skupiły się na media relations, social media i komunikacji zewnętrznej. Zainteresowaniem cieszyła się aplikacja „Quiz Piłka Ręczna 2016” oraz możliwość uzupełnienia swojego zdjęcia profilowego na Facebooku o biało-czerwoną flagę. Internauci opublikowali ponad 1000 postów z #niechwygraPolska. Zebrali w ten sposób potrzebną liczbę hashtagów, żeby zbudować specjalny puchar, który zostanie przekazany reprezentantom Polski.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl