H&M Sport „WF-reaktywacja” z agencją Plej
Agencja Plej opracowała i zrealizowała akcję promocyjną „WF-reaktywacja” dla H&M. Założeniem projektu, zrealizowanego w budynku byłego liceum im. Hoffmanowej w Warszawie, było cofnięcie się do czasów szkolnych, spalanie kalorii pod okiem trenerów i wymiana ich na nową kolekcję H&M Sport.
Rozstrzygnięty w listopadzie 2015 roku przetarg na koncepcję kreatywną oraz realizację eventu H&M Sport Camp wygrała agencja marketingu zintegrowanego Plej. Zadaniem postawionym przed uczestnikami postępowania było stworzenie wydarzenia promującego dział H&M Sport, które zachęci grupę docelową do zapoznania się z ofertą marki oraz będzie na tyle uniwersalne, aby umożliwić jego kontynuację w przyszłości.
Agencja Plej zaproponowała, aby cofnąć się na jeden weekend do czasów szkolnych i, pod okiem najlepszych trenerów, wspólnie przeżyć ponownie lekcję WF w specjalnie na tę okoliczność wystylizowanych salach byłego Liceum im. Hoffmanowej (aktualnie 1500m2 do wynajęcia), a spalone kalorie wymienić na miejscu na ubrania z najnowszej kolekcji H&M Sport.
Tak powstała koncepcja „WF-reaktywacja”, która zrealizowana została 23 i 24 stycznia w Warszawie. W wydarzeniu udział wzięło 1750 osób, rozdano 1500 dzienniczków H&M, odbyło się 5630 jednostek treningowych, wypito 1600 litrów wody, zjedzono 1000 batonów energetycznych, a przede wszystkim, spalono 1 170 000 kalorii, które wymienione zostały przez uczestników na ubrania z najnowszej kolekcji H&M Sport.
Agencja Plej opracowała key visual akcji, przygotowała scenariusz eventu, zaangażowała trenerów, zaplanowała, a następnie zrealizowała całe wydarzenie. Koncepcję kreatywną stworzyli Paweł Matyja z Jakubem Boryczką, za kreację wszystkich materiałów odpowiadała Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, a za produkcję wydarzenia odpowiedzialni byli Marta Tomaszewska i Tomasz Karwowski.