Premiera prasowa nowego DS4 oraz DS4 Crossback z Don’t Worry
Agencja Don’t Worry odpowiadała za organizację premiery prasowej nowych modeli marki DS. Częścią spotkania były francuskie śniadanie oraz jazdy testowe w scenerii Krainy Wielkich Jezior Mazurskich.
W dniach 10 – 11 marca dziennikarze motoryzacyni mieli możliwość uczestniczyć w oficjalnej premiererze nowego DS4 oraz DS4 Crossback w Hotelu Mikołjaki na Ptasiej Wyspie. Po przyjeździe na miejsce organizatorzy przygotowali dla gości śniadanie we francuskim klimacie. Serwowoane były crepes, croissant oraz owocowe komfitury. Następnie odbyła się konferencja poświęcona walorom premierowych DS4 oraz DS4 Crossback.
Podczas spotkania po raz pierwszy zaprezentowano również reklamę DS3, której twarzą została ikona mody oraz charyzmatyczna businesswoman – Iris Apfel. Po konferencji dziennikarze mieli okazję sprawdzić możliwości premierowych modeli na trasie podczas jazd próbnych, jednocześnie podziwiając piękne widoki mazurskich jezior. Przystankiem w jazdach testowych był lunch w odrestaurowanym XIII-wiecznym zamku, Hotelu St. Bruno. Zwieńczniem wydarzenia była wieczorna kolacja podczas, której serowoano tradycyjne dania kuchni francuskiej. Muzyka miksowana przez DJ Neen sprzyjała rozmowom biznesowym oraz zawiązywaniu nowych relacji.
Agencja Don’t Worry odpowiedzialna była za kompleksową koordynację wydarzenia – scenografię, multimedia, materiały brandingowe oraz logistykę.