Komunikacja nowej marki firmy Ciech Sarzyna z Walkiem
Firma Ciech Sarzyna wprowadziła na rynek nową markę produktów z kategorii Home&Garden – Ziemovit, promowaną pod hasłem „Niech żyje ogród!”. Walk był odpowiedzialny za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej, a także wsparcie w punktach sprzedaży. Agencja zrealizowała również event, którego celem było przedstawienie nowej gamy produktów.
Marka Ziemovit oferuje asortyment produktów do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce czy balkonie. Nazwa ma podkreślać ich jakość - Ziemowit jest formą staropolskiego imienia Siemowit oznaczającego „głowę rodu”, a także budzi skojarzenia z połączeniem dwóch słów – ziemi i witamin. Królewski charakter marki został dodatkowo wzmocniony
Korona w logo oraz claim „Niech żyje ogród!”, stanowiący nawiązanie do tradycyjnego okrzyku wznoszonego na cześć władcy "Niech żyje król!" mają akcentować prestiż marki oraz stawiać na przyjemność płynącą z pielęgnowania własnego „zielonego królestwa”.
Kampania reklamowa rozpoczęła się w marcu. Walk Creative było odpowiedzialne za stworzenie koncepcji kreatywno-strategicznej marki, jej nazwy oraz pełnej identyfikacji wizualnej, w tym zaprojektowanie opakowań całej gamy produktów oraz reklam prasowych. Przygotowaniem oraz produkcją materiałów POS zajęło się Walk Promotion. Walk Events zorganizowało spotkanie dla dziennikarzy oraz największych, kluczowych klientów firmy Ciech Sarzyna, promujące nową gamę produktów Ziemovit. Kampania jest prowadzona w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.