Wystawa Open a Door to Israel z Makatą
Makata Creative Group wsparła Ambasadę Izraela w Warszawie w realizacji multimedialnej instalacji Open a Door to Israel. Przez 10 dni w Soho Factory zwiedzający mogli poznać oblicze Izraela, pokazujące jego przełomowe rozwiązania technologiczne i tętniące życiem społeczeństwo. Agencja odpowiadała także za produkcję eventów promujących wystawę.
Multimedialna instalacja Open a Door to Israel składała się z dwóch części: interaktywnych drzwi oraz multimedialnego show. Pierwsza część ekspozycji skonstruowana była z dziewięciu ogromnych ekranów, zamkniętych w interaktywnych drzwiach. Druga część to show z udziałem robota wyposażonego w pneumatyczne ramię, który prezentował gościom tętniący życiem, nasycony kolorami, twórczy i ekscytujący kraj Bliskiego Wschodu.
Makata wsparła organizatorów wystawy w realizacji wydarzenia zarówno w zakresie organizacyjnym, jak i obsługi technicznej. Ponadto odpowiadała za produkcję serii eventów dla Ambasady, mających na celu promocję wystawy. Wśród nich: konferencji prasowej dla przedstawicieli mediów, oficjalnej premiery dla wysokiej rangi urzędników i gości VIP, jak również konferencji branżowej dla firm z rynku produktów rolnych, współpracujących z Ambasadą. Makata wsparła też organizację seminarium poświęconego innowacyjności, którego gośćmi specjalnymi byli Denes Ban z OurCrowd oraz Monika Rozalska z Create TLV.
Wystawa Open a Door to Israel osbyła się w dniach 12 – 21 marca.