Otwarcie flagowego sklepu H&M w Złotych Tarasach z agencją Plej

W Złotych Tarasach w Warszawie odbyło się uroczyste otwarcie flagowego sklepu H&M połączone z koncertem Margaret. Wydarzenie poprzedzała tygodniowa akcja ambientowa. Agencja Plej wygrała projekt w przetargu, opracowała koncept wydarzenia, odpowiadała za kreację, produkcję i kompleksową realizację eventu. 

Zadaniem agencji biorących udział w przetargu było przedstawienie koncepcji na event otwarcia pierwszego flagowego sklepu H&M w Polsce. Jednym z najważniejszych elementów oferty miał być pomysł na wzbudzenie jak największego zainteresowania otwarciem wśród stałych i nowych klientów. Wszyscy mieli poczuć się zaproszeni do udziału w tym wyjątkowym dla marki wydarzeniu.
Wygrała koncepcja kreatywna agencji Plej, w której wykorzystano efekt kalejdoskopu z bezpośrednim nawiązaniem do architektury dachu Złotych Tarasów. Stała się ona motywem przewodnim do wszystkich działań i aktywności związanych z wydarzeniem. Agencja Plej stworzyła interaktywny ambient w postaci kalejdoskopu wielkości człowieka, umieszczonego w mobilnym kontenerze. Na tydzień przed otwarciem pojawił się on w trzech warszawskich lokalizacjach: przy wejściu na stację Metro Politechnika, pomiędzy wejściami na Dworzec PKP Śródmieście oraz w sąsiedztwie Złotych Tarasów od strony ul. Emilii Plater. Odwiedzający kalejdoskop przechodnie mogli wejść do środka, zrobić sobie zdjęcia, a przede wszystkim nagrać własne gify, z których najlepsze posłużyły do oprawy koncertu finałowego.

 


23 kwietnia, podczas otwarcia flagowego sklepu H&M w Złotych Tarasach, występującej z tej okazji na scenie Margaret towarzyszyły stworzone z wykorzystaniem tych gifów wizualizacje.
Agencja Plej odpowiadała za pełną oprawę otwarcia flagowego sklepu H&M w Złotych Tarasach oraz towarzyszące temu wydarzeniu atrakcje. Stworzyła również identyfikację wizualną flagowego sklepu, opartą na „kalejdoskopowym” sercu, której autorami są Aleksandra Janowska-Wojtulewicz – creative group head i Maciej Korzeb – graphic designer. Autorem koncepcji kreatywnej jest Paweł Matyja – senior creative, za produkcję i realizację wydarzenia odpowiadały: Gosia Trepka – event manager oraz Marta Porębska – event specialist w agencji Plej.
Za działania w social media, oparte na koncepcji kreatywnej stworzonej przez agencję Plej, odpowiedzialna była agencja VML Poland.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl