Premiera Business Insider Polska z Walk Events
Wystartowała polska wersja serwisu biznesowego i technologicznego Business Insider. Walk Events było odpowiedzialne za organizację oficjalnej premiery portalu. Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.
Oficjalna premiera serwisu Business Insider (www.businessinsider.com.pl) – uznawanego za jeden z największych portali informacyjno-biznesowych w USA – odbyła się 12 maja br. w Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie. Polska stała się trzecim krajem w Europie (po Wielkiej Brytanii i Niemczech), w którym obecny jest portal.
Premierę poprowadził redaktor naczelny Business Insider Łukasz Grass. Podczas eventu można było na żywo zobaczyć zaprezentowane w spocie reklamowym Business Insider designerskie instalacje bazujące na iluzji optycznej. Na pierwszy rzut oka nie przekazywały one żadnej treści, jednak patrząc pod określonym kątem, można było zobaczyć ukryty komunikat.
Wydarzenie zostało podzielone na dwie części: śniadanie prasowe z influencerami prowadzone w streamingu live oraz wieczorne spotkanie dla gości specjalnych. W ramach porannego spotkania influencerzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach dotyczących obszarów biznesowych na co dzień poruszanych przez Business Insider. Podczas wydarzenia wystąpili: Tytus Cytowski, prawnik z Doliny Krzemowej, Mateusz Mach, założyciel Five App, Joanna Malinowska-Parzydło, autorka bloga Jesteś Marką, i Grzegorz Mogilewski z Iconaris, specjalista marketingu internetowego, zdobywca wielu nagród w kraju i za granicą. W wieczornym spotkaniu wziął również udział Roddy Salazar, wiceprezes Business Insider US.
W ramach wydarzenia Walk Events było odpowiedzialne za przełożenie idei kreatywnej kampanii wprowadzającej Business Insider na polski rynek na event dla ok. 200 osób i jego realizację, a także pozyskanie mówców zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Agencja m.in. stworzyła koncepcję zagospodarowania przestrzeni i scenariusz spotkania, koordynowała pracę podwykonawców oraz zajęła się logistyką wydarzenia.
Potrawy reprezentujące różne kuchnie świata, nawiązując tym samym do globalności tematyki biznesowej przygotował Sunflower Catering.