Plej podsumowuje finał WCGC Poland 2016

fot. Radek Zawadzki
fot. Radek Zawadzki

Agencja Plej zrealizowała drugą edycję WCGC Poland, na którą złożyły się dwa dni golfowej rywalizacji na Lisiej Polanie, bankiet i konkurs na Stadionie Legii Warszawa, Akademia Golfa dla gości turnieju.

W dniach 20 i 21 maja 2016 roku odbył się finał 2. edycji World Corporate Golf Challenge w Polsce. Dwuosobowe drużyny firmowe walczyły na polu golfowym Lisia Polana k. Warszawy o nagrodę główną – wyjazd na światowy turniej WCGC, który zostanie rozegrany 21-26 czerwca w portugalskim Cascais. Z wynikiem 133 pkt STB netto zwyciężyła drużyna Sobienie Królewskie Power, w której barwach zagrali Mieczysław Gwiazda i Piotr Szymański. Drugie miejsce zdobyła drużyna Blue Eagles w składzie Bartosz Brzoska i Wojciech Hallmann (129 pkt). Trzecie miejsce zajęła drużyna Dobra Sztuka w składzie Jan Zawadowski i Piotr Ostaszewski (128 pkt).

Dwudniowy turniej to nie tylko rywalizacja na polu golfowym – zawodom towarzyszy wiele atrakcji dla uczestników oraz gości WCGC Poland. Po pierwszym dniu zmagań w Klubie Biznesowym Stadionu Legii Warszawa odbył się bankiet turniejowy, w którym wzięło udział ponad 200 gości. Poprowadził go Mateusz Kusznierewicz – ambasador polskiej edycji turnieju – któremu na scenie towarzyszyli prezes WCGC Poland Łukasz Ostaszewski oraz dyrektor turnieju Ewa Wołowiec. Podczas spotkania zostały wręczone wyróżnienia za indywidualne wyniki na polu, a także nagrody od sponsorów, którzy ufundowali je w konkursach na 11 dołkach turniejowych. Podczas wieczoru wystąpiła Margaret. Niespodzianką dla uczestników był miniturniej golfowy closest-to-the-pin na dołku Legia Warszawa 1916, który odbył się na murawie aktualnego mistrza Polski w piłce nożnej. Zwycięzca otrzymał zaproszenie do loży VIP na wybrany mecz Ekstraklasy w sezonie 2016/2017.

 


Za obsługę cateringową wydarzenia odpowiadało Belvedere Catering by Design. Goście degustowali menu przygotowane przez szefa kreatywnego Henryka Nieciejowskiego, który postawił na lekkie dania kuchni międzynarodowej oraz sezonowe desery
Organizację World Corporate Golf Challenge wsparła także firma Rent Design. Do aranżacji użyto ok. 200 produktów. Wykorzystane one zostały zarówno podczas rozgrywek na polu golfowym, jak i w trakcie uroczystej gali na stadionie Legii..
Podczas finałowej rozgrywki, na polu golfowym Lisia Polana została zorganizowana Akademia Golfa oraz konkurs w kategorii Open dla początkujących fanów tego sportu. Wzięli w niej udział przedstawiciele mediów oraz sponsorzy wydarzenia, łącznie prawie 30 osób. Wśród dorosłych zwyciężył Kamil Ancypa z Regent Warsaw Hotel, wśród najmłodszych – Pola Rogowiecka.

Za organizację turnieju WCGC w Polsce odpowiadała agencja Plej. Do jej zadań należały: koordynacja przygotowań, pozyskanie licznych sponsorów i partnerów turnieju oraz współpraca z nimi, działania media relations, a także produkcja i realizacja całego wydarzenia.
Turniej po raz drugi odbył się pod patronatem medialnym MeetingPlanner.pl.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl