Walk Events dla Ergo Hestii
Osiem tysięcy osób wzięło udział w zorganizowanej przez Ergo Hestię i Walk Events Premierze Nowego Świata Ubezpieczeń. Zrealizowane w Ergo Arenie kilkugodzinne wydarzenie, było złożonym przedsięwzięciem logistyczno-organizacyjnym, angażującym zespół produkcyjny liczący łącznie ok. tysiąca osób. Celem była spektakularna prezentacja digitalowej platformy iHestia.
Nad nowym systemem Ergo Hestia intensywnie i w tajemnicy pracowała przez ponad 3 lata – remiera wymagała więc odpowiedniej oprawy. W wyniku kilkuetapowego przetargu ubezpieczyciel zdecydował się powierzyć produkcję wydarzenia Walk Events. Do zadań agencji należały także działania z obszaru komunikacji wewnętrznej oraz logistyka związana z transportem 8000 gości do Sopotu.
– Kluczowym wyzwaniem postawionym przed Walk Events było zapewnienie maksymalnej satysfakcji uczestników na każdym etapie Premiery Nowego Świata Ubezpieczeń i zbudowanie odpowiedniej krzywej emocji – tak, aby to przełomowe dla polskiej branży ubezpieczeniowej wydarzenie, pozostało niezapomniane na lata. Bardzo ważne było zatem zagwarantowanie kompleksowej obsługi ze strony agencji i dopracowanie spotkania w najdrobniejszych szczegółach – zarówno od strony logistycznej, jak też najwyższej jakości efektów. W konsekwencji, przez pół roku wspólnej pracy, mieliśmy przy naszym boku odpowiedniego partnera, co zdecydowanie potwierdziła sama realizacja i głosy zadowolenia ze strony naszych gości – powiedział Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji STU Ergo Hestia SA.
O skali wydarzenia mówią liczby: 8000 gości – agentów ubezpieczeniowych z całej Polski, 122 autokary wyjeżdżające z 30 miast, prawie 4000 noclegów w 46 hotelach. Dla uczestników przygotowano 30 000 brandowanych batonów i niemal 8000 koców turystycznych na podróż.
W Ergo Arenie stanęła rozbudowana strefa cateringowa zajmująca prawie 8000 mkw. Tylko 11 czerwca nad obsługą i realizacją wydarzenia pracowało jednocześnie 700 osób w tym 200 wolontariuszy z ErgO Hestii. Cały zespół, który na poszczególnych etapach przez pół roku tworzył Premierę Nowego Świata Ubezpieczeń liczył łącznie ok. 1000 osób.
Do prezentacja iHestii, nowego rozwiązania umożliwiającego komunikację w czasie rzeczywistym pomiędzy pośrednikiem ubezpieczeniowym, klientem i towarzystwem, użyto ruchomych ekranów o łącznej powierzchni 176 mkw., 800 mkw. ekranów diodowych, 370 urządzeń świetlnych oraz 500 GB animacji przygotowanych na ekranie green box. Szczególne wrażenie wśród uczestników zrobiły wykorzystane podczas show święcące, sterowane sygnałem radiowym, opaski Xylo. Premierę uświetniły: okolicznościowa loteria 25-lecia Ergo Hestii oraz koncert formacji Zbigniew Wodecki with Mitch & Mitch.
– Ergo Hestia, powierzając nam realizację największego wydarzenia w swojej 25-letniej historii, obdarzyła nas ogromnym zaufaniem. Dla WalK Events to najwyższe możliwe wyróżnienie. Szczególnie, że realizacja Premiery Nowego Świata Ubezpieczeń to dla agencji i ErgO Hestii pierwsza współpraca. Nasze przygotowania objęły trzy główne obszary – logistykę, komunikację oraz produkcję show w Ergo Arenie. Aby móc bardziej przybliżyć skalę całego przedsięwzięcia, mogę powiedzieć, że koncepcja ofertowa znalazła egzekucyjne odzwierciedlenie w 1200 zadaniach rozpisanych w specjalnej aplikacji do zarządzania projektami, a samo biuro produkcyjne liczyło 40 biurek i 80 osób w szczytowym okresie realizacji – powiedział Bartosz Bieszyński, prezes zarządu Walk Events.
W celu zapewnienia kompleksowej obsługi Premiery Nowego Świata Ubezpieczeń, w realizację zadań zaangażowane zostały także inne spółki wchodzące w skład Grupy Walk, tj. Walk Digital (stworzenie strony internetowej oraz kampanii online), Walk PR (komunikacja wewnętrzna) oraz Walk Promotion (przygotowanie i obsługa loterii).
Event odbył się 11 czerwca br.