Allegro dla Samsung Irena Women’s Run
Agencja Allegro odpowiadała za realizację tegorocznej edycji biegu Samsung Irena Women’s Run. Była to siódma edycja wydarzenia, którego patronką jest jedna z największych gwiazd polskiej lekkoatletyki – Irena Szewińska.
Pięciokilometrowa trasa to dla 1200 biegaczek około 30 minut wysiłku. Dla agencji – kilkanaście tygodni przygotowań logistycznych i organizacyjnych.
W początkowej fazie realizacji Samsung Irena Women’s Run agencja Allegro odpowiadał za uzyskanie wszystkich potrzebnych pozwoleń i przygotowanie dokumentacji – tu kluczowa była dobra współpraca z miastem oraz służbami porządkowymi. Jednocześnie dział kreacji agencji stworzył linię kreatywną nawiązującą do kobiecych wartości, która stała się podstawą komunikacji do grupy docelowej wydarzenia, czyli aktywnych i dbających o zdrowie kobiet. Pozyskano również atrakcyjnych dla klienta partnerów z segmentu premium. Następnie do zadań agencji należało zaplanowanie logistyki, tak aby zapewnić kompleksowe bezpieczeństwo uczestniczek oraz zagwarantować płynny przebieg imprezy na 5-kilometrowej trasie w centrum Warszawy oraz w miasteczku biegowym zlokalizowanym na Agrykoli.
Dział PR Allegro prowadził działania komunikacyjne w kanale digitalowym (stworzenie i administracja strony internetowej biegu oraz nadzór na procesem rejestracji) oraz social mediach (korespondencja z uczestnikami). Zrealizowano również kampanię reklamową na Facebooku, która zwiększyła frekwencję na wydarzeniu. Wysoka liczba biegaczek była istotna, aby zrealizować ważny cel CSR-owy, wykorzystujący mechanizm CRM – przekazanie części funduszy z pakietów startowych na rzecz profilaktyki cukrzycy.
4 września nad sprawną realizacją imprezy pracował 100-osobowy zespół. w efekcie 1200 biegaczek ukończyło siódmą edycją Samsung Irena Women’s Run, a Irena Szewińska przekazała czek Polskiemu Stowarzyszeniu Diabetyków.
To pierwsza edycja Samsung Irena Women’s Run produkowana przez agencję Allegro. Za koordynację projektu byli odpowiedzialni Jakub Kiełt, event manager, oraz Michał Bajerski, account manager.