Rebelia Media i Whitebits dla marki Jim Beam - PokeStop na trasie mobilnego baru

Agencje Rebelia Media i Whitebits w ramach kampanii Jim Beam „Odkryj swój smak… zostań fanem” wykorzystały aplikację Pokemon Go. W Gdańskiej Molotece – jednym z przystanków mobilnego baru, postawiono Lure Module.
Tego lata Jim Beam wyruszył w trasę po Polsce z mobilnym barem Airstream i Harley’em Davidsonsem. Kampania „Odkryj swój smak… zostań fanem” miała na celu zapoznanie konsumentów ze smakowymi wariantami Bourbon Whiskey takimi jak Apple, Honey czy wiśniowy Redstag. Dodatkowo marki Jim Beam i Harley-Davidson komunikowały rozpoczęcie swojej współpracy pod hasłem American Legends. W gdańskiej Molotece ,pierwszym przystanku na trasie mobilnego baru, dwie obsługujące markę Jim Beam agencje stworzyły koncepcję ustawienia wabików Lure Module z popularnej tego lata aplikacji mobilnej Pokemon Go. Jak podkreślają organizatorzy wrześniowej akcji, wykorzystanie popularności gry do promocji okazało się dobrym pomysłem, który przyciągnął nie tylko fanów marki Jim Beam czy Harley-Davidson, ale również zagorzałych łapaczy pokemownów.
Agencja Whitebits obsługuje oficjalny profil marki Jim Beam na facebooku, Rebelia Media odpowiada za komunikację PR marki.