Stereomatic dla Raben Group
Agencja Stereomatic zrealizowała wydarzenie z okazji 25-lecia istnienia w Polsce firmy Raben, tj. jednej z największych firm transportowych w Europie.
Event, który odbył się w ATM Studio w Warszawie miał charakter oficjalnej konferencji, która przebiegała pod hasłem „On the Way”. Przed główną częścią wydarzenia odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli zaproszeni dziennikarze.
W trakcie kilkugodzinnego spotkania, które osobiście (i po polsku) poprowadził CEO Raben Group Ewald Raben, ze swoimi wystąpieniami pojawili się na scenie: prof. Leszek Balcerowicz, Jacek Santorski i Bartłomiej Gola.
Uczestnicy spotkania wzięli również udział w panelu dyskusyjnym, którego uczestnikami byli kluczowi kontrahenci firmy Raben.
Wieczór uświetnił pokaz kulinarny live cooking Karola Okrasy.
W wydarzeniu wzięło udział około 300 osób (w tym kierownictwo i zarząd Raben Group). Do realizacji eventu wykorzystano salę A i B w ATM Studio oraz foyer i salę konferencyjną. Przygotowania do tego wydarzenia trwały osiem miesięcy. Agencja Stereomatic odpowiadała za pełną produkcję i koordynację wydarzenia. Do jej zadań należały m.in. scenariusz i reżyseria, dobór i negocjacje warunków z podwykonawcami (technika i multimedia, scenografia i meble, catering, obiekt itd.), przygotowanie i merytoryczna koordynacja prelegentów (pełne opieka nad ich udziałem w wydarzeniu), przygotowanie reportażu foto i wideo, zarządzanie listą gości i recepcją (telefonicznie potwierdzanie udziału w wydarzeniu, newslettery zapowiadające event, dedykowana strona wydarzenia, raportowanie).
25-lecie firmy Raben przygotowywał czteroosobowy zespół agencji Stereomatic. Opiekunem klienta i producentem całości wydarzenia był Damian Haftkiewicz.
Event odbył się 29 września.