180heartbeats + Jung v. Matt dla Citroëna

180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała dla marki Citroën event prasowy pod hasłem „The Originals”, promujący cztery nowe modele samochodów. Ważnym elementem wydarzenia była specjalna, dedykowana dziennikarzom aktywacja.
 

W wydarzeniu wzięli udział dziennikarze motoryzacyjni, którzy w ciągu całego dnia mogli przetestować cztery nowe modele samochodów: C4 Picasso, C4Grand Picasso, SpaceTourer i Jumpy. Specjalnie dla nich została opracowana aplikacja, wykorzystująca geolokalizację.
Zadaniem uczestników było jak najwierniejsze odtworzenie logo marki Citroën poprzez wytyczenie trasy podczas jazdy samochodem. Drogę zapisywała aplikacja połączona z nawigacją. Uczestnicy mogli w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć zapisywanie trasy tak, aby precyzyjnie narysować znak.
– W naszych koncepcjach staramy się łączyć online z offline. Wprowadzamy do realizowanych przez nas wydarzeń elementy digitalu, które zmieniają event w interaktywne doświadczanie danej marki. Nowoczesne samochody marki Citroën są nowinkami nie tylko motoryzacyjnymi, ale również stricte technologicznymi, a interaktywny element eventu podkreślił dodatkowo innowacyjność zaprezentowanych podczas premiery czterech nowych modeli aut – podsumował event Marek Zawada, experiential director w 180heartbeats + Jung v. Matt.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl