Mercure stawia na związek z modą

Wystartował „Mercure Fashion Night by…” projekt, który zakłada współpracę marki Mercure z popularnymi lokalnymi projektantami. Projektanci w ramach wspólnej promocji prezentują swoje najnowsze kolekcje. W hotelach tej marki ddbyły się trzy pierwsze pokazy.
 

Dotychczas w ramach projektu odbyły się trzy pokazy, które miały miejsce w Mercure Grand Warszawa, Mercure Kraków Stare Miasto oraz Mercure Gdańsk Stare Miasto. Do współpracy została zaproszona projektantka Dorota Goldpoint, która w marcu zaprezentowała kolekcję pt. „Siła wolności”. Kolejny pokaz będzie propozycją letniej kolekcji młodej projektantki Anny Drabczyńskiej. Pokazy prowadziła dziennikarka Monika Zamachowska, która uczestniczy w programie Le Club AccorHotels. Wśród gości były m.in. Beata Tadla, Karolina Szostak, Katarzyna Galica i Anna Oberc.
– Współpracując ze znanymi projektantami, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też nieustannie myślimy o naszych gościach, bo dla nich to zawsze duża atrakcja – mówi Sylwia Gadomska, dyrektor Regionu Północnego marki Mercure & Novotel. – Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży.
W każdym z eventów biorą udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.
Spotkania w ramach projektu „Mercure Fashion Night by…” to również okazja do współpracy z WAAG (Women At AccorHotels Generation), siecią zrzeszającą kobiety zatrudnione w Grupie Orbis i AccorHotelsw Polsce i na świecie. W Grupie Orbis 41 proc. dyrektorów hoteli to kobiety – jest to najwyższy wskaźnik w całej, ogólnoświatowej społeczności grupy AccorHotels.
Markę Mercure określają takie wartości jak: najwyższa jakość, dbałość o szczegół i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. – Moda łączy piękno ruchu, fantazję i bogactwo wzornictwa z wytrzymałością i złożonością architektury. To naprawdę potężna forma sztuki. Na tym polega nasza moc autoekspresji. Chcemy tę moc łączyć bezpośrednio z marką hoteli Mercure – powiedziała podczas Mercure Fashion Night by… Sabina Bartyzel, dyrektor Mercure Kraków Stare Miasto.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl