Mercure stawia na związek z modą
Wystartował „Mercure Fashion Night by…” projekt, który zakłada współpracę marki Mercure z popularnymi lokalnymi projektantami. Projektanci w ramach wspólnej promocji prezentują swoje najnowsze kolekcje. W hotelach tej marki ddbyły się trzy pierwsze pokazy.
Dotychczas w ramach projektu odbyły się trzy pokazy, które miały miejsce w Mercure Grand Warszawa, Mercure Kraków Stare Miasto oraz Mercure Gdańsk Stare Miasto. Do współpracy została zaproszona projektantka Dorota Goldpoint, która w marcu zaprezentowała kolekcję pt. „Siła wolności”. Kolejny pokaz będzie propozycją letniej kolekcji młodej projektantki Anny Drabczyńskiej. Pokazy prowadziła dziennikarka Monika Zamachowska, która uczestniczy w programie Le Club AccorHotels. Wśród gości były m.in. Beata Tadla, Karolina Szostak, Katarzyna Galica i Anna Oberc.
– Współpracując ze znanymi projektantami, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też nieustannie myślimy o naszych gościach, bo dla nich to zawsze duża atrakcja – mówi Sylwia Gadomska, dyrektor Regionu Północnego marki Mercure & Novotel. – Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży.
W każdym z eventów biorą udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.
Spotkania w ramach projektu „Mercure Fashion Night by…” to również okazja do współpracy z WAAG (Women At AccorHotels Generation), siecią zrzeszającą kobiety zatrudnione w Grupie Orbis i AccorHotelsw Polsce i na świecie. W Grupie Orbis 41 proc. dyrektorów hoteli to kobiety – jest to najwyższy wskaźnik w całej, ogólnoświatowej społeczności grupy AccorHotels.
Markę Mercure określają takie wartości jak: najwyższa jakość, dbałość o szczegół i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. – Moda łączy piękno ruchu, fantazję i bogactwo wzornictwa z wytrzymałością i złożonością architektury. To naprawdę potężna forma sztuki. Na tym polega nasza moc autoekspresji. Chcemy tę moc łączyć bezpośrednio z marką hoteli Mercure – powiedziała podczas Mercure Fashion Night by… Sabina Bartyzel, dyrektor Mercure Kraków Stare Miasto.