Makata po raz kolejny dla marki Avène
Makata Creative Group była odpowiedzialna za produkcję konferencji prasowej zorganizowanej w ramach corocznej kampanii realizowanej przez firmę Pierre Fabre z okazji Światowego Dnia Wody. Wydarzenie odbyło się w warszawskim studiu Pin-Up.
Konferencja podzielona została na trzy etapy skierowane do różnych grup odbiorców i trwała cały dzień. W pierwszych dwóch częściach wzięli udział dziennikarze, natomiast w trzeciej blogerzy. Łącznie w wydarzeniu wzięło udział około 130 osób.
Głównym celem spotkania była promocja odpowiedzialnego zabezpieczania się przed słońcem. Przybyłych dziennikarzy oraz blogerów przywitał Philippe Coudière, general manager Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska. Gościem specjalnym była natomiast dr Marzena Lorkowska-Precht, lekarz medycyny estetycznej i międzynarodowy specjalista medycyny anti-aging, która podczas prezentacji przypomniała, czym grozi opalanie się bez zabezpieczeń.
Scenografia spotkania nawiązywała do Światowego Dnia Wody. Przestrzeń studia Pin-Up wypełniona została oświetleniem imitującym podwodny świat. Niebieskie światło skierowano zarówno na sufit, podłogę, jak i ściany, zaś białe meble stały się dla niego odpowiednim tłem. Na jednej ze ścian wykonana została projekcja z podwodną animacją. Na ekspozytorach umieszczono również dekoracyjne, szklane kule wypełnione wodą, w których zatopione zostały kosmetyki przeciwsłoneczne Avène.
Dom produkcyjny Makata odpowiadał za kompleksową realizację działań w zakresie aranżacji scenografii, koordynacji techniki: nagłośnienia, oświetlenia i multimediów oraz opracowania projektu 3D i nadzoru nad przebiegiem eventu.
Konferencja odbyła się 30 marca 2017 r.