Creative Answer z drugą edycję pikniku „Dni Warszawy – moje miasto, mój dom”

Agencja Creative Answer po raz kolejny zorganizowała Piknik Mieszkaniowy pn. „Dni Warszawy- moje miasto, mój dom”. Event odbył się 10 i 11 czerwca na Polu Mokotowskim.
Agencja Creative Answer, w wyniku dwuletniej współpracy z Polskim Związkiem Firm Deweloperskich, po raz kolejny zorganizowała wydarzenie, w które zaangażowanych było ponad 40 firm deweloperskich oraz firm z branży aranżacji wnętrz i nowych technologii. Imprezie towarzyszyło kilkunastu partnerów stref, w tym takie firmy jak UPC, Orange, Home Broker czy Egurrola Dance Studio.
– Ideą Pikniku jest nie tylko przedstawienie oferty sprawdzonych deweloperów w przyjaznej, swobodnej atmosferze, poza biurami sprzedaży, lecz także wypromowanie Warszawy jako miasta, w którym po prostu dobrze się żyje. Ważny – zarówno dla nas, jak i dla deweloperów i firm z branży około mieszkaniowej – jest głos przyszłych i obecnych warszawiaków. To on sprawia, że firmy deweloperskie mogą coraz skuteczniej wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom – mówi Mikołaj Soszyński, CEO Agencji Marketingu Zintegrowanego Creative Answer.
– Przez cały rok prowadziliśmy akcje, które na celu miały upiększenie i unowocześnienie Warszawy, w tym m.in. sadzenie drzew, zbiórki charytatywne i wiele innych. Warszawiacy chcą uczestniczyć w rozwoju stolicy, a poprzez nasze wydarzenie taką szansę otrzymują. Zauważamy też coraz większe zainteresowanie wydarzeniem, biorąc pod uwagę zeszłoroczną i tegoroczną edycję – mówi Paweł Ostrowski z Agencji Creative Answer, project manager i producent wydarzenia.
Agencja planuje kolejną, trzecią edycję wydarzenia w roku 2018r.
Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy- moje miasto, mój dom” zostałobjęty patronatem medialnym przez ponad 20 mediów. Inicjatywa została objęta honorowym patronatem burmistrzów dzielnic Ochoty i Mokotowa.