BERM dla GPW na Forum Ekonomicznym
Grupa Kapitałowa GPW, wraz ze spółkami zależnymi, w swojej strefie multimedialnej na Forum Ekonomicznym w Krynicy po raz pierwszy w historii zaprezentowała na żywo tablicę notowań poza budynkiem Giełdy. Wykonawcą stoiska była agencja BERM Creative Production Group.
Specjalna strefa, zaaranżowana w pijalni wód, stanowiła odwzorowanie Sali Notowań wraz z tablicą notowań i legendarnym dzwonem giełdowym. Była ona miejscem spotkań biznesowych i dziennikarskich w kuluarach Forum Ekonomicznego.
W strefie umieszczono tablicę notowań GPW, na której goście na bieżąco mogli obserwować notowania. Po raz pierwszy w historii tablica „opuściła” budynek Giełdy. Niewątpliwie strefa stanowiła wizytówkę GPW, której działanie mogli obserwować goście i korespondenci zagranicznych mediów.
- Przygotowując aranżację strefy, przede wszystkim kierowaliśmy się funkcjonalnością tego miejsca. Musiało być wygodne i praktyczne. Uzyskaliśmy wrażenie wyraźnego oddzielenia tej przestrzeni od reszty sali dzięki pełnej zabudowie i spójnej stylistyce całej konstrukcji, utrzymanej w biało-niebieskich barwach – komentuje Janusz Jabłoński, prezes zarządu Berm Creative Production Group.
Zadaniem Agencji Berm było stworzenie projektu strefy, z uwzględnieniem zabudowy meblowej oraz rozwiązań technicznych niezbędnych do pracy dziennikarskiej. Zespół graficzny opracował identyfikację wizualną przestrzeni.
Prace montażowe trwały cztery dni. Agencja czuwała także nad prawidłowym funkcjonowaniem strefy podczas wydarzenia. Po stronie wykonawcy leżało również zapewnienie obsługi cateringowej.
Organizacja stoiska na Forum w Krynicy to pierwsza współpraca Agencji Berm z GPW.