„Party like a Rockstar” w dziesięciu miastach Polski z Ewesą

Na zlecenie marki Rockstar agencja Ewesa przygotowała cykl eventów, aktywizujących młodych, dynamicznych ludzi – University Samplings 2017. Pierwszy z nich odbył się w w Gdańsku. Kolejne punkty na trasie to Toruń, Bydgoszcz, Łódź, Wrocław, Katowice, Kraków, Lublin, Poznań i Olsztyn.

Marka, która na rynku polskim istnieje od 2012 roku. Obecnie trwa road show promujący markę. Misją projektu jest „dostarczenie żywiołowym osobom panaceum na spadek poziomu energii – nowych bodźców i zastrzyku inspiracji do czerpania z życia pełnymi garściami”.
Oprócz sampli napoju energetycznego, przygotowane zostały atrakcje, które pozwolą studentom przenieść się do innego wymiaru, dzięki strefie Street VR Zone z symulacją jazdy na longboardzie. Kreatywność pobudzi także Street Mix, gdzie uczestnicy będą mogli spróbować swoich sił jako DJe – tworząc energetyzujące kawałki, dobierając własny bit, bas czy wokal. Wrażeniami ze strefy podzielić się będzie można na Facebooku – na studentów czeka gifbudka.
Eventy organizowane są przez agencję Ewesa. Za digital odpowiedzialna jest agencja Face Addicted. Zakupem mediów zajmuje się OMD.
Pierwszy event w ramach road show odbył się w dniach 2 – 3 października.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl