„Party like a Rockstar” w dziesięciu miastach Polski z Ewesą
Na zlecenie marki Rockstar agencja Ewesa przygotowała cykl eventów, aktywizujących młodych, dynamicznych ludzi – University Samplings 2017. Pierwszy z nich odbył się w w Gdańsku. Kolejne punkty na trasie to Toruń, Bydgoszcz, Łódź, Wrocław, Katowice, Kraków, Lublin, Poznań i Olsztyn.
Marka, która na rynku polskim istnieje od 2012 roku. Obecnie trwa road show promujący markę. Misją projektu jest „dostarczenie żywiołowym osobom panaceum na spadek poziomu energii – nowych bodźców i zastrzyku inspiracji do czerpania z życia pełnymi garściami”.
Oprócz sampli napoju energetycznego, przygotowane zostały atrakcje, które pozwolą studentom przenieść się do innego wymiaru, dzięki strefie Street VR Zone z symulacją jazdy na longboardzie. Kreatywność pobudzi także Street Mix, gdzie uczestnicy będą mogli spróbować swoich sił jako DJe – tworząc energetyzujące kawałki, dobierając własny bit, bas czy wokal. Wrażeniami ze strefy podzielić się będzie można na Facebooku – na studentów czeka gifbudka.
Eventy organizowane są przez agencję Ewesa. Za digital odpowiedzialna jest agencja Face Addicted. Zakupem mediów zajmuje się OMD.
Pierwszy event w ramach road show odbył się w dniach 2 – 3 października.