„Renault Home” w wykonaniu Don’t Worry

Za pomysł oraz realizację pełnowymiarowego domu Renault – ekspozycji marki podczas Warsaw Home 2017 odpowiedzialna była agencja Don’t Worry.

W tym roku Renault Polska było partnerem targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home, które odbyły się w dniach 6-8 października 2017 r. w Ptak Warsaw Expo. Częścią targów była ekspozycja Renault Home, której główną atrakcję stanowił samochód koncepcyjny Renault Trezor.
Marka Renault poprzez koncepcję luksusowego domu pokazuje, że stawia na niekonwencjonalne rozwiązania i identyfikuje się z szeroko rozumianym designem. Mając na uwadze fakt, że są to targi poświęcone architekturze wnętrz, zaprezentowało znaczenie designu dla motoryzacji oraz zmieniającą się rolę samochodu w naszym życiu. Renault Home to wizualizacja wizji przyszłości, zgodnie z którą auto staje się integralnym elementem najbliższego otoczenia użytkowników. Jak informują organizatorzy stoiska, największym zainteresowaniem cieszył się Renault Trezor. Po raz pierwszy zaprezentowany w Polsce concept car to to dwumiejscowe elektryczne coupé, symbolizujące styl przyszłych modeli Renault.

W zabudowie zostały użyte imitacje popularnych w tym sezonie materiałów, takich jak beton oraz drewno. Naturalne kwiaty oraz meble polskich producentów nadały przytulnej atmosfery. Minimalizm i nowoczesna prostota stanowiły tło dla prezentowanych na stoisku samochodów – Renault Koleos oraz Renault Trezor.
Warsaw Home 2017 odbyły się w dniach 6-8 października.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl