Nagrody Radia Zet po raz kolejny z Rubicon Media

Agencja Rubicon Media szósty rok z rzędu odpowiadała za kompleksową produkcję gali z okazji rozdania nagród Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego. Uroczysta gala odbyła się 15 listopada w warszawskiej Galerii Zachęta.
 

Nagroda Radia Zet jest jednym z najbardziej prestiżowych wyróżnień w polskich mediach. Kapituła konkursu co roku przyznaje nagrodę za materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający poza schematy i odsłaniający kulisy otaczającej nas rzeczywistości. Nagroda jest przyznawana od 2005 roku.
Uroczystość zgromadziła grono dziennikarzy i przedstawicieli mediów, a także polityków, ludzi biznesu i przyjaciół patrona nagrody. W tym roku tytuł mecenasa nagrody objęła Mennica Polska S.A.
Galę poprowadził znany dziennikarz Roman Osica od lat związany z nagrodą im. Andrzeja Woyciechowskiego.

Przed ujawnieniem tegorocznego zdobywcy tej prestiżowej nagrody przewodniczący kapituły i redaktor naczelny Radia Zet Sławomir Assendi odczytał oświadczenie, zawierające stanowisko kapituły z 18 października dotyczące ochrony tajemnicy dziennikarskiej i obecnej sytuacji dziennikarzy.
Spośród 11 nominowanych dziennikarzy Kapituła wyłoniła Wojciecha Bojanowskiego za reportaż o sprawie Igora Stachowiaka „Śmierć na komisariacie”. Dwa honorowe wyróżnienia otrzymali także Adam Wajrak za cykl artykułów na temat ochrony Puszczy Białowieskiej opublikowanych na łamach „Gazety Wyborczej” i Michał Kołodziejczyk za cykl wywiadów z polskimi sportowcami w „Rzeczpospolitej”.
Krótkim wątkiem artystycznym, który towarzyszył wręczeniu nagrody, był występ zespołu Młynarski Plays Młynarski feat. Gaba Kulka.

Rubicon Media wyprodukowało serię krótkich wywiadów z dziennikarzami, w których nominowani, zwracając się bezpośrednio do publiczności, opowiadali o materiałach dziennikarskich, docenionych przez kapitułę konkursu.
W tym roku elementem scenariusza były relacje dziennikarskie ukazujące się w czasie rzeczywistym na łamach mediów społecznościowych i serwisie Radia Zet, pokazywane na jednym z ekranów na scenie, co dodało dynamiki i podkreśliło obecność Radia również online. 
Agencja była odpowiedzialna za wszystkie współgrające ze sobą elementy (oświetlenie, nagłośnienie, multimedia, oprawa graficzna, scenografia). Zostały dobrane w taki sposób by spełniały zarówno wymagania transmisji TV, jak i gwarantowały właściwy odbiór wydarzenia przez widzów zgromadzonych na sali. W projekcie scenografii ujęto założenie prezentacji Radia ZET jako nowoczesnego medium. Efekt ten został osiągnięty poprzez użycie kilku ekranów Led oraz systemu d3.
Agencja skoordynowała współpracę obsługi planu z przedstawicielami klienta, artystami oraz realizującymi transmisję TVN24 i Polsat News. Ponadto w kompetencjach agencji leżała koordynacja działań związanych z bankietem. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 200 osób.

Po rozdaniu nagród goście zostali zaproszeni na bankiet podczas, którego miały miejsce rozmowy w kuluarach oraz gratulację dla laureatów.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl