Premiera Jaguara E-Pace z Ministry of Creativity
W warszawskiej Hali Gwardii odbyła się polska premiera nowego modelu Jaguara E-Pace. Prezentację debiutującego na rynku crossovera dla gości i dziennikarzy zorganizowała agencja Ministry of Creativity.
E-Pace to model w gamie Jaguara adresowany do nowej grupy klientów, dlatego na miejsce premiery wybrano warszawską Halę Gwardii. Zrezygnowano z tradycyjnej sceny na rzecz trzech konstrukcji typu cube, które wypełniły przestrzeń hali, a sama premiera miała oprawę multimedialną. Na centralnym cube odbyło się odsłonięcie i prezentacja auta. Na dwóch kolejnych znajdowały się stanowisko dla DJ-a, zespołu Sorry Boys oraz specjalne miejsce dla prowadzących. Scenografię uzupełniały niebisko-czerwone wizualizacje z kampanii Jaguara. W czasie prezentacji auta zastosowano system Kinesys oraz sterowanie K2. Wykorzystano 54 mkw. diod, oraz 160 mkw. projekcji na ekranach pionowych i panoramicznych.
– Chcieliśmy w pełni wykorzystać przestrzeń Hali Gwardii i uzyskać efekt trójwymiarowości. Diody i ekrany zamontowaliśmy na wszystkich czterech ścianach. Odsłonięcie samochodu nastąpiło na centralnym cube, wokół którego zgromadzili się goście, gdzie odbył się cały show światła, dźwięku i obrazu – powiedział Mariusz Pazik, CEO Ministry Of Creativity.
Aby utrzymać spójność wydarzenia, cały catering obsługiwały lokalne restauracje, będące najemcami Hali Gwardii. Serwowano potrawy z całego świata.
Prowadzącą wydarzenie była Kamila Szczawińska, natomiast ambasadorką nowego modelu Jaguara została Małgorzata Socha. Na polskiej premierze auta obecni byli m.in.: Joanna Horodyńska, Michał Piróg, Borys Szyc, Dorota Williams, Urszula Dudziak, Joanna Jędrzejczyk, Wojciech Grzybała, Robert Kozyra, Baron, Wojciech Łozowski i Mariusz Czerkawski.
E-Pace to kompaktowy 5-osobowy SUV, łączący charakter marki, sportowe osiągi i wygląd z praktyczną przestrzenią dla całej rodziny. Premiera nowego modelu Jaguara odbyła się 11 stycznia.