MPLUSM Event Marketing dla DS Automobiles

W warszawskim Centrum Sztuki Fort Sokolnicki francuska marka DS przedstawiła polskim dziennikarzom model SUV-a – DS7 Crossback. Prezentację połączoną z obsługą indywidualnych jazd próbnych zorganizowała agencja MPLUSM Event Marketing.

Wieczór dla wąskiego grona dziennikarzy motoryzacyjnych i lifestylowych miał przede wszystkim przybliżyć nowy model DS, ale także zaprezentować rozwój francuskiej marki w Polsce. W przestrzeni wydarzenia zaprezentowano dwa samochody, a scena została podzielona na część oficjalną i artystyczną. W czasie prezentacji nowego modelu, którą poprowadziło kierownictwo marki DS, podkreślono unikalny design francuskiej marki oraz zastosowanie wielu nowoczesnych rozwiązań technologicznych podnoszących bezpieczeństwo i komfort kierowcy oraz pasażerów. W kolejnej części goście uczestniczyli w degustacji szampana, w czasie której mogli poznać zarówno tajemnice, jak i praktyczne informacje o winie pretendującym do rangi symbolu narodowego Francji. Wieczór uświetnił występ Krzysztofa Zalewskiego.

Przez najbliższy miesiąc MPLUSM będzie obsługiwać indywidualne jazdy testowe dla mediów. DS7 Crossback będą dostępne dla dziennikarzy na kilkudniowe jazdy, a samochód oraz kluczyki przekazywać będzie concierge.
DS7 Crossback jest pierwszym SUV-em francuskiej marki i zarazem pierwszym modelem drugiej generacji, skierowanym do klientów poszukujących modeli segmentu premium.
Event odbył się 14 marca.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl