Superbrands po raz kolejny z El Padre
Agencja El Padre jako partner odpowiadała za kompleksową realizację Gali XII edycji Superbrands. Organizatorem wydarzenia i projektu Superbrands jest New Communications.
Podczas uroczystej gali, która odbyła się w warszawskim hotelu Raffles, przedstawiciele 33 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands. Nagrodę honorową odebrała Janina Ochojska za budowanie pozytywnego wizerunku w świecie niezauważanym. Wyróżniona została Olga Tokarczuk za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, a Cyfrowa Biblioteka Narodowa Polona – za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.
Gwiazdą tegorocznej gali finałowej była na zaproszenie Instytutu Adama Mickiewicza Iza Lach. Wydarzenie zgromadziło 130 gości – przedstawicieli zarządów i szefów marketingu wiodących marek.
Po raz pierwszy w historii działalności organizacji w Polsce laureatki tytułu Superbrands Polska i Superbrands Polska Marka wybrali wyłącznie konsumenci. Zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 10000 Polaków badanie objęło niemal 2000 marek konsumenckich i uwzględniało ich znajomość i stopień, w jakim respondenci byliby gotowi je zarekomendować.
Agencja El Padre, partner tegorocznego wydarzenia, już po raz trzeci odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali - m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.