Superbrands po raz kolejny z El Padre

Agencja El Padre jako partner odpowiadała za kompleksową realizację Gali XII edycji Superbrands. Organizatorem wydarzenia i projektu Superbrands jest New Communications.

Podczas uroczystej gali, która odbyła się w warszawskim hotelu Raffles, przedstawiciele 33 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands. Nagrodę honorową odebrała Janina Ochojska za budowanie pozytywnego wizerunku w świecie niezauważanym. Wyróżniona została Olga Tokarczuk za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, a Cyfrowa Biblioteka Narodowa Polona – za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.
Gwiazdą tegorocznej gali finałowej była na zaproszenie Instytutu Adama Mickiewicza Iza Lach. Wydarzenie zgromadziło 130 gości – przedstawicieli zarządów i szefów marketingu wiodących marek.
Po raz pierwszy w historii działalności organizacji w Polsce laureatki tytułu Superbrands Polska i Superbrands Polska Marka wybrali wyłącznie konsumenci. Zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na grupie ponad 10000 Polaków badanie objęło niemal 2000 marek konsumenckich i uwzględniało ich znajomość i stopień, w jakim respondenci byliby gotowi je zarekomendować.

Agencja El Padre, partner tegorocznego wydarzenia, już po raz trzeci odpowiedzialna była za kompleksową realizację gali - m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering oraz nadzór produkcyjny.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl