Agencja Everitum zorganizowała konferencję ortopedyczną

Zostań „Ortobiegłym” pod takim hasłem odbyła się konferencja „Ortobiegli” zorganizowana przez agencję eventową Everitum. W wydarzeniu udział wzięli specjaliści, eksperci i lekarze ortopedzi. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęło Polskie Towarzystwo Ortopedyczne i Traumatologiczne. Sponsorem strategicznym była Grupa Adamed.

Przez dwa dni (9 i 10 czerwca), w Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowym Pałac i Folwark Łochów, trwały interdyscyplinarne sesje naukowe, dyskusje oraz warsztaty, których dopełnieniem była część wieczorna. W konferencji „Ortobiegli” udział wzięło 200 gości.
Agencja Everitum odpowiadała za koncepcję kreatywną, działania digitalowe prowadzone w związku z konferencją oraz kompleksową realizację tego wydarzenia, realizując m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering czy nadzór produkcyjny.
Pierwszy dzień obfitował w liczne, interdyscyplinarne sesje naukowe. Przedstawiono na nich skomplikowane przypadki pacjentów ze schorzeniami obejmującymi wiele dziedzin medycznych. Na ich podstawie zgłębiano wiedzę m.in. na temat najlepszych metod i scenariuszy leczenia niezwykle trudnych przypadków z kilku dziedzin medycyny - równocześnie. Eksperci i lekarze praktycy długo dyskutowali o leczeniu biologicznym pacjentów przed zabiegiem ortopedycznym, leczeniu przeciwbólowym w schorzeniach stawów i kości, kwalifikacji pacjentów do zabiegów ortopedycznych czy aspektach dotyczących leczenia skomplikowanych schorzeń powiązanych z obszarami neurologii, psychiatrii i innych.
Drugiego dnia uczestnicy brali udział w warsztatach nt. rozwoju osobistego, w których podjęto rozważania na temat skutecznej komunikacji lekarza z pacjentem. Dużym powodzeniem cieszył się także warsztat „ABC Digital – czyli jakie narzędzia digital powinny być w gabinecie lekarskim?
Grupa Adamed - oferująca artykuły stosowane w publicznych i prywatnych szpitalach, przychodniach oraz gabinetach lekarskich – sponsor strategiczny konferencji, na swoim stoisku Dla lubiących łamigłówki medyczne, na swoim stoisku przygotowała m.in. quizy medyczne.
Do Partnerów wspierających wydarzenie dołączyły firmy: EuroMedical (dystrybutor aparatów ultrasonograficznych firmy Sonoscape), Diabetica (oferująca ambulatoryjne świadczenia zdrowotne) oraz Graften (producent zaawansowanych technologicznie drukarek 3D). Szczególne zainteresowanie wzbudził wydruk kolana 3D kolana w skali 1:1.
Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęło Polskie Towarzystwo Ortopedyczne i Traumatologiczne.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl