Agencja Everitum zorganizowała konferencję ortopedyczną

Zostań „Ortobiegłym” pod takim hasłem odbyła się konferencja „Ortobiegli” zorganizowana przez agencję eventową Everitum. W wydarzeniu udział wzięli specjaliści, eksperci i lekarze ortopedzi. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęło Polskie Towarzystwo Ortopedyczne i Traumatologiczne. Sponsorem strategicznym była Grupa Adamed.
Przez dwa dni (9 i 10 czerwca), w Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowym Pałac i Folwark Łochów, trwały interdyscyplinarne sesje naukowe, dyskusje oraz warsztaty, których dopełnieniem była część wieczorna. W konferencji „Ortobiegli” udział wzięło 200 gości.
Agencja Everitum odpowiadała za koncepcję kreatywną, działania digitalowe prowadzone w związku z konferencją oraz kompleksową realizację tego wydarzenia, realizując m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie, catering czy nadzór produkcyjny.
Pierwszy dzień obfitował w liczne, interdyscyplinarne sesje naukowe. Przedstawiono na nich skomplikowane przypadki pacjentów ze schorzeniami obejmującymi wiele dziedzin medycznych. Na ich podstawie zgłębiano wiedzę m.in. na temat najlepszych metod i scenariuszy leczenia niezwykle trudnych przypadków z kilku dziedzin medycyny - równocześnie. Eksperci i lekarze praktycy długo dyskutowali o leczeniu biologicznym pacjentów przed zabiegiem ortopedycznym, leczeniu przeciwbólowym w schorzeniach stawów i kości, kwalifikacji pacjentów do zabiegów ortopedycznych czy aspektach dotyczących leczenia skomplikowanych schorzeń powiązanych z obszarami neurologii, psychiatrii i innych.
Drugiego dnia uczestnicy brali udział w warsztatach nt. rozwoju osobistego, w których podjęto rozważania na temat skutecznej komunikacji lekarza z pacjentem. Dużym powodzeniem cieszył się także warsztat „ABC Digital – czyli jakie narzędzia digital powinny być w gabinecie lekarskim?
Grupa Adamed - oferująca artykuły stosowane w publicznych i prywatnych szpitalach, przychodniach oraz gabinetach lekarskich – sponsor strategiczny konferencji, na swoim stoisku Dla lubiących łamigłówki medyczne, na swoim stoisku przygotowała m.in. quizy medyczne.
Do Partnerów wspierających wydarzenie dołączyły firmy: EuroMedical (dystrybutor aparatów ultrasonograficznych firmy Sonoscape), Diabetica (oferująca ambulatoryjne świadczenia zdrowotne) oraz Graften (producent zaawansowanych technologicznie drukarek 3D). Szczególne zainteresowanie wzbudził wydruk kolana 3D kolana w skali 1:1.
Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęło Polskie Towarzystwo Ortopedyczne i Traumatologiczne.