Flesz Fashion Night 2018 z Mea Group

Po raz siódmy, tym razem w industrialnej przestrzeni dawnej praskiej drukarni przy Mińskiej 65 w Warszawie, odbyła się Flesz Fashion Night, wydarzenie modowe organizowane przez Edipresse Polska. Za realizację eventu odpowiadała Mea Group.

Według konceptu kreatywnego Mea Group oprawa wizualna, animacje, scenografia i muzyka, odzwierciedlały temat przewodni Flesz Fashion Night 2018 (FFN): The Art of Industry. Do kreacji kluczowych elementów wizualno-scenograficznych wykorzystano ramiona robotyczne, dzięki którym kolekcje dziewięciu polskich projektantów zyskały niepowtarzalną oprawę.
W rezultacie goście FFN 2018 trafili do industrialnego świata, a surowe wnętrza, z widocznymi śladami przemysłowej przeszłości, stały się tłem dla pokazu mody z wykorzystaniem technologii na co dzień spotykanych na liniach produkcyjnych, w fabrykach. Robotyczne ramiona, podobnie jak witająca gości wirtualna postać Iwony z syntetyzatorem mowy, były aktywnymi uczestnikami pokazu, wyznaczały jego rytm. Ruch, animacje zsynchronizowane z surową w formie muzyką – skomponowaną specjalnie na Flesz Fashion Night 2018 przez Radka Dudę i Pawła Piechura – sprawiały, że pokaz kolekcji poszczególnych projektantów przykuł uwagę kilkuset gości, w tym gwiazd i mediów.

Muzyka nawiązywała do dźwięków kojarzonych z przemysłem, surowym otoczeniem, z mocnymi i ciężkimi brzmieniami. Była ważnym elementem współtworzącym atmosferę pokazu, na który projektanci przybyli ze swoimi muzami, ubranymi w kreacje własnego autorstwa. W tym roku Maciej Zień pojawił się z Małgorzatą Kożuchowską, duet MMC z Edytą Herbuś, Ranita Sobańska z Adą Fijał, duet Paprocki&Brzozowski z Julią Wieniawą, projektantki Bizuu z Katarzyną Zielińską, Lidia Kalita z Martą Kuligowską, Mariusz Przybylski z Agnieszką Woźniak-Starak, Agnieszka Maciejak z Aleksandrą Żebrowską, a Łukasz Jemioł z Mariettą Żukowską.  

Na wybiegu z jednej strony można było zobaczyć kreacje stworzone z wykorzystaniem materiałów kojarzonych z nowoczesnością, takich jak tworzywa sztuczne (prezentowane przez modelki stylizowanymi na boty), a z drugiej – z naturalnych tkanin. Każdy projektant na swój sposób zinterpretował temat przewodni Flesz Fashion Night 2018 – The Art of Industry. Muzycznymi gwiazdami wieczoru byli Mateusz Ziółko i zespół Xxaanaxx. Za choreografię pokazu mody odpowiadała Magdalena Rozenfeld.

– Przy tworzeniu konceptu Flesz Fashion Night 2018 zależało nam, aby – jak przy każdym tworzonym przez nas evencie – zaproponować gościom wydarzenia niezwykłe rozwiązania, zaskoczyć ich. The Art of Industry budzi wiele skojarzeń, my postanowiliśmy sięgnąć po te mniej oczywiste – mówi Magda Kozicka, dyrektor produkcji Mea Group.
– Doprowadziliśmy do ścisłej interakcji między światem mody, sztuki i technologii. Po raz pierwszy w naszym kraju ramiona robotyczne były aktywnymi i tak wielowymiarowo wykorzystanymi elementami pokazu mody. A wszystko w ramach współpracy z Edipresse Polska – klientem, który ma odwagę pokazywać oraz wspierać nowe trendy w modzie, sztuce, a także w świecie eventu – dodaje Magda Kozicka.   
Event odbył się 4 września 2018 r.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl