Don’t Worry realizowała projekt dla Renault Polska
Agencja Don’t Worry odpowiadała za premierę modelu nowej Alpine 110, zorganizowaną dla dziennikarzy i blogerów motoryzacyjnych zaproszonych na pierwsze krajowe testy przez Renault Polska.
Event odbył się w hotelu Poziom 511, w malowniczej scenerii serca Jury Krakowsko-Częstochowskiej, u stóp Zamku w Ogrodzieńcu. Pierwszego dnia miała miejsce konferencja produktowa nowego modelu, z dokładnym omówieniem zarówno historii powstania marki, poprzez szczegółowy rys historyczny, aż po prezentację nowej A110, nawiązującej stylistycznie do modelu klasycznego.
Następne uczestnicy wydarzenia mieli możliwość uczestniczenia w sesjach fotograficznych, zarówno z nowym modelem, jak i z zabytkową wersją auta, produkowaną w latach 1963-1974. Wieczorem na gości czekała plenerowa kolacja, z widokiem na otaczającą wzgórze okolicę.
Właściwa część wydarzenia nadeszła jednak drugiego dnia. Goście mieli okazję do wzięcia udziału w jazdach testowych nowym modelem Alpine w dwóch wersjach kolorystycznych. Dzięki przygotowanym specjalnie dla sportowego auta trasom o urozmaiconych konfiguracjach (od pól, poprzez wioski, aż po „alpejskie serpentyny”), dziennikarze mieli możliwość sprawdzenia wszystkich możliwości testowanych samochodów.
Niespodzianką dla gości i niecodzienną atrakcją była możliwość jazdy zabytkowym modelem Alpine A110.
Wydarzenie odbyło się 22-23 sierpnia 2018.