10 Team dla kluczowych klientów Boscha
Agencja 10 Team rozpoczęła współpracę z firmą Robert Bosch Sp. z o.o. eventem dla kluczowych klientów marki Buderus. Głównym punktem imprezy realizowanej w hotelu Narvil była multimedialna prezentacja nowej odsłony brandu.
Agencji powierzono zadanie opracowania koncepcji kreatywnej wydarzenia z uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych i nietuzinkowym scenariuszem.
Pomysł prezentacji nowej koncepcji marki Buderus oparto o przestrzenną konstrukcję multimedialną w kształcie prostopadłościanu, inspirowaną nowym logotypem klienta. Elementami dodatkowymi, multiplikującymi kształt logo, były ruchome ekrany LED po bokach sceny. Nowoczesna scenografia odwoływała się bezpośrednio do brandingu, tworząc spójną całość z programem artystycznym. Do jej budowy wykorzystano m.in. 17 ekranów LED i ponad 200 urządzeń oświetleniowych.
Atrakcją wieczoru były występy artystów znanych z programu „Mam Talent”, którzy stworzyli dwugodzinne show muzyczne z elementami tańca i akrobacji. Całość dopełniały wizualizacje multimedialne, wyświetlane na cube’ie i ekranie głównym oraz pokaz laserów i efektów pirotechnicznych, tworzących klimat wydarzenia.
W wydarzeniu wzięło udział 260 gości.
Agencja została wyłoniona w wyniku przeprowadzonego przez klienta przetargu.