Klucz jest w słowie istotność
O odpowiedzialności mówimy już w całym łańcuchu wartości, dotyczy to także partnerów i dostawców usług, w tym branży eventowej. Raportowanie ESG nie służy zbieraniu jak największej liczby danych, chodzi o dane jakościowe i przede wszystkim istotne w kontekście sposobu oddziaływania organizacji na otoczenie, ale także oddziaływania otoczenia na organizację. O wyzwaniach, ale i korzyściach regulacyjnego tsunami dotyczącego ESG w odniesieniu do raportu „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań” rozmawiamy z Joanną Gorczycą, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU, Dagmarą Krzesińską, ekspertką Salto Strategies, i Miłoszem Marchlewiczem, dyrektorem ds. komunikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
W rozmowie m.in. o:
- etapie opracowania i wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju
- komplementarności i równowadze pomiędzy E, S i G
- wymaganiach klientów odnośnie do dostawców usług (w tym sektora eventowego) w kontekście zrównoważonego rozwoju oraz przygotowaniu się do tego procesu
- raportowaniu działań z zakresu ESG i oczekiwaniach klientów w tym zakresie oraz korzyściach wynikających z raportowania
- konieczności dialogu między klientami i dostawcami usług opartym o zrozumienie swoich potrzeb, ograniczeń, ale i szans
- wyzwaniach i zadaniach z obszaru ESG, do realizacji których event marketing może być dobrym narzędziem
W rozmowie udział wzięli:
Joanna Gorczyca, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU
Dagmara Krzesińska, ekspertka, Salto Strategies
Miłosz Marchlewicz, dyrektor ds. komunikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Magdalena Kondas, redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl
Rozmowa została zrealizowana w Studiu Stream Space. Opracowanie graficzne – Studio Stream Space
Podsumowanie raportu „Event marketing 2023/2024. Wpływ zrównoważonego rozwoju na przemysł spotkań” oraz całą publikację można znaleźć tutaj >>>