Efektywne spotkania, dobra atmosfera i inspiracje

41. edycja MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments. Część główna – warsztaty biznesowe Fot. Marcin Faliński
Na zdjęciu: 41. edycja MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments. Część główna – warsztaty biznesowe Fot. Marcin Faliński

Przedstawiciele branży eventowej spotkali się na kolejnym wydarzeniu biznesowym z cyklu MP Fast Date®. 41. edycja warsztatów B2B odbyła się w Royal Tulip Warsaw Apartments. Wzięło w niej udział 30 oferentów i ponad 40 meeting plannerów . Organizatorem cyklu jest MeetingPlanner.pl, a współgospodarzem ostatniej edycji był otwarty w tym roku w stolicy należący do Louvre Hotels Group Royal Tulip Warsaw Apartments.
 

Główną częścią MP Fast Date® są indywidualne spotkania biznesowe.
 
W programie spotkania znalazło się tradycyjnie 12 rund biznesowych rozmów, według zaplanowanego przez organizatora harmonogramu, oraz tzw. runda otwarta, która zakłada dowolność wyboru rozmówców. Uczestnicy zwiedzili miejsce wydarzenia, otwarty w maju tego roku Royal Tulip Warsaw Apartments.  
 

Uczestnicy wydarzenia sprawdzili biznesowe i eventowo-konferencyjne możliwości Royal Tulip Warsaw Apartments
 
Oprócz biznesowych rozmów w programie pierwszej części wydarzenia znalazło się spotkanie z Kayą Buczkowską, twórczynią projektu AstroHouse, która zaprezentowała podstawy human designu. Mówiła m.in. o wartości, jaka wynika z naszego DNA, podejściu do biznesu, równowagi, budowania relacji, wreszcie erze nowych liderów.


O komunikacji swojego DNA i human designie – Kaya Buczkowska, twórczynią projektu AstroHouse
 
Ostatnim punktem programu wydarzenia był koktajl w Restauracji Mozaika, podczas którego wystąpił Kuba Kęsy – muzyk, wokalista i gitarzysta, uczestnik wielu festiwali w Polsce i za granicą, zwycięzca Bluesroads Festival w Krakowie, laureat Idola (zajął drugie miejsce w trzeciej edycji. Programu). Występuje głównie jako solista, dlatego na swoich koncertach kładzie nacisk na interakcję z publicznością, która, biorąc aktywny udział, staję się integralną częścią muzyki. I tak było też podczas kameralnego koncertu kończącego MP Fast Date®.
 

Networkingowy finał MP Fast Date® w mieszczącej się w hotelu restauracji Mozaika
 

Podczas wieczoru wystąpił Kuba Kęsy

Formuła spotkania to tradycyjnie rundy indywidualnych, 15-minutowych spotkań meeting plannerów i oferentów z całej Polski. Założeniem spotkań jest nawiązanie kontaktu, sprawdzenie oferty i potencjału współpracy, wreszcie wymiana doświadczeń.
Podczas 41. edycji MP Fast Date® swoje oferty zaprezentowali przedstawiciele 30 obiektów i firm. Były to obiekty: Amberexpo, Arche Dwór Uphagena Gdańsk, Belmonte Hotel Krynica-Zdrój, Binkowski Resort, DoubleTree by Hilton Kraków, DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, Hotel Bania Thermal & Ski, Hotel, Hotel Czarny Potok Resort SPA & Conference, Hotel Crystal Mountain, Hotel Górski Raj, Hotel Lake Hill Resort & Spa, Hotel Mrągowo Resort & Spa, Hotel Natura Mazur, Hotel Palatium, Hotel Santa Natura Family Resort, Hotel Szczawnica Park Resort & Spa, Nosalowy Dwór Resort & Spa, Novotel Łódź Centrum, QHotel Plus Wrocław Bielany, Radisson Blu Hotel Sopot, Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury, Radisson Hotel & Suites, Royal Tulip Warsaw Apartments, The Bridge Wrocław MGallery, firmy oferujące usługi eventowe: Rent Design, TBO Holidays oraz biura destynacji: Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau.
 

Warsztaty B2B: 12 rund 15-minutowych spotkań i runda otwarta

MP Fast Date® w opinii uczestników

Monika Chrobot, key account event manager, Dream Events: Najlepsza opcja na budowanie relacji
Tak jak moi klienci jako event manager lubię odkrywać nowości. MP Fast Date® daje mi możliwość poznania nowych miejsc na eventowej mapie lub odkrycia tych nieodkrytych. Szybkie spotkania pozwalają poznać ofertę, zadać nurtujące pytania lub nawiązać bardziej nieformalny kontakt z dostawcami – taki który pozwala nam robić dobre interesy z korzyścią dla każdego.
Podczas wieczornego koktajlu możemy wymienić doświadczeniami i pomysłami – nie tylko z dostawcami, ale i z całą branżą w świetnych wnętrzach nowych nietuzinkowych obiektów. Jak dla mnie to najlepsza opcja na budowanie długotrwałych relacji z partnerami w tym cudownym biznesie.
 
Jolanta Gawryś, dyrektor sprzedaży i marketingu, Belmonte Hotel: Doskonała forma wsparcia możliwości sprzedażowych obiektu
Z mojego punktu widzenia MP Fast Date® zarówno to ostatnie, jak i dotychczasowe, w których miałam przyjemność uczestniczyć to doskonała forma promocji obiektu w segmencie MICE takich jak właśnie Belmonte Hotel. Podczas jednego dnia mamy okazję odbyć 15 – 25 intensywnych spotkań z doskonale sparametryzowaną grupą docelową. Na co dzień jako obiekt resortowy znajdujemy się kilkaset kilometrów od Warszawy. Dzięki Fast Date® możemy zaprezentować nasz obiekt planistom, którzy nie mogą wybrać się do nas na wizję lokalną ze względu na lokalizację. To doskonała forma także do podtrzymywania relacji z planistami. Podczas Fast Date® mamy okazję nie tylko prezentować obiekt, ale także spotykać się ponownie, prezentować dotychczasowe realizacje i inspirować do nowych realizacji, a nawet negocjować warunki umów w trakcie procedowania. Z mojego punktu widzenia taka formuła spotkań jest doskonałą formą wsparcia możliwości sprzedażowych dla obiektu działającego w segmencie MICE.
 
Mateusz Nowaczyk, koordynator zespołu sprzedaży, AmberExpo: Wysoki poziom
Jestem bardzo zadowolony z uczestnictwa w 41, edycji MP Fast Date®. Zarówno miejsce, jak i sama organizacja były na wysokim poziomie. A co najważniejsze, jeszcze w tym samym tygodniu udało się umówić na spotkanie z konkretnym klientem.
 
Andrzej Pogorzała, director of sales & marketing, Radisson Hotel & Suites Gdańsk: Efektywne spotkania, znakomita frekwencja
Jako wieloletni uczestnik MP Fast Date® i tym razem się nie zawiodłem. Bardzo cenię sobie możliwość spotkania w jednym miejscu tylu przedstawicieli branży wydarzeń. W trakcie intensywnego dnia, jest możliwość nawiązania nowych kontaktów, zbadania potrzeb planistów oraz odświeżenia znajomości biznesowych. To, co wyróżnia spotkania, to ich efektywność, wynikająca z ograniczenia czasowego. Podczas listopadowej edycji byłem zaskoczony znakomitą frekwencją oraz wysokim poziomem wydarzenia, które z pewnością przełoży się na kolejne konferencje w naszym hotelu.
 
Edyta Sobczyk, event manager, Koj: Piętnaście minut prezentacji oferty i wymiany doświadczeń
Bardzo cenię sobie formułę MP Fast Date, dla mnie jest to idealne rozwiązanie, by w jednym czasie, w jednym miejscu poznać większą liczbę podwykonawców i oferentów bez jeżdżenia do ich siedzib. Piętnaście minut to wystarczający czas, by poznać ofertę jak również wymienić doświadczenia z innymi. Skutkuje to nowymi kontaktami, co bardzo ułatwia mi pracę, np. przy szukaniu miejsc na organizację konferencji.
Royal Tulip Warsaw Apartaments to piękny hotel z przemiłą obsługą, zrobił na mnie duże wrażenie. Mam nadzieję, że szybko do nich wrócę z organizacją wydarzeń. Na pewno będę go polecać moim klientom.
 
Ewelina Walczuk, właściciel, Eurocon: Dobrze wykorzystany czas
Uczestnictwo w tych spotkaniach to jak dokupienie sobie dodatkowego czasu, którego zawsze tak nam brakuje. Podczas jednego dnia możemy mieć ok. 15 – 20 spotkań z przedstawicielami obiektów czy firm dostarczających usługi czy też produkty, które możemy wykorzystać przy organizacji eventów czy jak w moim przypadku szkoleń czy konferencji. A na koniec dnia przepyszna kolacja w Royal Tulip Warsaw Apartments, wspaniały koncert Kuby Kęsego to już wisienka na torcie, która wspaniale wzbogaciła popołudniowy networking ze wszystkimi uczestnikami MP Fast Date®.
 
Ilona Weber, general manager, Visa Travel Incentive & Corporate: Ta platforma pozwala być na bieżąco
Takie eventy i spotkania są potrzebne. To w Warszawie, oceniając po liczbie uczestników, było też dowodem na to, że branża jest chętna i gotowa się spotykać, wymieniać i aktualizować informacje. Wiele się zmienia – powstają nowe obiekty, pojawiają się nowi dostawcy i platforma spotkań daje szansę na „bycie na bieżąco”. Podobała mi się też formuła wprowadzenia wykładu „Komunikacja twojego DNA” w przerwie między spotkaniami.
 
Lokalizacja: Royal Tulip Warsaw Apartments
41. MP Fast Date® odbył się w warszawskim hotelu – Royal Tulip Warsaw Apartments. Otwarty w maju tego roku obiekt to nowoczesny apart-hotel, zlokalizowany w biznesowym i rozrywkowym centrum stolicy. Tworzy nową kategorię w branży hotelarskiej: hybrydę luksusowego hotelu, domu i biura. Oferuje 312 apartamentów spełniających standardy pięciogwiazdkowego hotelu, dodatkowo wyposażonych w aneksy kuchenne. Pokoje zachęcają do relaksu, rozkoszowania się widokami na stolicę, w odległości niespiesznego spaceru do centrum i atrakcji. W obiekcie znajdują się cztery sale konferencyjne o powierzchni od 30 mkw. do 100 mkw. (łącznie jest to 240 mkw., pomieszczą 170 osób), nowo otwarta restauracja Mozaika, lounge bar, kawiarnia i delikatesy. Goście hotelowi mogą korzystać ze strefy spa oraz fitness.
Aparthotel znajduje się przy ul. Grzybowskiej 49 w Marvipol Unique Tower, a jego koncepcja i unikalny design nawiązują do historii Warszawy.

ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński

MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments 1 >>>
MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments 2 >>>
MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments 3 >>>
MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments 4 >>>

Zobacz też fotorelację w wydarzenia na Facebooku >>>

MP Fast Date® to cykl warsztatów z udziałem meeting plannerów oraz oferentów usług dla rynku eventowego, który powstał w 2011 r. w odpowiedzi na potrzeby organizatorów wydarzeń. Jego celem jest poznanie przez event managerów usług, obiektów i destynacji eventowych oraz branżowy networking.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl