Efektywne spotkania, dobra atmosfera i inspiracje
Przedstawiciele branży eventowej spotkali się na kolejnym wydarzeniu biznesowym z cyklu MP Fast Date®. 41. edycja warsztatów B2B odbyła się w Royal Tulip Warsaw Apartments. Wzięło w niej udział 30 oferentów i ponad 40 meeting plannerów . Organizatorem cyklu jest MeetingPlanner.pl, a współgospodarzem ostatniej edycji był otwarty w tym roku w stolicy należący do Louvre Hotels Group Royal Tulip Warsaw Apartments.
Główną częścią MP Fast Date® są indywidualne spotkania biznesowe.
W programie spotkania znalazło się tradycyjnie 12 rund biznesowych rozmów, według zaplanowanego przez organizatora harmonogramu, oraz tzw. runda otwarta, która zakłada dowolność wyboru rozmówców. Uczestnicy zwiedzili miejsce wydarzenia, otwarty w maju tego roku Royal Tulip Warsaw Apartments.
Uczestnicy wydarzenia sprawdzili biznesowe i eventowo-konferencyjne możliwości Royal Tulip Warsaw Apartments
Oprócz biznesowych rozmów w programie pierwszej części wydarzenia znalazło się spotkanie z Kayą Buczkowską, twórczynią projektu AstroHouse, która zaprezentowała podstawy human designu. Mówiła m.in. o wartości, jaka wynika z naszego DNA, podejściu do biznesu, równowagi, budowania relacji, wreszcie erze nowych liderów.
O komunikacji swojego DNA i human designie – Kaya Buczkowska, twórczynią projektu AstroHouse
Ostatnim punktem programu wydarzenia był koktajl w Restauracji Mozaika, podczas którego wystąpił Kuba Kęsy – muzyk, wokalista i gitarzysta, uczestnik wielu festiwali w Polsce i za granicą, zwycięzca Bluesroads Festival w Krakowie, laureat Idola (zajął drugie miejsce w trzeciej edycji. Programu). Występuje głównie jako solista, dlatego na swoich koncertach kładzie nacisk na interakcję z publicznością, która, biorąc aktywny udział, staję się integralną częścią muzyki. I tak było też podczas kameralnego koncertu kończącego MP Fast Date®.
Networkingowy finał MP Fast Date® w mieszczącej się w hotelu restauracji Mozaika
Podczas wieczoru wystąpił Kuba Kęsy
Formuła spotkania to tradycyjnie rundy indywidualnych, 15-minutowych spotkań meeting plannerów i oferentów z całej Polski. Założeniem spotkań jest nawiązanie kontaktu, sprawdzenie oferty i potencjału współpracy, wreszcie wymiana doświadczeń.
Podczas 41. edycji MP Fast Date® swoje oferty zaprezentowali przedstawiciele 30 obiektów i firm. Były to obiekty: Amberexpo, Arche Dwór Uphagena Gdańsk, Belmonte Hotel Krynica-Zdrój, Binkowski Resort, DoubleTree by Hilton Kraków, DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, Hotel Bania Thermal & Ski, Hotel, Hotel Czarny Potok Resort SPA & Conference, Hotel Crystal Mountain, Hotel Górski Raj, Hotel Lake Hill Resort & Spa, Hotel Mrągowo Resort & Spa, Hotel Natura Mazur, Hotel Palatium, Hotel Santa Natura Family Resort, Hotel Szczawnica Park Resort & Spa, Nosalowy Dwór Resort & Spa, Novotel Łódź Centrum, QHotel Plus Wrocław Bielany, Radisson Blu Hotel Sopot, Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury, Radisson Hotel & Suites, Royal Tulip Warsaw Apartments, The Bridge Wrocław MGallery, firmy oferujące usługi eventowe: Rent Design, TBO Holidays oraz biura destynacji: Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau.
Warsztaty B2B: 12 rund 15-minutowych spotkań i runda otwarta
MP Fast Date® w opinii uczestników
Monika Chrobot, key account event manager, Dream Events: Najlepsza opcja na budowanie relacji
Tak jak moi klienci jako event manager lubię odkrywać nowości. MP Fast Date® daje mi możliwość poznania nowych miejsc na eventowej mapie lub odkrycia tych nieodkrytych. Szybkie spotkania pozwalają poznać ofertę, zadać nurtujące pytania lub nawiązać bardziej nieformalny kontakt z dostawcami – taki który pozwala nam robić dobre interesy z korzyścią dla każdego.
Podczas wieczornego koktajlu możemy wymienić doświadczeniami i pomysłami – nie tylko z dostawcami, ale i z całą branżą w świetnych wnętrzach nowych nietuzinkowych obiektów. Jak dla mnie to najlepsza opcja na budowanie długotrwałych relacji z partnerami w tym cudownym biznesie.
Jolanta Gawryś, dyrektor sprzedaży i marketingu, Belmonte Hotel: Doskonała forma wsparcia możliwości sprzedażowych obiektu
Z mojego punktu widzenia MP Fast Date® zarówno to ostatnie, jak i dotychczasowe, w których miałam przyjemność uczestniczyć to doskonała forma promocji obiektu w segmencie MICE takich jak właśnie Belmonte Hotel. Podczas jednego dnia mamy okazję odbyć 15 – 25 intensywnych spotkań z doskonale sparametryzowaną grupą docelową. Na co dzień jako obiekt resortowy znajdujemy się kilkaset kilometrów od Warszawy. Dzięki Fast Date® możemy zaprezentować nasz obiekt planistom, którzy nie mogą wybrać się do nas na wizję lokalną ze względu na lokalizację. To doskonała forma także do podtrzymywania relacji z planistami. Podczas Fast Date® mamy okazję nie tylko prezentować obiekt, ale także spotykać się ponownie, prezentować dotychczasowe realizacje i inspirować do nowych realizacji, a nawet negocjować warunki umów w trakcie procedowania. Z mojego punktu widzenia taka formuła spotkań jest doskonałą formą wsparcia możliwości sprzedażowych dla obiektu działającego w segmencie MICE.
Mateusz Nowaczyk, koordynator zespołu sprzedaży, AmberExpo: Wysoki poziom
Jestem bardzo zadowolony z uczestnictwa w 41, edycji MP Fast Date®. Zarówno miejsce, jak i sama organizacja były na wysokim poziomie. A co najważniejsze, jeszcze w tym samym tygodniu udało się umówić na spotkanie z konkretnym klientem.
Andrzej Pogorzała, director of sales & marketing, Radisson Hotel & Suites Gdańsk: Efektywne spotkania, znakomita frekwencja
Jako wieloletni uczestnik MP Fast Date® i tym razem się nie zawiodłem. Bardzo cenię sobie możliwość spotkania w jednym miejscu tylu przedstawicieli branży wydarzeń. W trakcie intensywnego dnia, jest możliwość nawiązania nowych kontaktów, zbadania potrzeb planistów oraz odświeżenia znajomości biznesowych. To, co wyróżnia spotkania, to ich efektywność, wynikająca z ograniczenia czasowego. Podczas listopadowej edycji byłem zaskoczony znakomitą frekwencją oraz wysokim poziomem wydarzenia, które z pewnością przełoży się na kolejne konferencje w naszym hotelu.
Edyta Sobczyk, event manager, Koj: Piętnaście minut prezentacji oferty i wymiany doświadczeń
Bardzo cenię sobie formułę MP Fast Date, dla mnie jest to idealne rozwiązanie, by w jednym czasie, w jednym miejscu poznać większą liczbę podwykonawców i oferentów bez jeżdżenia do ich siedzib. Piętnaście minut to wystarczający czas, by poznać ofertę jak również wymienić doświadczenia z innymi. Skutkuje to nowymi kontaktami, co bardzo ułatwia mi pracę, np. przy szukaniu miejsc na organizację konferencji.
Royal Tulip Warsaw Apartaments to piękny hotel z przemiłą obsługą, zrobił na mnie duże wrażenie. Mam nadzieję, że szybko do nich wrócę z organizacją wydarzeń. Na pewno będę go polecać moim klientom.
Ewelina Walczuk, właściciel, Eurocon: Dobrze wykorzystany czas
Uczestnictwo w tych spotkaniach to jak dokupienie sobie dodatkowego czasu, którego zawsze tak nam brakuje. Podczas jednego dnia możemy mieć ok. 15 – 20 spotkań z przedstawicielami obiektów czy firm dostarczających usługi czy też produkty, które możemy wykorzystać przy organizacji eventów czy jak w moim przypadku szkoleń czy konferencji. A na koniec dnia przepyszna kolacja w Royal Tulip Warsaw Apartments, wspaniały koncert Kuby Kęsego to już wisienka na torcie, która wspaniale wzbogaciła popołudniowy networking ze wszystkimi uczestnikami MP Fast Date®.
Ilona Weber, general manager, Visa Travel Incentive & Corporate: Ta platforma pozwala być na bieżąco
Takie eventy i spotkania są potrzebne. To w Warszawie, oceniając po liczbie uczestników, było też dowodem na to, że branża jest chętna i gotowa się spotykać, wymieniać i aktualizować informacje. Wiele się zmienia – powstają nowe obiekty, pojawiają się nowi dostawcy i platforma spotkań daje szansę na „bycie na bieżąco”. Podobała mi się też formuła wprowadzenia wykładu „Komunikacja twojego DNA” w przerwie między spotkaniami.
Lokalizacja: Royal Tulip Warsaw Apartments
41. MP Fast Date® odbył się w warszawskim hotelu – Royal Tulip Warsaw Apartments. Otwarty w maju tego roku obiekt to nowoczesny apart-hotel, zlokalizowany w biznesowym i rozrywkowym centrum stolicy. Tworzy nową kategorię w branży hotelarskiej: hybrydę luksusowego hotelu, domu i biura. Oferuje 312 apartamentów spełniających standardy pięciogwiazdkowego hotelu, dodatkowo wyposażonych w aneksy kuchenne. Pokoje zachęcają do relaksu, rozkoszowania się widokami na stolicę, w odległości niespiesznego spaceru do centrum i atrakcji. W obiekcie znajdują się cztery sale konferencyjne o powierzchni od 30 mkw. do 100 mkw. (łącznie jest to 240 mkw., pomieszczą 170 osób), nowo otwarta restauracja Mozaika, lounge bar, kawiarnia i delikatesy. Goście hotelowi mogą korzystać ze strefy spa oraz fitness.
Aparthotel znajduje się przy ul. Grzybowskiej 49 w Marvipol Unique Tower, a jego koncepcja i unikalny design nawiązują do historii Warszawy.
ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński
MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments 1 >>>
MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments 2 >>>
MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments 3 >>>
MP Fast Date® w Royal Tulip Warsaw Apartments 4 >>>
Zobacz też fotorelację w wydarzenia na Facebooku >>>
MP Fast Date® to cykl warsztatów z udziałem meeting plannerów oraz oferentów usług dla rynku eventowego, który powstał w 2011 r. w odpowiedzi na potrzeby organizatorów wydarzeń. Jego celem jest poznanie przez event managerów usług, obiektów i destynacji eventowych oraz branżowy networking.