MP Fast Date®, czyli dużo biznesu do zrobienia

42. edycja MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Warsaw. Część główna – warsztaty biznesowe, w których udział wzięło 55 oferentów i ponad 70 meeting plannerów. fot. Marcin Faliński
Na zdjęciu: 42. edycja MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Warsaw. Część główna – warsztaty biznesowe, w których udział wzięło 55 oferentów i ponad 70 meeting plannerów. fot. Marcin Faliński

„Duża impreza – dużo oferentów i dużo planistów, czyli dużo biznesu do zrobienia. Świetne miejsce i świetna organizacja, świetna dynamika. Konkrety, projekty, efektywność”. Tak uczestnicy podsumowują ostatnią edycję warsztatów biznesowych MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Warsaw.

Przedstawiciele branży eventowej spotkali się na kolejnym wydarzeniu biznesowym z cyklu MP Fast Date®. 42. edycja warsztatów B2B odbyła się w DoubleTree by Hilton Warsaw. Wzięło w niej udział 55 oferentów i ponad 70 meeting plannerów. Części biznesowej towarzyszyły warsztat poświęcony ESG w branży eventowej, spotkanie z sommelierem i szkolenie będące częścią projektu Cool Climat Wines, konkursy z nagrodami oraz występ Łukasza Drapały.
 

Główną częścią MP Fast Date® są indywidualne spotkania biznesowe.
 
W programie MP Fast Date® znalazło się tradycyjnie 12 rund biznesowych rozmów, według zaplanowanego wcześniej harmonogramu oraz tzw. runda otwarta, która zakłada dowolność wyboru rozmówców. Nowością był sposób umawiania spotkań za pomocą aplikacji Meeting15. Zarówno planiści, jak i oferenci mogli decydować, z przedstawicielami jakich firm chcą się spotkać podczas wydarzenia. Meeting15 dołączyło do partnerów MP Fast Date®, a Paweł Jabłoński, prezes zarządu Meeting15 tak komentuje udział w spotkaniu: – To duża impreza – dużo oferentów i dużo planistów, czyli dużo biznesu do zrobienia. Świetne miejsce i świetna organizacja spowodowały świetną dynamikę. Konkrety, projekty, efektywność. Wszystko tak jak lubię, ale jest jeden minus: Coś mi mówi, że na kolejne edycje ciężko się będzie dostać, bo jak coś działa, to każdy chce to mieć.
 

Rozpoczęcie MP Fast Date® Sylwia Banaszewska (prezes zarządu MeetingPlanner.pl), Marzena Celej (dyrektor generalna i wiceprezes zarządu DoubleTree by Hilton Warsaw), Magdalena Kondas (redkator naczelna MeetingPlanner.pl)
 
Oprócz biznesowych rozmów w programie pierwszej części wydarzenia znalazło się spotkanie z Ewą Kiełsznią, PR & communication manager Tergo, i warsztat poświęcony ESG w branży eventowej pt. „Droga do neutralności węglowej w branży MICE: jak spełnić oczekiwania konsumentów i kontrahentów oraz wymagania prawne?”. Uczestnicy poznali podstawowe pojęcia związane z ESG, zagadnienia związane z odpowiedzialną działalnością w branży eventowej oraz sposób obliczania śladu węglowego eventów. – Zainteresowanie po warsztatach o neutralności węglowej w branży MICE pozytywnie mnie zaskoczyło – udało się zainspirować sporo firm do działań dla planety. Organizatorzy wydarzeń chcą wyprzedzić regulacje i już teraz wprowadzać liczenie i redukcję gazów cieplarnianych. Wspólne działanie jest niezwykle ważne w obliczu zmian klimatycznych – także w branży MICE – mówi Ewa Kiełsznia.


Warsztaty poświęcony ESG w branży eventowej – Ewa Kiełszania, Tergo.

Po części biznesowej sommelier Alan Bednarski zaprosił uczestników na warsztat pt. „Bądź jak Master Sommelier” będący częścią projektu Cool Climat Wines.
Wiedzę zdobytą podczas rozmów z oferentami planiści spotkań mogli wykorzystać podczas konkursu przeprowadzonego za pomocą aplikacji Meeting15 i zdobyć różnorodne nagrody.


Alan Bednarski prowadzący warsztat Cool Climat Win
 
Gwiazdą wieczoru networkingowego był Łukasz Drapała – wokalista i muzyk, vice Voice of Poland 2022. Zaprezentował zarówno próbkę swoich eventowych projektów, jaki i autorski repertuar.
 

Koncert Łukasza Drapały
 
Motywem przewodnim tej edycji MP Fast Date® było hasło „Zielony biznes”, między innymi dlatego szef kuchni DoubleTree by Hilton Warsaw Kamil Rabczyński przygotował na ten dzień wegetariańskie menu.
 

Sylwia Banaszewska (prezes zarządu MeetingPlanner.pl) i Kamil Rabczyński (szef kuchni DoubleTree by Hilton Warsaw)

Uczestnicy zwiedzili hotel, i sprawdzili jego eventowy potencjał, a możliwości dla organizatorów spotkań jest bardzo dużo. Czterogwiazdkowy DoubleTree by Hilton Warsaw oferuje 359 pokojów i apartamentów, w których nocować może jednocześnie 720 osób. Obiekt dysponuje największą w Warszawie i okolicach powierzchnią eventową – ponad 5000 m2. Składa się na nią 20 sal konferencyjnych i sala balowa o powierzchni ponad 2000 m2, w części której odbył się MP Fast Date®. Hotel oferuje restaurację Garden z dużym tarasem i ogrodem, przestrzeń klubową Zazen oraz The SPA i strefę wellness & fitness o łącznej powierzchni 2000 m2 z jedynym w Warszawie basenem z nisko zasoloną wodą.
 

Uczestnicy wydarzenia sprawdzili biznesowe i eventowo-konferencyjne możliwości hotelu
 
Formuła MP Fast Date® to rundy indywidualnych, 15-minutowych spotkań meeting plannerów i oferentów z całej Polski. Założeniem spotkań jest nawiązanie kontaktu, sprawdzenie oferty i potencjału współpracy, wreszcie wymiana doświadczeń. Podczas 42. edycji MP Fast Date® swoje oferty zaprezentowali przedstawiciele 55 obiektów i firm. Były to hotele: Andersia Hotel & Spa, Arche SA, Belmonte Hotel Krynica-Zdrój, DoubleTree by Hilton Warsaw, Dwór Uphagena Arche Gdańsk, Hampton by Hilton Łódź City Center, Hilton Worldwide, Holiday Inn Resort Józefów, Hotel Bacówka Radawa & Spa, Hotel Bristol Art & Medical SPA, Hotel Crystal Mountain, Hotel Kazimierzówka Wellness & Spa, Hotel Lake Hill Resort & Spa, Hotel Natura Mazur, Mercure Ibis Gdańsk Stare Miasto, Narie Resort & Spa, Nosalowy Dwór, Novotel & Ibis Poznań Centrum, Pałac Mała Wieś, PI Apartamenty & Hotele, Platinum Mountain Hotel & SPA, Radisson Hotel & Suites Gdańsk, Saltic Resort & Spa, Scandic Gdańsk i Scandic Wrocław, The Bridge Wroclaw MGallery Hotel Collection, Tulip Residences Warsaw Targowa / Kyriad Karkonosze / Kyriad Stargard; obiekty eventowe i wielofunkcyjne: Amberexpo – Międzynarodowe Targi Gdańskie, Centrum Konferencyjne Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Centrum Konferencyjne Polin, Centrum Kongresowe ICE Kraków, Lubelskie Centrum Konferencyjne, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Muzeum Polskiej Wódki, Targi Kielce, Tarczyński Arena Wrocław, Tor Wyścigów Konnych Służewiec; firmy oferujące usługi i atrakcje eventowe: alanbednarski.pl, BSC AV, Catering Blue, Flippery.pl, GearUP! (Mobilne symulatory lotu B737 i F-18), Integral Poland, Meeting15 SA, Meetlify, ModraSova, MultiVisual, Rent Design, Twister Catering, UberventGo (Poland, Germany, Nordics), Ukoo, Visual Europe Polska, Warsaw Coffee Tour; firmy oferujące atrakcje eventowo-turystyczne: Nowy Sztynort, Suntago Wodny Świat oraz biuro destynacji: Silesia Convention Bureau


Konkurs dotyczący wiedzy na temat prezentowanych ofert przeprowadzony z wykorzystaniem aplikacji Meeting15
 
MP Fast Date® w opinii uczestników

Agnieszka Lipińska, CEO, EventLine: To świetna forma biznesowego spotkania
W krótki, ale bardzo treściwy sposób można przekazać dużo informacji, może gdyby ten czas wydłużyć do 20 minut byłoby bez stresu i pośpiechu. Natomiast wszystkim nam zależało, aby spotkać się z jak największą liczbą oferentów, pozyskać jak najwięcej informacji i nawiązać choć minirelacje, aby później przy kolejnym kontakcie łatwiej się nam pracowało. Dla mnie w szczególności atrakcyjna była nowa forma, czyli możliwość umawiania sobie samemu spotkań z wybranymi oferentami. Dzięki temu mogłam spotkać się z tymi firmami i hotelami, gdzie widzę największe prawdopodobieństwo realizacji moich eventów i do nich mogę przyprowadzić potencjalnego klienta.
Miejsce wydarzenia bardzo komfortowe z dużymi przestrzeniami, parkingiem i łatwym dojazdem.

Marta Polak, event manager, Coti Conference Time: Kontakty i trendy
Ktoś kiedyś powiedział o formule spotkań MP Fast Date: „dzisiaj nie sprzedajemy, dzisiaj się poznajemy”, totalnie się z tym zgadzam, bo w doskonały sposób to zdanie opisuje ideę tych wydarzeń. Dzięki udziałowi w spotkaniach MP Fast Date aktualizuję moją książkę kontaktów – nie tylko w komputerze, ale też w głowie dzięki temu, kiedy tworzę ofertę dla moich klientów szybko mogę skojarzyć dany region lub obiekt z poznaną osobą. To znacznie przyspiesza czas realizacji moich zawodowych zadań.
Dodatkowym uatrakcyjnieniem każdej z edycji jest możliwość poznania nowych trendów w branży, innowacyjnych technologii czy też nowych atrakcji eventowych.
 
Marcin Starek, dyrektor zarządzający Starevents: Cenne spotkanie, pomaga w pracy
Spotkanie jak najbardziej cenne i pomagające w pracy. Z pewnością to świetna okazja, aby poznać dostawców. W porównaniu do poprzednich edycji, w których miałem okazję uczestniczyć, możliwość wyboru firm, z którymi planuje się spotkania, z pewnością jest dużym atutem.
Część merytoryczna bardzo ciekawa i uświadamiająca. Część integracyjna i networkingowa to zawsze świetna okazja, aby wymienić opinie branżowe.
 
Sebastian Gronet, marketing & PR manager, Silesia ConventionBureau – Śląska Organizacja Turystyczna: Skuteczne poznanie partnera biznesowego i motywacja
Formuła szybkich spotkań (nowa dla mnie) jest jednym z najlepszych sposobów na szybkie i skuteczne poznanie potencjalnego partnera biznesowego. Nigdy wcześniej w mojej zawodowej karierze nie spotkałem tak wielu nowych ludzi w tak krótkim czasie. Jako mowo powstałe Silesia Convention Bureau – otrzymaliśmy tak pozytywne opinie od prawie każdej osoby, którą spotkaliśmy! To wspaniała motywacja!
 
ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński
Zielony biznes, czyli MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Warsaw 1 >>>
Zielony biznes, czyli MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Warsaw 2 >>>
Zielony biznes, czyli MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Warsaw 3 >>>
Zielony biznes, czyli MP Fast Date® w DoubleTree by Hilton Warsaw 4 >>>
 
Zobacz też fotorelację z wydarzenia na Facebooku >>>

42. edycja MP Fast Date® odbyła się 24 lutego. Współgospodarzem wydarzenia był DoubleTree by Hilton Warsaw, partnerami Meeting15, Rent Design, BSC AV Media
 
MP Fast Date® to cykl warsztatów z udziałem meeting plannerów oraz oferentów usług dla rynku eventowego, który powstał w 2011 r. w odpowiedzi na potrzeby organizatorów wydarzeń. Jego celem jest poznanie przez event managerów usług, obiektów i destynacji eventowych oraz branżowy networking.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl