MP Fast Date® w Golden Tulip Warsaw – spotkania, warsztaty i networking

MP Fast Date® w w Golden Tulip Warsaw Centre. Część główna – warsztaty biznesowe. Fot. Marcin Faliński
Na zdjęciu: MP Fast Date® w w Golden Tulip Warsaw Centre. Część główna – warsztaty biznesowe. Fot. Marcin Faliński

55 planistów i 44 oferentów uczestniczyło w pierwszym w tym roku wydarzeniu z cyklu MP Fast Date®, którego program obejmował cykl bezpośrednich spotkań, warsztaty oraz networking. 45. edycja szybkich biznesowych randek odbyła się w Golden Tulip Warsaw Center.
 
45. MP Fast Date® odbył się 23 lutego. Wzięli w nim udział meeting plannerzy oraz przedstawiciele firm oferujących usługi dla rynku eventowego. Formuła wydarzenia została opracowana w taki sposób, aby zaspokajać potrzeby organizatorów wydarzeń, a jego celem było poznanie przez event managerów usług, obiektów i destynacji eventowych oraz branżowy networking.
Główną częścią MP Fast Date® był cykl 12 indywidualnych 15-minutowych spotkań meeting plannerów z oferentami z całej Polski. Po serii zaaranżowanych spotkań (na platformie Meeting15) odbyła się runda otwarta, podczas której każdy mógł wybrać rozmówcę i porozmawiać z nim bez określonego limitu czasowego.

Rozmowy na temat potrzeb i możliwości
Dzięki spotkaniom meeting plannerzy mieli możliwość zdobycia wiedzy na temat nowości rynkowych i cennych inspiracji do przygotowywanych przez siebie scenariuszy wydarzeń. Mogli wymieniać się doświadczeniami, nawiązywać bezpośrednie kontakty i budować relacje w przyjaznej atmosferze.
Według Magdalena Tierney z Elite Events & Hotels spotkania branżowe w formule speed dating są bardzo praktycznym sposobem na budowanie relacji biznesowych.
– Pomagają one w stosunkowo krótkim czasie zapoznać się z profilem i zakresem działalności wystawiających się podmiotów, a także nawiązać wartościowe kontakty, co daje możliwość potencjalnej współpracy. Osobiście pozyskałam kilka cennych dla mnie kontaktów, a z trzema nawiązałam już owocną współpracę – mówiła Magdalena Tierney.

– To kolejny MP Fast Date®, w którym miałem okazję brać udział – zawsze jest to dla mnie idealna możliwość do poznania ofert zarówno hoteli, jak i firm czy obiektów związanych z branżą w jednym miejscu. Jest to również możliwość do osobistego spotkania z osobami, z którymi już współpracujemy, ale które znamy jedynie wirtualnie z maili – mówi Adam Komorowski, menedżer ds. kluczowych klientów, Dział MICE e-Travel.

– Spotkania z planistami przekroczyły nasze oczekiwania. Nie tylko my się przygotowaliśmy do każdego spotkania, wnikliwie oglądając realizacje planistów, ale też w drugą stronę – planiści sprawdzili naszą ofertę, dzięki czemu prowadziliśmy spotkania w oparciu o konkretne potrzeby i możliwości każdej ze stron. Bardzo odpowiadała mi forma networkingu pomiędzy spotkaniami co dało nam możliwość poznania kolejnych planistów – dodaje Marcin Kania, dyrektor generalny Hotel Wieniawski / Wieniawski Catering.

– MP Fast Date® jest fantastycznym wydarzeniem branżowym, które pozwala w krótkim czasie poznać wielu oferentów. Dzięki formule „fast date” spotkania są bardzo rzeczowe – komentuje Agnieszka Radomska, projektantka „WOW Podróży Po Polsce” Polka Travel.

Spotkanie dwóch elementu rynku
Jako pozytywny element MP Fast Date® uczestnicy wymienili połączenie w bezpośredniej konfrontacji obu krańców rynku: oferentów i planistów. – W ten sposób możemy swobodnie, jak człowiek z człowiekiem, porozmawiać o tym, czego potrzebujemy i co możemy. Bezpośrednia rozmowa sprzyja budowaniu wartościowych relacji, pozwala doskonalić usługi i lepiej odpowiadać na wymogi sektora. Myślę, że warta odnotowania jest niepowtarzalna atmosfera, która wymaga od uczestników pełnej szczerości, konkretności i pełnego zaufania. Według mnie otwartość jest istotną cechą dobrej współpracy gotowej przetrwać nawet najcięższe rynkowe perturbacje. Wszystko to sprawia, że MP Fast Date® stanowi ważne wydarzenie w kalendarzu każdego przedstawiciela sektora MICE – mówi Anna Wiśniewska, manager ds. sprzedaży Autodrom Jastrząb.
Każdy wystawca rejestrujący się na wydarzenie otrzymał dostęp do platformy Meeting 15 z widokiem na wszystkich planistów oraz kalendarzem spotkań.

Jednym z punktów MP Fast Date® były warsztaty edukacyjne „Na luzie – czyli jak uspokoić Event Managera”, prowadzone przez Barbarę Świderską z Dream Events, prezeskę zarządu MPI Poland Chapter. Uczestnicy zajęć poznali techniki pomagające w redukcji lęku, umożliwiające szybki reset i wzmacniające poczucie szczęścia. – Super szkolenie dla stresujących się w pracy event managera: potwierdzam, działa – stwierdził Marcin Kania.
– Najcenniejszym elementem wydarzenia były dla mnie spotkania B2B, ale bardzo doceniam też warsztat „Jak uspokoić event managera” i przedstawione w trakcie metody relaksacji, tak potrzebne w dzisiejszym pędzie życia – mówiła Magdalena Tierney.
 
Odsłony kompleksu Louvre Hotels Group
Uczestnicy MP Fast Date® mieli także okazję zwiedzić obiekty należące do kompleksu Louvre Hotels Group, czyli Golden Tulip, Campanile oraz Premiere Classe.
Hotel Golden Tulip to 4-gwiazdkowy obiekt, który zgodnie z filozofią marki promuje lokalny klimat, wyraża się to między innymi w regionalnym menu. Marka ta obecna jest w Polsce od roku 2004, kiedy otwarto warszawski hotel, zrewitalizowany w roku 2022. Obecnie oferuje on 143 pokoje ze strefą sypialno-wypoczynkową i centrum konferencyjne, składające się z ośmiu sal inspirowanych nazwami warszawskich ulic. Działa tutaj strefa coworkingowa, strefa rekreacyjna z sauną i siłownią oraz przestrzeń kulinarno-rozrywkowa.
Hotel Campanile to 3-gwiazdkowy obiekt, oferujący pokoje w przystępnej cenie, charakteryzujący się ciekawą aranżacją. Natomiast Premiere Classe to hotel klasy ekonomicznej o interesującej estetyce i funkcjonalności.
Na centrum kulinarno-rozrywkowe obiektu – The Complex składa się slow foodowa restauracja Tulipe, której menu zawiera dania kuchni polskiej i francuskiej, oparte na lokalnych produktach oraz The Loft, oferujący rzemieślniczy street food oraz tradycyjne menu lunchowe i obiadowe. Natomiast zlokalizowany pod przeszklonym sufitem koktajlbar Patio Mixology oferuje wybór autorskich koktajli oraz przekąski z różnych zakątków świata. W The Complex odbywają się transmisje wydarzeń sportowych, sety DJ-ów, seanse filmowe, stand-upy i wiele innych atrakcji.
Uczestnicy wydarzenia mogli poznać strefę gastronomiczną obiektu. W hotelowej restauracji serwowany był lunch oraz kolacja, podczas której odbył się konkurs z nagrodami, fundowanymi przez oferentów.
 
Spotkanie z potencjałem
Uczestnicy pozytywnie ocenili udział w przedsięwzięciu, doceniając zarówno jego wartość merytoryczną, jak i organizację.
– Po dużej frekwencji widać, że takie spotkania są potrzebne. Doceniam także świetną organizację (zróżnicowany wybór oferentów, porządek umówionych spotkań i przemyślaną agendę) oraz wybór miejscm w których fast date`y się odbywają – komentuje Adam Komorowski.

– W MP Fast Date® brałam udział pierwszy raz – reprezentując hotel na Mazurach. Dało mi to obraz tego, gdzie się znajdujemy i co musimy zrobić, aby dać się lepiej poznać. Branża MICE jest bardzo otwarta na tle innych branż w Polsce, a bezpośrednie spotkania są zawsze niezwykle cenne i niosą duży potencjał. Dużo wartościowych treści, oczekiwania planistów imprez i spotkań, a nawet konkretne zapytania ofertowe – to wszystko stanowi nieocenioną wartość wyniesioną z tej imprezy. Na pewno będziemy wracać – zapewnia Wioleta Nadratowska-Pysera, specjalista ds. sprzedaży Hotelu Willa Port.

– Warto podkreślić doskonałą organizację, urozmaicanie spotkań poprzez ciekawe warsztaty, biznesową sesję zdjęciową i chwile odpoczynku z wyśmienitym cateringiem. Gratulacje dla organizatorów – dodaje Agnieszka Radomska.

– Bardzo doceniam wkład organizatorów w perfekcyjne przygotowanie wydarzenia oraz jego sprawny przebieg zgodnie z harmonogramem. Na pewno ponownie skorzystam z tej formuły spotkań, ponieważ pomimo intensywnego dnia widzę w nich dużą wartość dla rozwoju mojego biznesu oraz nawiązanie szerokiego pola do współpracy z podmiotami z branży – stwierdza Magdalena Tierney.

– Profesjonalizm, czyli wszystko czego od nas na co dzień w eventach się oczekuje, przyszło do nas ze zdwojoną siłą. Na pewno pojawimy się kolejny raz na MP Fast Date – puentuje Marcin Kania.
 
ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński

 
MP Fast Date® w Golden Tulip Warsaw Centre >>>
MP Fast Date® w Golden Tulip Warsaw Centre >>>
MP Fast Date® w Golden Tulip Warsaw Centre >>>

Zobacz też fotorelację z wydarzenia na Facebooku >>>

MP Fast Date® to cykl warsztatów z udziałem meeting plannerów oraz oferentów usług dla rynku eventowego, który powstał w 2011 r. w odpowiedzi na potrzeby organizatorów wydarzeń. Jego celem jest poznanie przez event managerów usług, obiektów i destynacji eventowych oraz branżowy networking. Organizatorem MP Fast Date® jest MeetingPlanner.pl. Partnerem cyklu warsztatów biznesowych jest Meeting15.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl