MP Fast Date® w Golden Tulip Warsaw – spotkania, warsztaty i networking
55 planistów i 44 oferentów uczestniczyło w pierwszym w tym roku wydarzeniu z cyklu MP Fast Date®, którego program obejmował cykl bezpośrednich spotkań, warsztaty oraz networking. 45. edycja szybkich biznesowych randek odbyła się w Golden Tulip Warsaw Center.
45. MP Fast Date® odbył się 23 lutego. Wzięli w nim udział meeting plannerzy oraz przedstawiciele firm oferujących usługi dla rynku eventowego. Formuła wydarzenia została opracowana w taki sposób, aby zaspokajać potrzeby organizatorów wydarzeń, a jego celem było poznanie przez event managerów usług, obiektów i destynacji eventowych oraz branżowy networking.
Główną częścią MP Fast Date® był cykl 12 indywidualnych 15-minutowych spotkań meeting plannerów z oferentami z całej Polski. Po serii zaaranżowanych spotkań (na platformie Meeting15) odbyła się runda otwarta, podczas której każdy mógł wybrać rozmówcę i porozmawiać z nim bez określonego limitu czasowego.
Rozmowy na temat potrzeb i możliwości
Dzięki spotkaniom meeting plannerzy mieli możliwość zdobycia wiedzy na temat nowości rynkowych i cennych inspiracji do przygotowywanych przez siebie scenariuszy wydarzeń. Mogli wymieniać się doświadczeniami, nawiązywać bezpośrednie kontakty i budować relacje w przyjaznej atmosferze.
Według Magdalena Tierney z Elite Events & Hotels spotkania branżowe w formule speed dating są bardzo praktycznym sposobem na budowanie relacji biznesowych.
– Pomagają one w stosunkowo krótkim czasie zapoznać się z profilem i zakresem działalności wystawiających się podmiotów, a także nawiązać wartościowe kontakty, co daje możliwość potencjalnej współpracy. Osobiście pozyskałam kilka cennych dla mnie kontaktów, a z trzema nawiązałam już owocną współpracę – mówiła Magdalena Tierney.
– To kolejny MP Fast Date®, w którym miałem okazję brać udział – zawsze jest to dla mnie idealna możliwość do poznania ofert zarówno hoteli, jak i firm czy obiektów związanych z branżą w jednym miejscu. Jest to również możliwość do osobistego spotkania z osobami, z którymi już współpracujemy, ale które znamy jedynie wirtualnie z maili – mówi Adam Komorowski, menedżer ds. kluczowych klientów, Dział MICE e-Travel.
– Spotkania z planistami przekroczyły nasze oczekiwania. Nie tylko my się przygotowaliśmy do każdego spotkania, wnikliwie oglądając realizacje planistów, ale też w drugą stronę – planiści sprawdzili naszą ofertę, dzięki czemu prowadziliśmy spotkania w oparciu o konkretne potrzeby i możliwości każdej ze stron. Bardzo odpowiadała mi forma networkingu pomiędzy spotkaniami co dało nam możliwość poznania kolejnych planistów – dodaje Marcin Kania, dyrektor generalny Hotel Wieniawski / Wieniawski Catering.
– MP Fast Date® jest fantastycznym wydarzeniem branżowym, które pozwala w krótkim czasie poznać wielu oferentów. Dzięki formule „fast date” spotkania są bardzo rzeczowe – komentuje Agnieszka Radomska, projektantka „WOW Podróży Po Polsce” Polka Travel.
Spotkanie dwóch elementu rynku
Jako pozytywny element MP Fast Date® uczestnicy wymienili połączenie w bezpośredniej konfrontacji obu krańców rynku: oferentów i planistów. – W ten sposób możemy swobodnie, jak człowiek z człowiekiem, porozmawiać o tym, czego potrzebujemy i co możemy. Bezpośrednia rozmowa sprzyja budowaniu wartościowych relacji, pozwala doskonalić usługi i lepiej odpowiadać na wymogi sektora. Myślę, że warta odnotowania jest niepowtarzalna atmosfera, która wymaga od uczestników pełnej szczerości, konkretności i pełnego zaufania. Według mnie otwartość jest istotną cechą dobrej współpracy gotowej przetrwać nawet najcięższe rynkowe perturbacje. Wszystko to sprawia, że MP Fast Date® stanowi ważne wydarzenie w kalendarzu każdego przedstawiciela sektora MICE – mówi Anna Wiśniewska, manager ds. sprzedaży Autodrom Jastrząb.
Każdy wystawca rejestrujący się na wydarzenie otrzymał dostęp do platformy Meeting 15 z widokiem na wszystkich planistów oraz kalendarzem spotkań.
Jednym z punktów MP Fast Date® były warsztaty edukacyjne „Na luzie – czyli jak uspokoić Event Managera”, prowadzone przez Barbarę Świderską z Dream Events, prezeskę zarządu MPI Poland Chapter. Uczestnicy zajęć poznali techniki pomagające w redukcji lęku, umożliwiające szybki reset i wzmacniające poczucie szczęścia. – Super szkolenie dla stresujących się w pracy event managera: potwierdzam, działa – stwierdził Marcin Kania.
– Najcenniejszym elementem wydarzenia były dla mnie spotkania B2B, ale bardzo doceniam też warsztat „Jak uspokoić event managera” i przedstawione w trakcie metody relaksacji, tak potrzebne w dzisiejszym pędzie życia – mówiła Magdalena Tierney.
Odsłony kompleksu Louvre Hotels Group
Uczestnicy MP Fast Date® mieli także okazję zwiedzić obiekty należące do kompleksu Louvre Hotels Group, czyli Golden Tulip, Campanile oraz Premiere Classe.
Hotel Golden Tulip to 4-gwiazdkowy obiekt, który zgodnie z filozofią marki promuje lokalny klimat, wyraża się to między innymi w regionalnym menu. Marka ta obecna jest w Polsce od roku 2004, kiedy otwarto warszawski hotel, zrewitalizowany w roku 2022. Obecnie oferuje on 143 pokoje ze strefą sypialno-wypoczynkową i centrum konferencyjne, składające się z ośmiu sal inspirowanych nazwami warszawskich ulic. Działa tutaj strefa coworkingowa, strefa rekreacyjna z sauną i siłownią oraz przestrzeń kulinarno-rozrywkowa.
Hotel Campanile to 3-gwiazdkowy obiekt, oferujący pokoje w przystępnej cenie, charakteryzujący się ciekawą aranżacją. Natomiast Premiere Classe to hotel klasy ekonomicznej o interesującej estetyce i funkcjonalności.
Na centrum kulinarno-rozrywkowe obiektu – The Complex składa się slow foodowa restauracja Tulipe, której menu zawiera dania kuchni polskiej i francuskiej, oparte na lokalnych produktach oraz The Loft, oferujący rzemieślniczy street food oraz tradycyjne menu lunchowe i obiadowe. Natomiast zlokalizowany pod przeszklonym sufitem koktajlbar Patio Mixology oferuje wybór autorskich koktajli oraz przekąski z różnych zakątków świata. W The Complex odbywają się transmisje wydarzeń sportowych, sety DJ-ów, seanse filmowe, stand-upy i wiele innych atrakcji.
Uczestnicy wydarzenia mogli poznać strefę gastronomiczną obiektu. W hotelowej restauracji serwowany był lunch oraz kolacja, podczas której odbył się konkurs z nagrodami, fundowanymi przez oferentów.
Spotkanie z potencjałem
Uczestnicy pozytywnie ocenili udział w przedsięwzięciu, doceniając zarówno jego wartość merytoryczną, jak i organizację.
– Po dużej frekwencji widać, że takie spotkania są potrzebne. Doceniam także świetną organizację (zróżnicowany wybór oferentów, porządek umówionych spotkań i przemyślaną agendę) oraz wybór miejscm w których fast date`y się odbywają – komentuje Adam Komorowski.
– W MP Fast Date® brałam udział pierwszy raz – reprezentując hotel na Mazurach. Dało mi to obraz tego, gdzie się znajdujemy i co musimy zrobić, aby dać się lepiej poznać. Branża MICE jest bardzo otwarta na tle innych branż w Polsce, a bezpośrednie spotkania są zawsze niezwykle cenne i niosą duży potencjał. Dużo wartościowych treści, oczekiwania planistów imprez i spotkań, a nawet konkretne zapytania ofertowe – to wszystko stanowi nieocenioną wartość wyniesioną z tej imprezy. Na pewno będziemy wracać – zapewnia Wioleta Nadratowska-Pysera, specjalista ds. sprzedaży Hotelu Willa Port.
– Warto podkreślić doskonałą organizację, urozmaicanie spotkań poprzez ciekawe warsztaty, biznesową sesję zdjęciową i chwile odpoczynku z wyśmienitym cateringiem. Gratulacje dla organizatorów – dodaje Agnieszka Radomska.
– Bardzo doceniam wkład organizatorów w perfekcyjne przygotowanie wydarzenia oraz jego sprawny przebieg zgodnie z harmonogramem. Na pewno ponownie skorzystam z tej formuły spotkań, ponieważ pomimo intensywnego dnia widzę w nich dużą wartość dla rozwoju mojego biznesu oraz nawiązanie szerokiego pola do współpracy z podmiotami z branży – stwierdza Magdalena Tierney.
– Profesjonalizm, czyli wszystko czego od nas na co dzień w eventach się oczekuje, przyszło do nas ze zdwojoną siłą. Na pewno pojawimy się kolejny raz na MP Fast Date – puentuje Marcin Kania.
ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński
MP Fast Date® w Golden Tulip Warsaw Centre >>>
MP Fast Date® w Golden Tulip Warsaw Centre >>>
MP Fast Date® w Golden Tulip Warsaw Centre >>>
Zobacz też fotorelację z wydarzenia na Facebooku >>>
MP Fast Date® to cykl warsztatów z udziałem meeting plannerów oraz oferentów usług dla rynku eventowego, który powstał w 2011 r. w odpowiedzi na potrzeby organizatorów wydarzeń. Jego celem jest poznanie przez event managerów usług, obiektów i destynacji eventowych oraz branżowy networking. Organizatorem MP Fast Date® jest MeetingPlanner.pl. Partnerem cyklu warsztatów biznesowych jest Meeting15.