MP Fast Date®: powrót do biznesowej normalności
Pierwszy po przerwie spowodowanej lockdownem MP Fast Date® zorganizowany przez MeetingPlanner.pl odbył się w Vienna House Andels Łódź. W wydarzeniu wzięło udział ponad 20 oferentów oraz kilkudziesięciu meeting plannerów. Biznesowym spotkaniom towarzyszyły m.in. nocny spacer po Łodzi i gra miejska. Była to 37. edycja MP Fast Date®.
Istotą MP Fast Date® jest budowanie relacji biznesowych pomiędzy uczestnikami wydarzenia, wzbogacenie sieci kontaktów, ale także inspiracja, poszerzenie wiedzy i wymiana doświadczeń. Oprócz spotkań B2B, w programie spotkania znalazły się prelekcja poświęcona stylom myślenia na nowe czasy, Łódź by night oraz gra miejska. Ta edycja był szczególna – było to pierwsze tego typu wydarznie po przerwie spowodowanej pandemią. – Spotkanie było powrotem do normalności i super okazją do pobycia z branżą, nawiązania nowych kontaktów i utrwalenia dotychczasowych – podsumowuje Sylwia Lisowska product manager, Opal Travel and Business Service.
– To było bardzo owocne spotkanie biznesowe, które pozwoliło w bardzo krótkim czasie i przemiłej atmosferze poznać licznych partnerów biznesowych do bieżących i przyszłych realizacji. Ze względu na specyficzne „online’owe” czasy, to spotkanie „live” spowodowało, że było pełne otwartości biznesowej, życzliwości ludzkiej i spontanicznej radości podczas integracji – podsumowuje Barbara Żółtowska, business unit director, Ontraco.
ZOBACZ FOTORELACJE
MP Fast Date®: Vienna House Andel’s Łódź>>>
Łódź by night>>>
Gra miejska TamTu>>>
Główną część wydarzenia stanowi 12 rund szybkich spotkań biznesowych, odbywanych według wcześniej przygotowanego planu, oraz otwarta runda, która pozwala na swobodny dobór rozmówców. Podczas indywidualnych, 15-minutowych spotkań z oferentami z całej Polski meeting plannerzy mają możliwość zdobycia wiedzy na temat nowości rynkowych i cennych inspiracji do przygotowywanych przez siebie scenariuszy wydarzeń. Swoje oferty podczas MP Fast Date® zaprezentowali przedstawiciele obiektów, sieci hotelowych, firm cateringowych oraz firm dostarczających rozwiązania technologiczne, online’owe i multimedialne do organizacji projektów zarówno, na żywo, hybrydowych, jak i online. Pojawiły się także firmy dostarczające atrakcje na eventy. – Rozmowy z oferentami podczas spotkań potwierdziły, że jako branża jesteśmy gotowi do organizacji imprez, liczymy, że nasi klienci wkrótce także zatęsknią za wyjazdami i spotkaniami – mówi Beata Starużyk, członek zarządu Biura Podróży LIDO. – Bardzo fajna formuła, dobrze zorganizowane spotkanie, zainteresowani i chętni do rozmowy potencjalni kontrahenci po drugiej stronie. Naszą wspólną troską jest reanimacja branży – podkreśla Anna Stanowska z firmy GEMRA tłumaczenia specjalistyczne.
Częścią spotkania była prelekcja Agnieszki Nadstawnej, trenerki kreatywności i twórczego myślenia, poświęcona stylom myślenia w nowych czasach. Podczas wykładu i później bezpośrednich rozmów z trenerką poruszone zostały m.in. takie zagadnienia jak zmiana nastawienia, zdefiniowanie na nowo swoich postaw, inne – adekwatne do sytuacji kryzysowej – spojrzenie na sprzedaż i ofertę.
O ofercie eventowej Łodzi i nowych inicjatywach podjętych przez miasto opowiedział podczas części biznesowej wydarzenia Tomasz Koralewski, prezes Łódź Convention Bureau.
Na miejsce organizacji pierwszego po przerwie MP Fast Date® organizatorzy wybrali nagrodzony w ostatniej edycji MP Power Awards® w kategorii „Obiekt unikatowy” – czterogwiazdkowy Vienna House Andel’s Łódź. Hotel był także przygotowany do organizacji spotkań zgodnie z nowymi wytycznymi sanitarnymi. Uczestnicy podzieleni na grupy obejrzeli obiekt, poznając jego ofertę oraz politykę bezpieczeństwa.
Ostatnia edycja wydarzenia odbyła się w szczególnych warunkach – była bardziej kameralna i przystosowana do wymagań organizacji spotkań w nowej rzeczywistości. Każdy z uczestników przechodził przez bramkę dezynfekcyjną zainstalowaną przez firmę Sangate, otrzymał przyłbicę, stoły do spotkań ustawione były w większej niż dotychczas odległości od siebie (na co pozwalała duża powierzchni sali, której dodatkowym atutem w obecnej sytuacji jest też wysokość), na każdym stole do rozmów i w przestrzeniach, po których poruszali się uczestnicy eventu dostępne były płyny do dezynfekcji.
Do komunikowania się z uczestnikami przed wydarzeniem zastosowana została aplikacja przygotowana przez mProfi.pl, dzięki której w łatwy sposób mogli wypełnić wymagane dokumenty. – Chcieliśmy pokazać, jak znane i obecne od dawna na rynku technologie można wykorzystać w inny sposób, w odpowiedzi na wyzwania, jakie stawia przed nami nowa rzeczywistość. Podczas MP Fast Date® stworzyliśmy ankietę online, którą wysłaliśmy do wszystkich uczestników SMS-em. Za jej pośrednictwem każdy, w wygodny sposób mógł złożyć organizatorom deklarację dotyczącą stanu zdrowia – mówi Magdalena Nawrocka, sales manager, mProfi.pl
Wieczór integracyjny odbył się w restauracji Vienna House Andel’s Łódź przy kolacji pełnej regionalnych smaków, przygotowanej przez szefa kuchni hotelu Mirosława Jabłońskiego.
Kolejnym punktem w programie był fabularny spacer pod hasłem „Łódź by night” zorganizowany przez Łódź Convention Bureau. Po nocnej Łodzi oprowadził meeting plannerów Krzysztof Olkusz z Absolutnie Turystycznie. Grupa wyruszyła z lobby Hotelu Vienna House Andel’s w stronę ulicy Piotrkowskiej. Pierwszym przystankiem była Brama Manufaktury, następnie Pałac Izraela Poznańskiego (Muzeum Miasta Łodzi) oraz Plac Wolności. Dalej grupa weszła do klimatycznie podświetlonego „Pasażu Róży”, gdzie czekała pierwsza niespodzianka – pokaz muzyczny. Następnie goście zwiedzali artystyczne podwórko „Narodziny Dnia” przy Więckowskiego 4. Tam planiści zostali zaskoczeni przez pokaz wokalistki oraz drinki serwowane z „Alfredo Van Prosseco Pan”. Następnie ulicą Piotrkowską grupa ruszała w stronę ścisłego centrum, po drodze zatrzymując się w najciekawszych punktach „Pietryny”. Spacer zakończył pokaz iluzjonisty na tarasie hotelu Stare Kino Cinema Residence. Ostatnim, ale i nieformalnym punktem spaceru była OFF Piotrkowska.
Następnego dnia, rano meeting plannerzy wzięli udział w grze miejskiej TamTu. Poznawali historię miasta, postaci z nim związane i jego charakterystyczne atrakcje, wykonując liczne zadania i poszukując wyznaczonych na mapie gry punktów.
Ostatnia edycja MP Fast Date® tradycyjnie była połączeniem części biznesowej, edukacyjnej, integracyjnej oraz prezentacji obiektu i destynacji.
Partnerami 37. edycji MP Fast Date byli: Vienna House Andel’s Łódź, Mazurkas Travel, Łódź Convention Bureau, Accora Events, Nadstawna.pl, mProfi.pl oraz Fotograficznie.pl.