MP Impact Awards® wyróżnia projekty ważne dla branży. Weź udział w konkursie

Impact - statuetka MP Impact Awards zaprojektowana przez Pap-Art
Na zdjęciu: Impact - statuetka MP Impact Awards zaprojektowana przez Pap-Art

MP Impact Awards® to konkurs poświęcony inicjatywom, kampaniom, wydarzeniom, które mają wpływ na funkcjonowanie i rozwój branży spotkań i wydarzeń. Projekty w kategoriach: Kampania, Inicjatywa, Wydarzenie, MICE for Good można zgłaszać do końca października.
Finał drugiej edycji konkursu i uroczyste ogłoszenie laureatów odbędzie się podczas spotkania liderów branży „MP Impact: summit, awards, report”, 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik.

Zapraszamy na spotkanie informacyjne dotyczące zgłoszeń do MP Impact Awards®, które odbędzie się 16 października, o godz. 11, online. Poprowadzi je przewodniczący Jury konkursu Dominik Górka. Zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie udziału na adres: konkurs@meetingplanner.pl. Osobom, które potwierdzą udział, zostanie przesłany link do spotkania.

Celem konkursu MP Impact Awards jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Konkurs i jego finał jest prezentacją skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności.
 
Do udziału w MP Impact Awards organizator – MeetingPlanner.pl zaprasza stowarzyszenia i organizacje branżowe, organizatorów wydarzeń, agencje eventowe, incentive travel, PCO, DMC, convention bureaux i biura marketing miejsc, obiekty (sieci hotelowe, hotele, centra eventowe, konferencyjne, wystawiennicze i in.), firmy świadczące usługi na rzecz organizacji spotkań i wydarzeń i inne podmioty, których działania mogą mieć wpływ na funkcjonowanie branży spotkań i wydarzeń.

Konkurs składa się z trzech głównych kategorii Kampania, Inicjatywa, Wydarzenie oraz kategorii specjalnej MICE for Good.

Kampania – w tej kategorii można zgłaszać kampanie promujące destynacje, miejsca, wydarzenia, usługi, produkty w związku z ich zastosowaniem w przemyśle spotkań i wydarzeń prowadzone przez destynacje, agencje, obiekty i inne podmioty. Mogą to być kampanie wykorzystujące wiele kanałów komunikacji marketingowej lub jednokanałowe. Mogą to być np. kampanie reklamowe, kampanie w social mediach, kampanie oparte o content marketing i in.

Inicjatywa – w tej kategorii można zgłaszać działania prowadzone przez destynacje, agencje, obiekty, stowarzyszenia i inne podmioty, inicjatywy, które mają na celu rozwój wybranego aspektu działalności w przemyśle spotkań i wydarzeń, znalezienie odpowiedzi na wyzwania w branży, budowanie świadomości dotyczącej wybranego zagadnienia i/lub wartości w obrębie branży spotkań i in. Mogą to być inicjatywy oparte na partnerstwie, kampanie informacyjne, prowadzone badania i analizy, opracowanie dokumentów, programy.

Wydarzenie – w tej kategorii można zgłaszać wydarzenia (konferencje, fora, szkolenia, podróże studyjne, prezentacje, gale, koncerty i in.), których temat związany jest w sposób bezpośredni lub pośredni z działalnością w przemyśle spotkań i wydarzeń.
Wydarzenie może odnosić się do dzielenia się wiedzą, celebracji ważnych dla branży osiągnięć czy jubileuszy, wprowadzenia na rynek nowych usług, podmiotów czy inicjatyw, rozwiązywania istotnych dla branży wyzwań.
Mogą to być wydarzenia autonomiczne lub stanowiące część innych wydarzeń (np. strefa, ścieżka tematyczna, panel dyskusyjny itp. w ramach wydarzenia o specjalistycznym lub uniwersalnym charakterze).

MICE for Good – w tej kategorii można zgłaszać inicjatywy, kampanie, wydarzenia mające na celu odpowiedź branży spotkań na wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem (ESG i DEI), w odniesieniu do działalności branży, organizacji wydarzeń i podróży służbowych.
MICE for Good to kategoria specjalna – mogą być do niej zgłoszone projekty, które pojawiły się w kat. głównej.

Elementem obowiązkowym zgłoszenie projektu do MP Impact Awards® jest prezentacja opisująca projekt, dodatkowo można dołączyć zdjęcia lub grafiki obrazujące projekt (lub jego elementy) oraz film.
Jak się zgłosić do konkursu >>>
 
Konkurs przebiega dwuetapowo. W pierwszy etapie Kapituła konkursu na podstawie zgłoszeń wybiera finalistów. Drugi etap to przedstawienie finałowego projektu (3-minutowa prezentacja) podczas MP Impact Summit® – 18 grudnia 2024 r., Centrum Nauki Kopernik i wybór zwycięzców konkursu z udziałem publiczności zgromadzonej na wydarzeniu. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie statuetek będzie miało miejsce podczas wieczornej celebracji MP Impact. Zwycięskie i finałowe projekty zostaną zaprezentowane w MP Impact Report.
Projekty do MP Impact Awards® można składać do 31 października 2024 r.
Organizatorem MP Impact Awards® jest MeetingPlanner.pl.

Szczegóły konkursu znajdują się na stronie: www.mpimpactawards.pl


Zobacz lauretów MP Impact Awards® 2023
MP Impact Awards® 2023: laureaci kategorii Inicjatywa >>>
MP Impact Awards® 2023: laureaci kategorii Kampania >>>
MP Impact Awards® 2023: laureaci kategorii Wydarzenie >>>
MP Impact Awards® 2023: laureaci kategorii MICE for Good >>>


Zobacz MP Impact Report 2023 >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl