Program MP Impact® 2024: Kluczowe słowo „niemarnowanie”

Koszty organizacji eventów a standardy współpracy, mądre wygrywanie przetargów, marnowanie jedzenia, analityka śladu węglowego, porządki z AI, inwestycje i innowacje i wiele innych wątków podsumowujących ten rok w branży spotkań i wydarzeń pojawi się na scenie MP Impact®. Ponad 40 rozmówców na scenie, reprezentujących różne sektory rynku. Kluczowym słowem w tegorocznym programie MP Impact® jest niemarnowanie – zasobów, czasu, energii, pieniędzy, szans.
 
Już 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędzie się druga edycja wydarzenia poświęconego analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń oraz jej rozwój – MP Impact® 2024: summit, awards, report.
 
W programie MP Impact® Summit znajdą się zagadnienia, dzięki którym podsumujemy rok 2024 i wyciągniemy wnioski, które mogą mieć wpływ na działania w kolejnym roku. Spojrzymy na wyzwania branży z perspektywy mądrej interwencji branżowej, poszukamy inspiracji oraz wynikających z nich praktycznych rozwiązań, które mogłyby znacząco wpłynąć na rozwój branży, wreszcie wymienimy się doświadczeniami i opiniami pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku spotkań i wydarzeń.
 
Wydarzenie otworzy prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch, mówiąc o wyzwaniach przemysły spotkań w 2024: AI, ESG, DEI, ROX i FOMO. Rok skrótów i poszukiwanie człowieka.
 
W Sesji I będziemy mierzyć puls event marketingu. W panelu Puls event marketingu z Imagine Nation. Podsumowanie 2024” udział wezmą: Dawid Bednarski (Imagine Nation) w roli moderatora, Magdalena Efler (L’Oreal Polska), Michał Korczak (Focus Nation), Michał „Shootman” Majewski (SHOOTME), Marcin Morawski (Dell Technologies Polska).
 
Sesja II będzie poświęcona standardom współpracy. W rozmowie „Ile kosztuje organizacja eventu? Oś czasu i kosztów od briefu do ewaluacji, czyli jak wygrywać przetargi i pracować mądrzej?” Marcin Gaworski (180heartbeats, Stowarzyszenie Komunikacji Reklamowej SAR) wprowadzenie do dyskusji, Miłosz Bratuś (LOT, Polska Organizacja Reklamodawców), Arkadiusz Furtak (P4, Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów), Dominik Górka (Live Age), Dorota Haller (RASP, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy) oraz Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl) – moderatorka.

Sesja III to zagadnienie sztucznej inteligencji w event marketingu – od chaosu do generalnych porządków – z którym zmierzy się Łukasz Gumowski (Plej)
 
W Sesji IV wyobrazimy sobie „Co by było, gdyby… na evencie nie było obrazu?” i porozmawiamy o znaczenie artystów wizualnych w branży wydarzeń. W rozmowie udział wezmą Adam Nyk (Iconyk) – wprowadzenie do dyskusji, Robert Gajewski (Kayax), Małgorzata Gradek (Kancelaria prawna Lewandowski Gradek Lewandowska), Michał Korejba (Allegro Agency), oraz Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl) – moderatorka.
 
W Sesja V w oparciu o studium przypadku pozyskania do Poznania. Międzynarodowego Kongresu Astronautycznego IAC 2027 porozmawiamy o mechanizmach pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski. W sesji udział wezmą Jan Mazurczak (Poznań Convention Bureau) (wprowadzenie do dyskusji), Julia Jastrzębska (The Way), Tomasz Kobierski (Grupa MTP), prof. Tadeusz Uhl (Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki, AGH w Krakowie), Łukasz Wilczyński (European Space Foundation), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl) oraz prezentując mazowiecko-warszawską perspektywę, Program Ambasadora Kongresów i współpracę w regionie – Izabela Stelmańska (Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna), Mateusz Czerwiński (Warszawska Organizacja Turystyczna).
 
Sesja VI to wymiana doświadczeń w obszarze ESG. W panelu „Analityka śladu węglowego wydarzeń, czyli jak w praktyce szacować „budżet węglowy” eventów i ich wpływ na środowisko” udział wezmą Marta Seweryn (Fundacja Carbon Footprint) (wprowadzenie do dyskusji), Anna Jędrocha (Symposium Cracoviense), Konrad Kozioł (PreZero Arena Gliwice), Zofia Piwowarek (Santander Bank Polska), Jolanta Rogalska (Eneris), Ewelina Sasin (TerGo).
 
Sesja VII będzie poświęcona sprawdzeniu, czy możemy catering eventowy organizować tak, aby mniej wyrzucać. W panelu „Smaki marnowania a bufet marzeń, czyli czy da się skomponować mądrze eventowy talerz?” udział wezmą Jakub E. Malec (Grupa Żabka) (wprowadzenie do dyskusji), Michał Maciątek (kreatywny, producent) – moderator, Urszula Piotrowska (MindSpark), Małgorzata Pielichowska (psychodietetyczka), Klaudia Zimmermann-Mucha (ING Hubs Poland), Artur Zymerman (Puro Hotels).
Gosciem rozmowy o drugim życiu obiektów będzie Piotr Grochowski (Arche SA).
 
Sesja VIII skupi się na rozwoju branży. W rozmowie „Inwestycje i innowacje, czyli jak rozwinęła się branża event-marketingowa w 2024” udział wezmą Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Wojciech Cłapiński (El Padre), Michał Kaleta (endorfina events), Adam Pietrzykowski (Wizja Multimedia), Sabrina Żymierska (Grupa MTP) oraz Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl) – moderatorka.
 
Sesja IX pozwoli lepiej zrozumieć uczestnika naszych wydarzeń. „uczestNIKT – jak zamienić go w uczestKTOSIA, który będzie nie tylko odbiorcą, ale bardzo Ważną częścią wydarzenia” – Wojciech Herra (psycholog biznesu)
 
Sesja X będzie poświęcona funkcji, jaką dziś pełni incentive travel. w rozmowie „Nowa mapa motywowania przez podróże, czyli transformacja incentive travel” udział wezmą m.in. Agnieszka Majkowska (Prudential), Krzysztof Pobożniak (Haxel Events & Incentive, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel), Grażyna Woźniczka (Polka Travel, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel), oraz Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl) – moderatorka.
 
Wydarzenie zamknie sesja, której kluczowym punktem będzie podejście do swoich możliwości. „Dlaczego my się w ogóle spotykamy? – Szukanie nadziei jako kompetencja poznawcza” – Andrzej Tucholski (psycholog biznesu).

Program został przygotowany we współpracy z Radą Programową MP Impact® w składzie: Dawid Bednarski (Imagine Nation), Dominika Beliniak (MindSpark), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Dominik Górka (Live Age, przewodniczący jury MP Impact Awards), Anna Księżnik (PrimeSpeakers), Michał Maciątek (kreatywny producent), Adam Nyk (Iconyk), Jan Mazurczak (Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna).

MP Impact® Summit tradycyjnie poprowadzi Robert Jarek.

Druga edycja MP Impact® odbędzie się 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. „MP Impact®: summit, awards, report” to projekt MeetingPlanner.pl. Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu prosimy o kontakt: biuro@meetingplanner.pl

www.mpimpact.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl