Finał MP Impact Awards® 2024 już 18 grudnia

Jury MP Impact Awards® wybrało finalistów konkursu. O tym do kogo trafią statuetki dla najlepszych branżowych projektów w kategoriach Inicjatywa, Kampania, Wydarzenie i MICE for Good zadecyduje publiczność – przedstawiciele branży, którzy wezmą udział w MP Impact Summit® 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik.

Sesja finałowa konkursu zaplanowana jest w godzinach w godz. 15.30 – 17. Finaliści konkursu, czyli twórcy najlepszych – zdaniem jury – inicjatyw branżowych, zaprezentują swoje projekty. Obecni na sali jurorzy i publiczność w głosowaniu wybiorą zwycięzców. Wszystkie finałowe projekty zostaną zaprzentowane w MP Impact® Report.

Finaliści MP Impact Awards®

Kategoria Inicjatywa

  • AV Academy, Brill AV Media
  • Barometr SOIT 2023, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, ABR Sesta, współrealizator: Ebury
  • Laboratorium Twórców, Poland Convention Bureau Polska Organizacja Turystyczna, współorganizatorzy: convention bureaux, uczelnie, stowarzyszenia branżowe

Kategoria Wydarzenie 

  • Corporate Event Manager CEM, UTE Group
  • Nowe Trendy w Turystyce, Gdańska Organizacja Turystyczna
  • Spotlight on Poland, Stowarzyszenie Konferencje & Kongresy w Polsce, współorganizator: Polska Organizacja Turystyczna

Kategoria Kampania

  • Kampania w trakcie pozyskiwania światowego kongresu IAC, Komitet organizacyjny IAC2027 Europejska Fundacja Kosmiczna, Grupa MTP, The Way, współorganizatorzy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Kosmiczna POLSA, Miasto Poznań, Poznan Convention Bureau
  • Mercure Discover Local, Accor
  • Poland Soul Travel, Polska Organizacja Turystyczna, oLIVE media, współorganizator: Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu

Kategoria MICE for Good

  • Pierwsza w Polsce agencja neutralna węglowo, Ewesa Brand & Customer Experience Agency
  • Strategia dekarbonizacji. Od WHY po offset, Kraków5020 sp. z o.o., współorganizatorzy: Carbon Footprint Foundation, Kraków Network by Kraków5020, Miasto Kraków

MP Impact Awards® to pierwszy konkurs poświęcony inicjatywom, kampaniom, wydarzeniom, które mają wpływ na funkcjonowanie i rozwój branży spotkań i wydarzeń.  Celem konkursu jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Konkurs i jego finał ma być prezentacją skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności.

Kapituła MP Impact Awards®
Finalistów wyłoniła kapituła konkursu, której przewodniczy Dominik Górka (CEO i dyrektor kreatywny, Live Age).
Członkowie kapituły: Łukasz Adamowicz (prezes zarządu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether (do 30.10.24), wiceprezes Grupy BFC), Sylwia Banaszewska (prezeska zarządu MeetingPlanner.pl), prof. UMK dr. hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), Wojciech Cłapiński (wiceprezes zarządu El Padre), Joanna Gorczyca, (dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU), Wojciech Herra (psycholog, trener biznesu), Anna Jędrocha (prezes zarządu Symposium Cracoviense), Grzegorz Kieniksman (head of marketing & creation, Rebelia Media Group), Michał Kaleta (managing director, członek zarządu endorfina events), Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl), Artur Kozieja (właściciel, prezes Grupy Europlan), Rafał Krawczuk (prezes zarządu Plej), Rafał Kupidura (prezes zarządu IF Nation Group), Darek Maciołek (CMO BNP Paribas), Jan Mazurczak (prezes zarządu Poznań Convention Bureau), Rafał Rzeczkowski (współwłaściciel Prolight, prezes Fundacji Scena Jutra), Ewelina Sasin (współtwórczyni TerGo, założycielka Ewesa), dr Stanisław Trzciński (kulturoznawca, prezes STX Music Solutions), Ireneusz Węgłowski (prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego), dr hab. Piotr Zmyślony (profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu).
W przypadku, gdy członek kapituły reprezentuje firmę lub organizację, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii.

Konkurs MP Impact Awards przebiega dwuetapowo. W pierwszym etapie Kapituła konkursu na podstawie zgłoszeń wyłoniła finalistów. Drugi etap to przedstawienie finałowego projektu (3-minutowa prezentacja) podczas MP Impact Summit – 18 grudnia 2024 r., w Centrum Nauki Kopernik i wybór zwycięzców konkursu z udziałem publiczności zgromadzonej na wydarzeniu. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie statuetek będzie miało miejsce podczas wieczornej części MP Impact. Zwycięskie i finałowe projekty zostaną zaprezentowane w MP Impact Report.

Druga edycja MP Impact® odbędzie się 18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. „MP Impact®: summit, awards, report” to projekt MeetingPlanner.pl. Osoby zainteresowane udziałem w wydarzeniu prosimy o kontakt: biuro@meetingplanner.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl