Znamy zwycięzców MP Impact Awards® 2024
Jury MP Impact Awards® i publiczność zgromadzona na wydarzeniu MP Impact wybrała zwycięzców drugiej edycji konkursu. MP Impact Awards® są poświęcone inicjatywom, kampaniom, wydarzeniom, które mają wpływ na funkcjonowanie i rozwój branży spotkań i wydarzeń. Organizatorem konkursu jest MeetingPlanner.pl.
Celem konkursu MP Impact® jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej.
Konkurs i jego finał to prezentacja skutecznych, wzorcowych działań podejmowanych przez podmioty działające bezpośrednio lub pośrednio w branży spotkań i wydarzeń, w odniesieniu do prowadzonej przez siebie działalności.
MP Impact Awards® przebiega dwuetapowo. W pierwszym etapie Kapituła konkursu, której przewodniczy Dominik Górka (Live Age), na podstawie zgłoszeń wyłoniła finalistów. W drugim etapie realizatorzy projektów zaprezentowali je podczas wydarzenia MP Impact Summit (18 grudnia) oraz odpowiadali na pytania jury i publiczności. O wyborze zwycięzców zdecydowali wszyscy obecni na sali: jurorzy i publiczność. Zwycięskie i finałowe projekty zostaną zaprezentowane w MP Impact Report. Podczas gali MP Impact Awards zostały wręczone statuetki – Impacty.
Zwycięzca MP Impact Awards® Kategoria Inicjatywa
AV Academy, Brill AV Media
Projekt zaprezentował Damian Siekierka, marketing & pr coordinator, Brill AV Media, Impact wręcza Dominik Górka, przewodniczący Kapituły MP Impact Awards®
Finaliści
Barometr SOIT 2023 (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, ABR Sesta, współrealizator: Ebury)
Laboratorium Twórców (Poland Convention Bureau Polska Organizacja Turystyczna, współorganizatorzy: convention bureaux, uczelnie, stowarzyszenia branżowe)
Zwycięzca MP Impact Awards® Kategoria Wydarzenie
Nowe Trendy w Turystyce, Gdańska Organizacja Turystyczna
Projekt zaprzentował Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau, Impact wręcza Dominik Górka, przewodniczący Kapituły MP Impact Awards®
Finaliści
Corporate Event Manager – CEM (UTE Group)
Spotlight on Poland (Stowarzyszenie Konferencje & Kongresy w Polsce, współorganizator: Polska Organizacja Turystyczna)
Zwycięzca MP Impact Awards® Kategoria Kampania
Kampania w trakcie pozyskiwania światowego kongresu IAC, Komitet organizacyjny IAC2027 Europejska Fundacja Kosmiczna, Grupa MTP, The Way, współorganizatorzy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Kosmiczna POLSA, Miasto Poznań, Poznan Convention Bureau
Projekt zaprzentowała Magdalena Hołowińska, koordynator ds. pozyskiwania międzynarodowych kongresów, international sales manager, Grupa MTP, Impact wręcza Dominik Górka, przewodniczący Kapituły MP Impact Awards®
Finaliści
Mercure Discover Local (Accor)
Poland Soul Travel (Polska Organizacja Turystyczna, oLIVE media, współorganizator: Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu)
Zwycięzca MP Impact Awards® Kategoria MICE for Good
Pierwsza w Polsce agencja neutralna węglowo, Ewesa Brand & Customer Experience Agency
Projekt zaprezentowała Karolina Olszanowicz, managing partner, Ewesa Brand & Customer Experience Agency, Impact wręcza Dominik Górka, przewodniczący Kapituły MP Impact Awards®
Finalista
Strategia dekarbonizacji. Od WHY po offset (Kraków5020 sp. z o.o., współorganizatorzy: Carbon Footprint Foundation, Kraków Network by Kraków5020, Miasto Kraków)
Kapituła MP Impact Awards®
Finalistów wyłoniła kapituła konkursu, której przewodniczy Dominik Górka (CEO i dyrektor kreatywny, Live Age).
Członkowie kapituły: Łukasz Adamowicz (prezes zarządu Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń Tugether (do 30.10.24), wiceprezes Grupy BFC), Sylwia Banaszewska (prezeska zarządu MeetingPlanner.pl), prof. UMK dr. hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), Wojciech Cłapiński (wiceprezes zarządu El Padre), Joanna Gorczyca, (dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU), Wojciech Herra (psycholog, trener biznesu), Anna Jędrocha (prezes zarządu Symposium Cracoviense), Grzegorz Kieniksman (head of marketing & creation, Rebelia Media Group), Michał Kaleta (managing director, członek zarządu endorfina events), Magdalena Kondas (redaktor naczelna MeetingPlanner.pl), Artur Kozieja (właściciel, prezes Grupy Europlan), Rafał Krawczuk (prezes zarządu Plej), Rafał Kupidura (prezes zarządu IF Nation Group), Darek Maciołek (CMO BNP Paribas), Jan Mazurczak (prezes zarządu Poznań Convention Bureau), Rafał Rzeczkowski (współwłaściciel Prolight, prezes Fundacji Scena Jutra), Ewelina Sasin (współtwórczyni TerGo, założycielka Ewesa), dr Stanisław Trzciński (kulturoznawca, prezes STX Music Solutions), Ireneusz Węgłowski (prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego), dr hab. Piotr Zmyślony (profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu).
W przypadku, gdy członek kapituły reprezentuje firmę lub organizację, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii.
W przypadku, gdy członek kapituły reprezentuje firmę lub organizację, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii.
Spotkanie liderów branży MP Impact: summit, awards, report odbyło się 18 grudnia 2024 r., w Centrum Nauki Kopernik.