MP Impact® Report: kluczowe słowo „niemarnowanie”

Raport MP Impact® to trzeci element projektu „MP Impact®: summit, awards, report” oraz jego podsumowanie. Kluczowym słowem i jednocześnie wnioskiem programu tej edycji było niemarnowanie – zasobów, czasu, energii, pieniędzy, szans.
 
Misją MP Impact® jest wsparcie rozwoju branży spotkań i wydarzeń w Polsce, w oparciu o zaangażowanie działających na jej rzecz liderów. Założeniem projektu jest wymiana myśli, poglądów i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami biznesu (klienci, agencje, dostawcy usług), administracji, nauki – budowanie synergii tych środowisk w celu rozwoju branży oraz działalności każdego z nich.
MP Impact® to spotkanie liderów poświęcone analizie zjawisk o istotnym wpływie na branżę spotkań i wydarzeń, trendów i zmian społeczno-gospodarczych oraz poszukiwaniu rekomendacji dotyczących wyzwań stojących przed branżą.
 
Założeniem MP Impact® jest poruszenie najistotniejszych dla branży tematów, spojrzenie na wyzwania z perspektywy mądrej interwencji branżowej, znalezienie inspiracji oraz wynikających z nich praktycznych rozwiązań, wreszcie wymiana doświadczeń i opinii oraz zmierzenie barometru branży, dzięki odpowiedziom udzielanym przez uczestników wydarzenia za pomocą aplikacji. Głos i opinia uczestników, które były elementem dyskusji podczas spotkania, są też przytoczone w raporcie. Wszyscy uczestnicy MP Impct® ocenili rok 2024 w branży eventowej jako bardzo dobry (83 proc.) i dobry (17 proc.) – z optymizmem i entuzjazmem, wchodząc w rok 2025.
 
W raporcie m.in.
Sesja I Puls event marketingu z Imagine Nation
Sesja II Ile kosztuje organizacja eventu?
Sesja III Sztuczna inteligencja w event marketingu.
Sesja IV Znaczenie artystów wizualnych w branży wydarzeń
Sesja V Mechanizmy pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski
Sesja VI Analityka śladu węglowego wydarzeń
Sesja VII Marnowanie żywności w branży eventowej
Sesja VIII Inwestycje i innowacje. Jak rozwinęła się branża event-marketingowa w 2024
Sesja IX Nowa mapa motywowania przez podróże
Sesja X Dlaczego my się w ogóle spotykamy
MP Impact Awards®: projekty, które mają wpływ na branżę

ZOBACZ RAPORT >>>

 
O projekcie MP Impact® 2024: summit, awards, report
Drugą edycję projektu rozpoczął prowadzony do grudnia 2024 roku konkurs, następnym elementem było spotkanie branży, które odbyło się 18 grudnia 2024 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, a finałem jest raport prezentujący główne wnioski ze spotkania.
 
Podczas debat i prelekcji omówione zostały m.in. kosztochłonność i czasochłonność procesu organizacji eventu oraz standardy współpracy, mechanizmy pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń do Polski, wykorzystanie sztucznej inteligencji w event marketingu, znaczenie artystów wizualnych w branży wydarzeń, analityka śladu węglowego wydarzeń, problem marnowania jedzenia na eventach i możliwości zmiany zasad organizacji cateringu, inwestycje i innowacje w branży, oczekiwania uczestnika wydarzeń i wpływ na jego potencjalne zaangażowanie, funkcje, jakie pełni dziś incentive travel. Program został przygotowany we współpracy z Radą Programową MP Impact®. Na scenie pojawiło się ponad 40 rozmówców reprezentujących różne sektory rynku.
 
Uczestnikami MP Impact® Summit byli przedstawicie kluczowych sektorów branży spotkań i wydarzeń (302 osoby): klienci (przedstawiciele korporacji, stowarzyszeń, instytucji, urzędów), agencje (eventowe, PCO, incentive travel), obiekty (sieci hotelowe, obiekty kongresowe, obiekty kultury, areny wielofunkcyjne), dostawcy usług (catering, transport, technika eventowe, i in.), convention bureaux i biura marketingu miejsc, naukowcy.
 
Podczas spotkania odbył się finał oraz ogłoszenie zwycięzców drugiej edycji MP Impact® Awards. Celem konkursu jest docenienie, wyróżnienie i promocja inicjatyw, kampanii i wydarzeń, które mają lub mogą mieć istotne znaczenie w rozwoju branży spotkań, podejmowaniu ważnych dla niej wyzwań czy rozwiązywaniu problemów, zarówno w skali lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Konkurs przebiega dwuetapowo. W pierwszym etapie jury na podstawie zgłoszeń wybrało finalistów. Drugi etap – przedstawienie finałowych projektów w każdej z kategorii oraz wybór zwycięzców w głosowaniu publiczności i jury – miał miejsce podczas MP Impact® Summit. Wydarzenie zakończyło ogłoszenie zwycięzców i wręczenie statuetek. Zwycięskie i finałowe projekty w kategoriach: Inicjatywa, Kampania, Wydarzenie i MICE for Good są zaprezentowane w raporcie.
 
Pomysłodawcą i organizatorem „MP Impact®: summit, awards, report” jest MeetingPlanner.pl.
 
Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom, mówcom, członkom Rady Programowej, jurorom i partnerom, którzy współtworzyli z nami, działając na rzecz branży, drugą edycję „MP Impact®: summit, awards, report”.
Zapraszamy do lektury Raportu: Zobacz Raport >>>
 
Sylwia Banaszewska, prezeska zarządu, i Magdalena Kondas, redaktorka naczelna, MeetingPlanner.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl