Scandinavia Resort: pomysł, natura i dobra energia
Scandinavia Resort i gmina Zator, które były celem wyjazdu studyjnego z cyklu MP MICE Tour®, zaskoczyły meeting plannerów wieloma atrakcjami i możliwościami.
Od 11 do 13 września 2023 miał miejsce wyjazd studyjny MP MICE Tour®, którego uczestniczy poznawali uroki gminy Zator i potencjał eventowy Scandinavia Resort.
Kompleks i jego koncepcję zaprezentowali uczestnikom wyjazdu już pierwszego dnia jego właściciele Mateusz i Mariusz Iwańscy. Na ten kompleks, położony 2 km od znanego Parku Rozrywki Energylandia, składa się kilka obiektów. Jednym z nich jest Scandi Marine, zbudowany z kolorowych kontenerów morskich, których wnętrza przekształcono w luksusowe apartamenty. Scandi Resort to cztery domki w stylu skandynawskim i osiem apartamentów klasy premium, natomiast Scandi Camping składa się z 18 miejsc campingowych z najwyższej klasy wyposażeniem.
Niestandardowa przestrzeń z dobrą energią
Specjalnym Scandi Busem goście udali się także do pozostałych obiektów resortu. Pierwszy z nich to wakacyjna wioska Scandi Village, czyli kompleks 30 domków (5- lub 6-osobowych) z bogatą infrastrukturą atrakcji dodatkowych, położona 1 km od Energylandii. W podobnej odległości, w sercu obszaru Natura 2000, leży Zatoria Luxury Gramping, oferująca 20 luksusowych namiotów, z których część posiada własne jacuzzi na tarasie. Miejsce to jest idealne dla osób, które cenią sobie szczególnie bliskość natury.
– Scandinavia Resort budzi zainteresowanie i ciekawość, a obecnie firmy coraz częściej szukają niestandardowych przestrzeni. Jest to oryginalne, wyjątkowe i pełne dobrej energii miejsce, które na długo zapada w pamięć. Nasze apartamenty w kontenerach morskich, kopuła sferyczna czy ogrom atrakcji wokół sprawiają, że pobyt u nas dostarcza niezapomnianych emocji i stwarza przestrzeń do budowania długotrwałych relacji. Niezależnie od tego, jaki rodzaj wydarzenia chcesz zorganizować, zapraszamy do współpracy – lubimy wyzwania, bo dla nas „even the sky is not the limit” – zachęca Magdalena Stachoń-Szołtysek, dyrektor sprzedaży i marketingu, Scandinavia Resort.
Pierwszy dzień wizyty w Scandinavia Resort zakończyła kolacja grillowa w amerykańskim stylu, która odbyła się w Scandi Bike Station. Działa tutaj wypożyczalnia pojazdów elektrycznych, takich jak skutery, choppery, rowery i hulajnogi, a obok przebiega Wiślana Trasa Rowerowa. W skład obiektu wchodzi też strefa Scandi SPA urządzona w rustykalnym stylu, z drewnianą strefą zewnętrzną obejmującą jacuzzi, saunę oraz balię z zimną wodą.
Eventy i pikniki w parku roller coasterów
Drugi dzień przebiegał pod znakiem wizyty w Energylandii – parku rozrywki, w którym czas mogą atrakcyjnie spędzić nie tylko najmłodsi.
– Energylandia to park pełen radości, który do tej pory gościł już 11 milionów osób. Stworzyliśmy przestrzeń rozrywki na obszarze 70 hektarów, a nasze plany rozwoju dotyczą zwiększenia tego obszaru do ponad 200 hektarów. Już obecnie jesteśmy liderem w Europie w kilku kategoriach, pod względem liczby roller coasterów, stosunku jakości do ceny oraz odkrytego parku wodnego. To wszystko sprawia, że Energylandia to znakomite miejsce na eventy i pikniki firmowe. Staramy się, by pobyt u nas był wyjątkowy nie tylko dla uczestników, ale także organizatora. Jeden bilet na 123 atrakcje to także chętnie wykorzystywana forma nagród i benefitów przez wielu HR-owców – mówiła Justyna Dziedzic, dyrektor ds. marketingu Energylandii. – Spotkanie branżowe było dla nas wspaniałą okazją do wymiany doświadczeń, a dla uczestników z pewnością okazją do zabawy na roller coasterach – dodała Justyna Dziedzic.
Po powrocie do Scandinavia Resort i po lunchu w restauracji Scandi Restaurant, która oferuje dania kuchni regionalnej, tzw. comfort food z elementami skandynawskim smaków, goście mogli indywidualnie poznawać okolicę, korzystając z wypożyczalni Scandi Bike Station.
Kolacja w kopule sferycznej
Wieczorem odbyła się kolacja bankietowa z DJ-em w kopule sferycznej, która jest główną przestrzenią służącą do organizacji spotkań, a jej możliwości przedstawiono w prezentacji. Pomieszczenie to o powierzchni 200 mkw., wyposażone jest w sprzęt audiowizualny, można także ustawić w nim scenę. Kopuła nadaje się do organizacji zarówno szkoleń i konferencji, jak i eventów firmowych, dla grup do 200 osób.
Do organizacji spotkań służy także Scandi Beach Bar z widokiem na staw, w pobliżu którego zlokalizowana jest plaża, boisko do gry w siatkówkę plażową oraz podgrzewany basen w kontenerze.
Ostatniego dnia pobytu planiści spotkań mogli poznać zalety gminy Zator, która należy do najprężniej rozwijających się gmin Małopolski Zachodniej.
– Region ten, oprócz hodowli karpia zatorskiego, rozpoznawany jest w całej Polsce przez dwa parki rozrywki: Energylandię i Zatorland oraz dzięki specjalnej strefie ekonomicznej. Energylandia jest jednym z największych takich parków w Europie, a Zatorland to park jurajski z ruchomymi dinozaurami i największym okazem T-Rexa na świecie. Oprócz rozrywki, gmina oferuje turystom możliwość spędzenia czasu wśród przyrody, gdzie można oddać się relaksującemu, rodzinnemu wędkowaniu, spacerom połączonym z obserwowaniem fauny i flory – opowiadał gościom Tomasz Wieliczko, zastępca kierownika Działu Rozwoju, Oświaty i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Zatorze.
Zator słynie także ze „Święta Karpia” i „Wielkich Zatorskich Żniw Karpiowych” – ważnych wydarzeń artystyczno-kulinarnych na mapie Małopolski, które promują gminę daleko poza jej granicami. Zator to także Stolica Doliny Karpia, wielkiego przedsięwzięcia kulturalno-ekonomicznego, zrzeszającego we wspólnych działaniach dziesięć sąsiadujących gmin.
Wyjazd praktyczny i pełen doświadczeń
Wyjazd został pozytywnie oceniony przez uczestników, którzy docenili zarówno jego organizację, jak i praktyczne wartości przedsięwzięcia.
– Bardzo pozytywnie odebrałam organizację wyjazdu, tematykę i przedstawione atrakcje. Przemiłe grono uczestników, cudowni właściciele, zielone i piękne otoczenie, interesujące propozycje. Wyjazd był praktyczny – poznanie oferty regionu, ciekawostki, pyszne smaki sprawiły, że w głowie zrodziły się już pomysły na temat potencjalnej współpracy. Uważam, że nic nie rozwija bardziej niż doświadczenie. I ta właśnie różnorodność smaków, ludzi i miejsc stanowi dla mnie źródło inspiracji i kreatywności w mojej pracy – mówi Paulina Bulanda z Pracowni Przygód.
– Wyjazd na MP MICE Tour do Zatoru i Scandinavia Resort był dla mnie wspaniałym doświadczeniem. Organizacja tego wyjazdu była perfekcyjna, a tematyka okazała się niezwykle ciekawa i praktyczna z uwagi na moją działalność zawodową. Park rozrywki Energylandia to świetne miejsce, które pozwoliło na odprężenie się i oderwanie od codziennego stresu. Scandinavia Resort natomiast dostarczył nam luksusowego relaksu i możliwość regeneracji sił oraz dodatkowe atrakcje w postaci lekcji jogi czy jazdy elektrycznymi skuterami. To połączenie zapewniło nam zarówno rozrywkę, jak i relaks, co było doskonałe dla grupy zawodowców, którzy często pracują w wymagających warunkach. Czy warto było wziąć udział w tym wyjeździe? Absolutnie tak! To nie tylko okazja do rozwoju zawodowego, ale także do nawiązania cennych kontaktów biznesowych oraz relaksu w luksusowych warunkach. Polecam każdemu, kto działa w branży MICE, wzięcie udziału w podobnym wyjeździe, ponieważ może on znacząco wpłynąć na rozwijanie naszej kariery i umiejętności zawodowych. Dla mnie ten wyjazd był prawdziwym hitem i na pewno wrócimy tam z grupami – podsumowuje Maria Rzeszowska, marketing & events specialist, Euvic.
ZOBACZ FOTORELACJE
fot. Marcin Faliński
MP MICE Tour®: Scandinavia Resort 1 >>>
MP MICE Tour®: Scandinavia Resort 2 >>>
MP MICE Tour®: Scandinavia Resort 3 >>>
MP MICE Tour®: Scandinavia Resort 4 >>>
Zobacz też fotorelację MP MICE Tour® na Facebooku >>>