Zakopane, Zakopane, słońce, góry i górale, czyli MP MICE Tour® z hotelem Belvedere
Celem jesiennego wyjazdu studyjnego z cyklu MP MICE Tour® była stolica Tatr i Podhala, a partnerem wydarzenia – Hotel Belvedere Resort & Spa, obiekt charakteryzujący się doskonałą lokalizacją i oferowanymi atrakcjami. Uczestnicy wyjazdu mogli także poznać miejscowe atrakcje oraz lokalną kuchnię.
Hotel, który gościł uczestników wyjazdu, to czterogwiazdkowy obiekt położony tuż przy Tatrzańskim Parku Narodowym, a jednocześnie 10 minut od Krupówek. To położenie, blisko popularnych tras narciarskich, jest jednym z jego atutów. – Nasz hotel dzieli jedynie 300 metrów od wejścia do jednej z najpiękniejszych tatrzańskich dolin – Doliny Białego. Nasi goście, zarówno ci, którzy przyjeżdżają do nas na pobyt indywidualny, jak i ci, którzy przyjeżdżają do nas służbowo, bardzo doceniają lokalizację Belvedere. Oczywiście nasz hotel jest nie tylko dla miłośników tatrzańskich wędrówek, bo dzieli go niecały kilometr od słynnego zakopiańskiego deptaka, czyli Krupówek – mówi Anna Widacka, zastępca dyrektora generalnego Hotelu Belvedere Zakopane.
Niewątpliwym atutem hotelu jest też bogata oferta rekreacyjna, która zapewnia wiele możliwości nawet w przypadku niepogody – strefa wellness z basenem, saunami i jacuzzi, korty do squasha, sala fitness, siłownia. – Jest to także strefa spa, w której można skorzystać z zabiegów relaksacyjnych, ale i profesjonalnych zabiegów z zakresu kosmetologii estetycznej. Posiadamy jedno z nielicznych spa w Zakopanem, mogące obsłużyć całą grupę w czasie jednego wyjazdu. Kolejnym atutem, który warto podkreślić, mówiąc o naszym hotelu, jest jedzenie, które jest pyszne. Nie jest to tylko nasze przekonanie, ale także naszych gości, którzy wyrażają to w swoich opiniach. Oferujemy urozmaicone dania zarówno kuchni regionalnej, jak i międzynarodowej, podawane w nowoczesnym wydaniu. Każde z dań przygotowywane jest z najwyższej jakości lokalnych produktów z sumienną starannością, a to wszystko zasługa zaangażowanego szefa kuchni i jego zespołu – dodaje Anna Widacka.
Belvedere – hotel „z duszą”
Hotel nawiązuje stylem do epoki lat dwudziestych ubiegłego wieku, co sprawia, że posiada własny, wyjątkowy charakter. – Lubimy mówić o naszym hotelu, że jest to hotel „z duszą”, gdyż nie ma takiego drugiego hotelu na Podhalu. Ma niepowtarzalne wnętrza z architekturą, która przywołuje klimat XX-lecia międzywojennego – mówi zastępca dyrektora generalnego hotelu Belvedere.
Do dyspozycji gości jest tutaj 170 pokoi, w tym 27 apartamentów, które w sumie zapewniają 500 miejsc noclegowych. Oferta gastronomiczna obejmuje cztery restauracje – Restaurację „Pod Aniołem”, Restaurację Szymanowskiego, Restaurację Ziemiańską oraz Restaurację Wieniawy. Na terenie hotelu działają także dwa bary, gdzie można napić się kawy, herbaty albo zintegrować się przy grze w bilard czy kręgle.
Firmy, które chciałaby tutaj zorganizować wydarzenie biznesowe, mogą wykorzystać do tego celu przestrzeń konferencyjną, na którą składa się 10 sal, od małych kameralnych po największą, w której można pomieścić nawet 700 osób. Jest to sala Paderewskiego o powierzchni 665 mkw., w której można zorganizować nie tylko konferencję, ale także wystawę lub koncert. – Jestem przekonana, że hotel jest w stanie zaspokoić wszelkie potrzeby, na które składa się organizacja wyjazdów motywacyjnych, konferencji, kongresów, sympozjów oraz eventów. Mówię o tym z takim przekonaniem, bo mamy zespół z dwudziestoletnim doświadczeniem. Codzienne zaangażowanie pracowników przekłada się na wypracowanie najlepszych rozwiązań i scenariuszy. Dzięki nim każde wydarzenie organizowane w Belvedere jest pięknym wspomnieniem dla każdego uczestnika – mówi Anna Widacka.
Organizowane są tutaj różnorodne wydarzenia, od małych po te największe. – Jesteśmy również w stanie zadbać o każdy szczegół wydarzeń, takich jak przyjęcia okolicznościowe, urodziny, chrzciny, komunie, śluby i wesela. Proszę sobie wyobrazić ślub na tarasie z widokiem na Tatry, a później przyjęcie w tym samym hotelu. Wszystko w jednym miejscu – dodaje.
Uczestnicy wyjazdu mieli okazję poznać potencjał eventowy tego obiektu, który został im zaprezentowany drugiego podczas dnia wyjazdu.
Przestrzenie eventowe Krakowa i stolicy Tatr
Nie był to jedyny obiekt, który planiści spotkań mogli odwiedzić podczas wyjazdu do Małopolski. Pierwszego dnia jednym z punktów programu było zwiedzanie hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie. Jest to czterogwiazdkowy obiekt, który zwiera w sobie połączenie europejskiej innowacyjności z tradycyjnymi chińskimi elementami wystroju. Położony jest przy ulicy Orzechowej 11 i oferuje 220 pokojów. Można tutaj zorganizować duże i małe eventy, gdyż posiada przestrzenie konferencyjne nawet do 2500 mkw., tworzy je kilkanaście sal, część z nich można łączyć.
Natomiast trzeciego dnia pobytu w stolicy Tatr goście odwiedzili hotel Czarny Potok, położony tuż przy centrum miasta oraz niedaleko szlaków Tatrzańskiego Parku Narodowego. Jest to obiekt, którego charakteryzuje przytulna atmosfera, dlatego może być dobrym wyborem na organizację firmowego wyjazdu integracyjnego, którego element mogą stanowić górskie wyprawy. Do dyspozycji gości są tutaj 43 pokoje i apartamenty.
Kolejnym obiektem odwiedzonym w Zakopanem były Krupówki 40, oferujące pokoje i apartamenty. Jest to jedyny obiekt z zapleczem konferencyjnym na tej najważniejszej ulicy Zakopanego, który dzięki swojemu położeniu zapewnia dostęp do atrakcji miasta, a także piękny widok na Tatry i Giewont. Można tutaj zorganizować szkolenie, spotkanie integracyjne lub kameralną konferencję Obiekt ten oferuje 100 miejsc noclegowych w 50 pokojach i apartamentach, a jego sala konferencyjna może pomieścić do 45 osób. Strefę wellness tworzą – basen, jacuzzi i sauny.
Hasłem wyjazdu było „Zakopane, Zakopane, słońce, góry i górale”, dlatego był on także okazją do poznania atrakcji miasta i jego okolic. Pierwszego dnia wieczór zakończyło spotkanie w U-Boot Barze Hotelu Belvedere, który oprócz szerokiego wyboru drinków przyciąga takimi atrakcjami jak bilard, dart czy piłkarzyki.
Drugiego dnia w Restauracji Ziemiańskiej odbyły się góralskie śpasy, czyli zabawa po góralsku, w której uczestniczyli zbójnicy i góralki. Odbywały się tańce góralskie, konkursy umiejętności góralskich, a wszystko to przy muzyce kapeli góralskiej.
Zakopane – miejsce na eventy z klimatem
Uczestnicy wyjazdu docenili jego program i organizację. Podkreślali, że pozwolił on spojrzeć na popularną górską miejscowość z nieco innej perspektywy. – Wyjazd był przydatny z puntku widzenia zawodowego, dostarczył mi wielu inspiracji, które mogę wykorzystać w planowaniu kolejnych wydarzeń, a także umożliwił zapoznanie się z imponującym zapleczem eventowym goszczącego naszą grupę Hotelu Belevedere oraz innych obiektów, jak Czarny Potok i Krupówki 40, które należą do tej samej grupy kapitałeowej. Pozwolił mi także odkryć Zakopane z nieco innej perspektywy. Szczególnie ciekawe było zwiedzanie miasta z przewodnikiem, podczas którego można było poznać historię stylu zakopiańskiego, najciekawsze miejsca oraz bogate dzieje samego Zakopanego – komentuje Izabella Hernik, marketing manager ASL World Freight Sp. z o.o.
– Zakopane oferuje nowoczesną infrastrukturę, szeroki wybór hoteli i obiektów konferencyjnych, a także wyjątkową, nigdzie indziej niespotykaną atmosferę, która dodaje wydarzeniom unikalnego charakteru. Bogata oferta atrakcji turystycznych i rozrywkowych sprawia, że uczestnicy eventów mogą łączyć obowiązki zawodowe z chwilami relaksu i inspirującym otoczeniem. Najciekawsza była dla mnie Willa Koliba. Ten piękny przykład stylu zakopiańskiego zachwyca swoją architekturą, unikalnym klimatem i dbałością o szczegóły. Zwiedzanie jej pozwala lepiej zrozumieć tradycję i historię regionu, a także docenić kunszt lokalnego rzemiosła. To miejsce, którego wcześniej nie znałam. Ostatni raz byłam w Zakopanem ponad 10 lat temu i muszę przyznać, że miasto bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Zyskało bardziej światowy, europejski charakter. Harmonijnie łączy lokalną tradycję z nowoczesnością, oferując standardy i udogodnienia na poziomie międzynarodowym. Zakopane oferuje teraz również znacznie większy wybór hoteli, które zaspokoją potrzeby zarówno miłośników luksusu, jak i bardziej kameralnych miejsc. Ponadto dojazd do Zakopanego stał się dużo łatwiejszy i wygodniejszy – mówi Anna Knyziak, product manager Poland Tour.
– Zakopane będące Zimową Stolicą Polski już samym otoczeniem przyciąga gości. Folklor góralski, tradycja, powrót do korzeni w stylistyce czy architekturze zakopiańskiej, tworzą niepowtarzalny klimat, który zawsze będzie idealnym miejscem na organizowanie wszelkiego rodzaju wydarzeń czy spotkań. Połączenie komunikacyjne jest też coraz lepsze. Niedawno oddany do użytku został kolejny odcinek Zakopianki, co sprawia, że podróż jest naprawdę szybka i przyjemna. Sama oferta atrakcji towarzyszących organizowaniu eventów, jakie daje lokalizacja i region, jest naprawdę różnorodna. Bywa, że brakuje czasu, żeby móc zmieścić w programie to, co oferuje Zakopane. Dlatego też wychodzimy naprzeciw naszym gościom i po wysłuchaniu ich oczekiwań jesteśmy w stanie zaproponować szereg atrakcji, które z pewnością zaspokoją potrzeby organizatorów. Gwarantuję, że w Zakopanem, każdy znajdzie coś dla siebie- mówi Anna Widacka z hotelu Belvedere.
Wyjazdy studyjne – absolutna konieczność
Uczestnicy wydarzenia podkreślali jego wartość w zakresie poznawania nowych miejsc oraz inspiracji w poszukiwaniu pomysłów na eventy firmowe. – Zakopane to doskonałe miejsce na organizację eventów. Połączenie nowoczesnej infrastruktury oraz góralskich tradycji z pięknem przyrody tworzy unikalne warunki do organizacji niezapomnianych wydarzeń – mówi Izabella Hernik. – Warto brać udział w tego typu wyjazdach, są one nie tylko okazją do nawiązania cennych kontaktów zawodowych, ale również do zdobycia nowej wiedzy i inspiracji. Polecam je każdemu, kto pracuje w branży MICE i poszukuje nowych, atrakcyjnych miejsc na organizację eventów – dodaje.
– Takie wyjazdy umożliwiają poszerzenie horyzontów, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym. Spotkania z innymi uczestnikami, nowe doświadczenia oraz możliwość poznania inspirujących miejsc otwierają perspektywę na nowe pomysły, rozwiązania i sposoby działania. To także doskonała okazja do nawiązania cennych kontaktów i spojrzenia na codzienne wyzwania z zupełnie nowej strony. Hotele, które mieliśmy okazję obejrzeć, znałam tylko z kontaktów mailowo-telefonicznych lub ze stron internetowych i folderów. Wyjazd dostarczył cennych doświadczeń, poszerzył perspektywę i umożliwił zdobycie nowych kontaktów, wiedzy oraz inspiracji, które z pewnością znajdą zastosowanie w codziennej pracy – dodaje Anna Knyziak.
– Program wyjazdu był interesujący, gdyż można było poznać możliwości eventowe wielu obiektów, w tym hotelu Belvedere. Poznałam także na nowo Zakopane, które może być miejscem organizacji eventów z uwagi na sporą infrastrukturę, obiekty sportowe i wiele miejsc noclegowych. Warto brać udział w tego typu wyjazdach, gdyż to jedyny sposób, aby poznać obiekty noclegowe, personel i okolice w tak szczegółowy sposób – stwierdza Katarzyna Kijek-Jankowska, właściciel Lidereve Event & Travel.
Meeting plannerzy podkreślali także dobrą organizację wyjazdu. – Program wyjazdu był niezwykle bogaty i interesujący, zarówno pod względem zwiedzania, jak i atrakcji. Dostarczył niezapomnianych wrażeń i doskonałej równowagi między poznawaniem nowych miejsc a chwilami relaksu. Sama organizacja wyjazdu była wyśmienita – wszystko zostało dopięte na ostatni guzik, a każdy element programu realizowano punktualnie i zgodnie z planem. Dzięki temu uczestnicy mogli w pełni cieszyć się atrakcjami i komfortowo korzystać z przygotowanych niespodzianek. Dodatkowo pogoda bardzo dopisała! – mówi Anna Knyziak, product manager Poland Tour.
– Program wyjazdu był bardzo ciekawy i różnorodny: od zwiedzania miasta, testowania lokalnych przysmaków do tradycyjnych góralskich śpasów, wszystko było zaplanowane z myślą o maksymalnym wykorzystaniu czasu i poznaniu miejscowych atrakcji i zwyczajów – dodaje Izabela Hernik.
Dla przedstawicieli obiektów udział w takich wydarzeniu jak MP MICE Tour® jest bardzo ważny. – Uważam, że jest to absolutna konieczność. Możliwość bezpośredniego kontaktu, rozmowy, wymiany doświadczeń czy własnych spostrzeżeń, dają inną perspektywę i pokazują możliwości. Sami uczestnicy, którzy mają olbrzymie doświadczenie w organizacji wszelakich eventów, są dla nas ogromnym źródłem inspiracji i świetnym partnerem do organizowania rzeczy z pozoru niemożliwych. Hotel Belvedere jest miejscem, które skrywa w sobie ogrom możliwości eventowych, a to wszystko zamknięte w unikatowych wnętrzach, które zachowują swój niepowtarzalny charakter. A to warto zobaczyć i poczuć osobiście – podsumowuje Anna Widacka, zastępca dyrektora generalnego Hotelu Belvedere Zakopane.
MP MICE Tour® odbył się w dniach od 7 do 9 listopada 2024
ZOBACZ FOTORELACJE
Fot. Marcin Faliński
MP MICE Tour® z Hotele Belvedere w Zakopanem 1 >>>
MP MICE Tour® z Hotele Belvedere w Zakopanem 2 >>>
MP MICE Tour® z Hotele Belvedere w Zakopanem 3 >>>
Zobacz też fotorelację z MP MICE Tour® na Facebooku >>>