MP Power 12: Kategorie
MP Power 12 to plebiscyt, w ramach którego wyróżniane są eksperci i osobistości – najbardziej wpływowe osoby w branży spotkań. MP Power 12 jest częścią konkursu MP Power Awards®.
MEETING PLANNER KORPORACYJNY – MARKETER lub WŁAŚCICIEL BIZNESOWY Przedstawiciel działu marketing ulub innego działu w korporacji czy instytucji, który zleca organizację evenetów, incentive travel, kongresów, szkoleń itp. i ma nad nimi merytoryczny nadzór. Wyróżnioną osobę powinny cechować etyka branżowa i kierowanie się dobrymi praktykami przy wyborze dostawców usług, sposobach ogłaszania, przeprowadzania i rozstrzygnięcia przetargów, oraz wyróżniać jakość współpracy i duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
MEETING PLANNER KORPORACYJNY – DZIAŁ ZAKUPÓW Przedstawiciel działu zakupów odpowiedzialny za zakup usług z dziedziny organizacji evenetów, incentive travel, kongresów, szkoleń, podróży służbowych itp. Wyróżnioną osobę powinny cechować etyka branżowa i kierowanie się dobrymi praktykami przy wyborze dostawców usług, sposobach ogłaszania, przeprowadzania i rozstrzygnięcia przetargów, zrozumienie prawideł funkcjonowania tego sektora oraz wyróżniać osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
Przedstawiciel działu marketing lub innego działu w korporacji czy instytucji, który zleca organizację evenetów, incentive travel, kongresów, szkoleń itp. i ma nad nimi merytoryczny nadzór. Wyróżnioną osobę powinny cechować etyka branżowa i kierowanie się dobrymi praktykami przy wyborze dostawców usług, sposobach ogłaszania, przeprowadzania i rozstrzygnięcia przetargów, oraz wyróżniać jakość współpracy i duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
MEETING PLANNER KORPORACYJNY – MANAGER ESG i/lub CSR Manager odpowiadający za realizację strategii ESG, CSR, zrównoważonego rozwoju w korporacji czy instytucji, który zleca organizację evenetów, incentive travel, kongresów, szkoleń itp. mający wpływ na wybór partnerów i realizację usług zgodnie z przyjętą polityką ESG. Wyróżnioną osobę powinny cechować etyka branżowa i kierowanie się dobrymi praktykami przy wyborze dostawców usług, sposobach ogłaszania, przeprowadzania i rozstrzygnięcia przetargów, oraz wyróżniać jakość współpracy i duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
MEETING PLANNER – STOWARZYSZENIE Przedstawiciel stowarzyszenia, który zleca organizację evenetów, kongresów, seminariów itp. i ma nad nimi merytoryczny nadzór. Wyróżnioną osobę powinny cechować etyka branżowa i kierowanie się dobrymi praktykami przy wyborze dostawców usług, sposobach ogłaszania, przeprowadzania i rozstrzygnięcia przetargów oraz wyróżniać jakość współpracy i osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
MEETING PLANNER – AGENCJA EVENTOWA Przedstawiciel agencji specjalizującej się w organizacji projektów z zakresu event marketingu, którego oprócz profesjonalizmu i branżowej etyki cechuje działalność na rzecz branży oraz wyróżniają duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
MEETING PLANNER – AGENCJA INCENTIVE TRAVEL Przedstawiciel agencji specjalizującej się w organizacji incentive travel oraz incentive marketing i programach wsparcia sprzedaży, którego oprócz profesjonalizmu i branżowej etyki cechuje działalność na rzecz branży oraz wyróżniają duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
MEETING PLANNER – DMC/PCO Przedstawiciel Destination Management Company, którego oprócz profesjonalizmu i branżowej etyki cechuje działalność na rzecz branży i promocji na arenie międzynarodowej Polski jako miejsca realizacji projektów z zakresu MICE oraz wyróżniają duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
DOSTAWCA – VENUE Przedstawiciel kadry zarządzającej obiektu lub osoba odpowiedzialna w obiekcie za współpracę z organizatorami eventów, konferencji, kongresów, szkoleń itp., którego cechuje profesjonalizm, etyka branżowa, działalność na rzecz branży eventowej i jej promocji, jakość współpracy, dbałość o markę i pozycję obiektu, innowacyjność, duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
DOSTAWCA – TECHNIKA EVENTOWA Przedstawiciel firmy specjalizującej się w event engineeringu i technice eventowej odpowiedzialny za współpracę z organizatorami eventów, konferencji, kongresów, szkoleń itp., którego cechuje profesjonalizm, etyka branżowa, działalność na rzecz branży eventowej i jej promocji, jakość współpracy, dbałość o markę i pozycję reprezentowanej firmy, innowacyjność, duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
DOSTAWCA – CATERING Przedstawiciel firmy specjalizującej się w obsłudze cateringowej, odpowiedzialny za współpracę z organizatorami eventów, konferencji, kongresów, szkoleń itp., którego cechuje profesjonalizm, etyka branżowa, działalność na rzecz branży eventowej i jej promocji, jakość współpracy, dbałość o markę i pozycję reprezentowanej firmy, innowacyjność, duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
DOSTAWCA OPEN Przedstawiciel firmy, która świadczy usługi na rzecz organizatorów wydarzeń, dzięki którym realizowane są wybrane komponenty wydarzenia, odpowiedzialny za współpracę z organizatorami eventów, konferencji, kongresów, szkoleń itp., którego cechuje profesjonalizm, etyka branżowa, działalność na rzecz branży eventowej i jej promocji, jakość współpracy, dbałość o markę i pozycję reprezentowanej firmy, innowacyjność, duże osiągnięcia na polu zawodowym w swojej specjalizacji.
Do tej kategorii nie mogą być zgłaszane osoby reprezentujące jedną z następujących kategorii: Dostawca – Venue, Dostawca – Catering, Dostawca – Technika eventowa.
CONVENTION BUREAU / BIURO MARKETINGU MIEJSC Przedstawiciel biura, które prowadzi działania w celu promocji sektora MICE i reprezentowanego miasta, regionu, kraju pod kątem organizacji eventów, konferencji, kongresów czy incentive travel, w Polsce i/lub zagranicą. Wyróżnioną osobę powinny cechować profesjonalizm, innowacyjność, etyka branżowa, jakość współpracy, działalność na rzecz branży oraz duże osiągnięcia na polu zawodowym.