MP Power Awards® 2021: Znamy nominowane projekty
Jury dziesiątej konkursu MP Power Awards® ogłosiło „złote trójki” czyli nominowane do nagrody projekty w części konkursu MP Power Projekt. Laureatów poznamy podczas finałowej gali, która odbędzie się 27 kwietnia w warszawskiej scenie Relax.
Jury MP Power Awards® wybrało nominowane w konkursie projekty, spośród ponad stu zgłoszonych prac. W tej edycji ze względu na specyfikę roku 2021 w wybranych kategoriach kontynuowany jest podział podział na projekty zrealizowane stacjonarnie i online.
Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty czyli złote trójki w każdej kategorii (w dwóch przypadkach z powodu równej liczby głosów jury zdecydowało o czterech nominacjach). W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt.
Kategorie główne
Event promocja marki (stacjonarny)
GoodyearBlimp, klient: Goodyear, agencja: Power
Polska Premiera Mercedes-Benz EQS, klient: Mercedes-Benz Polska, agencja: Make event
Red Bull RoofRide Katowice, klient: Red Bull, agencja: Snow PR, Ten Team
Strefa Jelenia 2021 – Jägermeister, klient: CEDC, agencja: Outrage
Event promocja marki (online)
Forum. Uśmiech robi dzień dobry, klient: Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, agencja: El Padre
OLX Know How 2022, klient: OLX Praca, agencja: Live Age
Z LEGO możesz wszystko, klient: LEGO Polska, agencja: Defacto
Event celebracja (stacjonarny)
Drone Show – DOFE 2021, klient: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, agencja: Justpoint
EFFIE Awards 2021, klient: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, agencja: IDFX
T for Together, klient: T Mobile, agencja: Mamy To
Event celebracja (online)
ING Tech Poland: LEMiversum – AnnualAwards Gala, klient: ING Tech Poland, agencja: El Padre
Muuuuuu! TV Jubileusz 30-lecia DeLaval w Polsce, klient: DeLaval Operations, agencja: Compani
One Accenture, klient: Accenture, agencja: Bespoke
Event integracja (stacjonarny)
FRRuuu Firmowy Rajd Rowerowy 2021, Compani, projekt własny
Letnia Wyprawa, klient: Eurocash SA, agencja: Grupa MSG
Porsche Parade 2021, klient: Volkswagen Group Polska, Porsche Polska, agencja: Walk Events
Event integracja (online)
Mikołajki BGK 2021, klient: Bank Gospodarstwa Krajowego, agencja: KDK Events
PeP TV, klient: Polskie ePłatności, agencja: Proevent
Żabka Mały Wielki Sport, klient: Żabka, agencja: Imagine Nation
Event edukacja (stacjonarny)
Małopolski Festiwal Zawodów 2021, klient: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolski, agencja: CMA PL
Podróże z miedzią – mobilna wystawa KGHM, klient: KGHM SA, agencja: BERM
Santander Orchestra, klient: Santander Bank Polska, agencja: Rebelia Media Group
Event edukacja (online)
Klik na Rozwój 2021, klient: PZU, agencja: Plej
Microsoft EduDay, klient: Microsoft Polska,agencja: Live Age
Spark of Change 2021, KDK Events, projekt własny
Event pozostałe formy
AlconBrilliant Place To Work, klient: Alcon, agencja: El Padre
Clouds Fest Final Call, klient: Revolume, agencja: 180heartbeats + Jung v Matt
EduGameJampowered by GovTech, klient: Centrum GovTech, agencja: Ibento
EuropeanAthletics Team Championships Silesia 2022, Stadion Śląski, projekt własny
Kongres (stacjonarny)
Impact'21, klient: Fundacja Impact, agencja: The Way
Internet Governance Forum, klient: Organizacja Narodów Zjednoczonych, Ministerstwo Cyfryzacji, agencja: El Padre, BERM
Open Eyes Economy Summit 2021, Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej, projekt własny
Kongres online
Europt(r)ode XV, klient: Politechnika Warszawska, Wydział Chemii, agencja: MW ScienceMeetings
Orange Forum 2021, klient: Orange Polska, agencja: Imagine Nation
Incentive travel
Aviva Express, klient: Aviva, agencja: MindBlowing
Islandia. Kraina Żywiołów, klient: Boehringer Ingelheim, agencja: Weco-Travel Services
Mission: Nicea, klient: Orange Polska, agencja: Proevent
Targi
Beautyworld Middle East 2021 w Dubaju, klient: Ministerstwo Rozwoju Pracy i Technologii, agencja: BERM
Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, Targi w Krakowie, projekt własny
Stoisko targowe na GITEX Technology Week, klient: PayEye, agencja: Ten Team
Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
#1YearChallenge, klient: Dentons, agencja: Bespoke
Techland „DyingLights 2”, klient: Techland, agencja: endorfina events
Województwo Łódzkie. Nowoczesność inspirowana tradycją, klient: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, BERM
Kategorie towarzyszące
CSR
Santander Orchestra, klient: Santander Bank Polska, agencja: Rebelia Media Group
Twoje TAK ma moc, klient: Fundacja BGK im. J. K. Steczkowskiego, agencja: Rebelia Media Group
Women Power Series, Tor Wyścigów Konnych Służewiec / Totalizator Sportowy, projekt własny
Stage Design
Clouds Fest Final Call, klient: Revolume, agencja: 180heartbeats + Jung v Matt
ING Tech Poland LEMiversum – AnnualAwards Gala, klient: ING Tech Poland, agencja: El Padre
Premiera Kia Ev6, klient: Kia Polska, agencja: Plej
Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, Celuch Consulting), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Aida Bella (Totalizator Sportowy), Joanna Cendrowska (Eiffage Polska Serwis), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Kamila Cichocka (Microsoft), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Cristescu (PGNiG), Magdalena Gawlak (International Project Management Association), Anna Gawrońska (Santander), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Katarzyna Kozub-Bury (Drogeria Natura Polska), Urszula Leciejewska (Google), Rafał Mielczarek (Carlsberg Polska), Łukasz Pacek (BNP Paribas), Micał Podogrodzki (Allianz Poland), Urszula Porębska (Metro Properties), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Elżbieta Rivest (Grupa Polpharma), Ewa Solarz (Bank Pekao SA), Agnieszka Stryjecka (Sixt), Edyta Styczeń Gawin (Netia), Renata Taberska (Warta), Joanna Winiarska (Agora), Marta Zalewska-Hinca (Grupa Lotos).
W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym konkursu MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's, w obradach jury uczestniczył mec. Maciej Dudziński.
Finał dziesiątej edycji konkursu MP Power Awards® – MP Power Night odbędzie się 27 kwietnia w warszawskiej Scenie Relax. Transmisję MP Power Night będzie można oglądać na stronie internetowej serwisu MeetingPlanner.pl, oraz na kanałach społecznościowych portalu
Podczas finału poznamy laureatów wszystkich części konkursu MP Power Awards®, a są to: MP Power 12, czyli najbardziej wpływowe osobistości branży, MP Power Projekt (najlepsze projekty), MP Power Venue (najlepsze obiekty), MP Power Produkt (najlepsze eventowe produkty), laureatów nagród specjalnych „Zrównoważony Rozwój w Branży Eventowej” i „Event Dziesięciolecia” oraz konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej. Poznamy także Top Ten Agencji 2021 i Agencję Roku.