MP Power Awards powraca. Dwunasta edycja konkursu rozpoczęta
Zapraszamy do udziału w dwunastej edycji MP Power Awards®. Jury konkursu wybierze najlepsze projekty, obiekty oraz produkty. Przyzna także nagrodę specjalną za zrównoważony rozwój w branży eventowej i tytuł Agencji Roku.
Celem MP Power Awards® jest wyróżnienie eventów i projektów, produktów związanych z event marketingiem, miejsc i obiektów oraz osobistości branży.
Do udziału w MP Power Awards® organizator – MeetingPlanner.pl zaprasza agencje eventowe, incentive travel, marketingowe, biura PCO, DMC, agencje specjalizujące się w team buildingu, firmy cateringowe i multimedialne specjalizujące się w obsłudze sektora eventowego, meeting plannerów i marketerów odpowiedzialnych za realizację projektów z zakresu branży eventowej w korporacjach, instytucjach i stowarzyszeniach, obiekty, firmy i oranizacje dostarczające usługi w sektorze eventowym.
Konkurs MP Power Awards® tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Terminy zgłoszeń do poszczególnych części konkursu MP Power Awards®:
- MP Power 12 – 24 stycznia
- MP Power Venue – 5 lutego
- MP Power Projekt – 23 lutego
- MP Power Produkt – 11 marca
- Zrównoważony rozwój branży eventowej – 11 marca
Jak dokonać zgłoszenia do MP Power Awards® >>>
W ramach MP Power Projekt zostaną poddane analizie i ocenie realizacje w następujących kategoriach głównych: event promocja marki B2C i B2B, event – celebracja, integracja i edukacja, strefa marki, wydarzenie muzyczne, wydarzenie sportowe, kongres, targi, event pozostałe formy, incentive travel oraz kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu, i towarzyszących: catering, CSR oraz stage design.
Szczegóły zgłoszenia >>>
Termin zgłoszeń – 23 lutego
W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne, obiekty, które działają zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju – z największym eventowym potencjałem. Jury, wybierając nominacje, a następnie zwycięzcę w każdej kategorii, ocenia możliwości obiektu pod kątem realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjność, rozwiązania przygotowane pod kątem branży spotkań czy innowacyjność. Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu. W ramach MP Power Venue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach: miejsce eventowa, hotel eventowo-konferencyjny, hotel biznesowy, obiekt wielofunkcyjny, zielony obiekt unikatowy oraz premiera
Szczegóły zgłoszenia >>>
Termin zgłoszeń – 5 lutego
MP Power Produkt – w tym roku jury będzie poszukiwało wyróżniających się na rynku produktów, atrakcji, usług i narzędzi, które mogą stać się częścią programu eventu i wpływać znacząco na jego uatrakcyjnienie lub ułatwić jego realizację.
Szczegóły zgłoszenia >>>
Termin zgłoszeń – 11 marca
Jury konkursu przyzna nagrodę specjalną – Zrównoważony rozwój w branży eventowej. Wyróżnione zostaną projekty, działania, stosowanie wybranych rozwiązań, których główne cele wchodzą w zakres ESG, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej albo popularyzują jej wybrane idee, przez podmioty działające w przemyśle spotkań lub świadczące usługi na rzecz organizatorów wydarzeń.
Szczegóły zgłoszenia >>>
Termin zgłoszeń – 11 marca
Tytuł Agencji Roku będzie przyznany na podstawie liczby punktów uzyskanych w wyniku udziału i osiągnięć agencji we wszystkich częściach konkursu.
W plebiscycie MP Power 12 branża oraz jury wyróżni osoby, które w 2023 roku wyróżniły się postawą, działaniami oraz zaangażowaniem w życie branży. Kandydaci powinni być profesjonalistami osiągającymi sukcesy zawodowe w swojej specjalizacji, wyróżniać się wysokim poziomem etyki zawodowej oraz jakością współpracy, a także działać na rzecz rozwoju rynku i kreowania dobrych praktyk we współpracy pomiędzy podmiotami działającymi w branży spotkań.
Zgłoś kandydata >>>
Konkursem towarzyszącym MP Power Awards® jest Kreatywny Roku Branży Eventowej, który w tym roku również odbędzie się po raz dwunasty. Szczegóły zgłoszeń będą podane wkrótce.
Rozstrzygnięcie MP Power Awards® nastąpi podczas finału 22 kwietnia 2024 r.
Organizatorem konkursu jest MeetingPlanner.pl. Partnerem metodologicznym MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Partnerem MP Power Venue jest Z– Factor – firma, która odpowiada za przeprowadzenie audytu nominowanych obiektów.
Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się na stronie: www.mppowerawards.com