MP Power Awards 2023: zwycięskie projekty
MP Power Projekt, czyli najlepsze projekty w dwunastej edycji konkursu MP Power Awards®.
Kategorie główne
Event promocja marki B2C
Samsung Galaxy Playground, klient: Samsung Polska, agencje: Ten Team i VMLY&R
Event promocja marki B2B
Premiera Kia EV9, klient: Kia Polska, agencja: Plej
Event celebracja
25 lat koncertowego lotu Kruk SA, klient: Kruk SA, agencja: Fox Events
Event integracja
Be Like a Star, klient: Coloplast Business Centre, agencja: In Spe grupa marketingowa
Event edukacja
EduStrefy „Droga do Green City”, klient: InPost, agencja: Allegro Brand Experience Agency
Strefa marki
Strefa Jelenia na Open’er Festival 2023, klient: CEDC grupa Maspex, agencja: obiekt.studio
Wydarzenie muzyczne
Beksiński.Live, endorfina events i L2L – Live 2 Listen, projekt własny
Wydarzenie sportowe
Red Bull Phase Rush, klient: Red Bull Polska, agencje: Walk Events i Gam3rs_X
Event pozostałe formy
Party Fashion Night 2023, klient: Burda Media Polska, agencja: Imagine Nation
Kongres
Kongres Pamięci Narodowej, klient: Instytut Pamięci Narodowej, agencja: El Padre
Incentive travel
Himalaje mocy, MindBlowing, projekt własny
Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
Wyższy poziom chmury, klient: Microsoft, agencja: Live Age
Targi
26. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, Targi w Krakowie, projekt własny
Kategorie towarzyszące
CSR
Proud to be party, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + JvM
Transplant Summit Poland, klient: Fundacja BGK, agencja: Rebelia Media
Stage design
Jimek & Goście: Historia Polskiego Hip-Hopu II, klient: Going, agencja: ICONYK
Catering
Biesiada Barbórkowa, klient: Polska Grupa Górnicza – oddział KWK Staszic-Wujek, caterer: Catering Arts
Zobacz nominacje MP Power Projekt >>>
Jury MP Power Awards® wybrało nominowane i zwycięskie projekty, spośród ponad 150 zgłoszonych do konkursu prac. Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty, czyli złote trójki w każdej kategorii. W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt. W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).
Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Aida Bella (Totalizator Sportowy), Joanna Cendrowska (Aldesa Polska Services), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Kamila Cichocka (Microsoft), Marta Cienkowska (Ministerstwo Kultury), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Joanna Kosieradzka (Posnet), Katarzyna Kozub-Bury (RTV Euro AGD), Joanna Latoszek (mBank), Urszula Leciejewska (HPE), Łukasz Pacek (BNP Paribas), Michał Olkiewicz (Bank Pekao), Magdalena Olszewska (L’Oréal Poland – Baltic), Michał Podogrodzki (Allianz Poland), Katarzyna Przewęzikowska (Żabka), Julian Przybylski (Ernst & Young), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Elżbieta Rivest (Grupa Polpharma), Agnieszka Stryjecka (Sixt), Edyta Styczeń-Gawin (Netia), Joanna Winiarska (Wytwórnia Muzyczna Agora).
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's – mec. Maciej Dudziński. Finał dwunastej edycji konkursu MP Power Awards® – MP Power Night odbył się 22 kwietnia w Teatrze 6.piętro w Warszawie.
Lista wszystkich laureatów 12. edycji MP Power Awards >>>
Projekty oceniane według następujących kryteriów:
· Event – promocja marki B2C (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Spójność komunikacji, Elementy angażujące uczestników, Budowanie zasięgu, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Event – promocja marki B2B (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Spójność komunikacji, Elementy angażujące uczestników, Budowanie zasięgu, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Event – celebracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Innowacje, Jakość elementów projektu, w tym scenografia wizualna i oprawa graficzna projekt, Budowanie zaangażowania, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Event – integracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej, Zaangażowanie, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Event – edukacja (Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej, Techniki edukacyjne, Jakość elementów treści, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Zaangażowanie grupy docelowej z pomocą wybranego nośnika, Budowanie zasięgu, Kreacja, Logistyka)
· Strefa marki (Dobór elementów programu do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Budowanie zaangażowania i styku z marką, Design i walory estetyczne, Kontekst projektu, którego częścią jest strefa marki (wykorzystanie potencjału projektu), Spójność komunikacji, Logistyka, Innowacje, Efektywność pod kątem wszystkich interesariuszy)
· Wydarzenie muzyczne (Kreacja, Walory artystyczne, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Logistyka , Innowacje, Efekty)
· Wydarzenie sportowe (Logistyka, Kreacja, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Innowacje, Efekty)
· Event – pozostałe formy (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Incentive travel (Kreacja, Dobór destynacji i elementów programu/scenariusza do grupy docelowej/charakteru marki, produktu/działalności firmy, Spójność komunikacji, Logistyka, Innowacje, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Targi (Logistyka, Kreacja, Dobór komponentów targu (synergia), Budowanie zasięgu, Innowacje, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy)
· Kongres (Logistyka, Kreacja, Zrównoważenie komponentów kongresu, Wykorzystanie potencjału destynacji, Innowacje, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Legacy)
· Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu (Kreacja, Dobór narzędzi i rozwiązań pod kątem grupy docelowej, Dobór kanałów (wielokanałowość), Budowanie zasięgu, Spójność komunikacji, Innowacje, Efektywność)
Kategorie towarzyszące:
· CSR (Wartość / korzyść biznesowa, Zawartość merytoryczna programu / akcji, kreacja, Spójność z marką i/lub działalnością właściciela projektu, Powiązanie scenariusza z głównym przekazem i celem wydarzenia, Efektywność: relacja założenia – rezultaty)
· Stage Design (Kreacja, Spójność z charakterem przekazu, Walory estetyczne, Wykorzystanie potencjału przestrzeni, Innowacje)
· Catering (Efekty, Logistyka, Kreacja, Dobór i spójność z założeniami klienta i grupą docelową, Walory estetyczne, Innowacje)