MP Power Awards 2024: Znamy nominowane projekty
Jury 13. edycji konkursu MP Power Awards® ogłosiło „złote trójki”, czyli nominowane do nagrody projekty w części konkursu MP Power Projekt. Laureatów poznamy podczas finałowej gali, która odbędzie się 24 kwietnia w Muzeum Historii Polski w Warszawie.
Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty, czyli złote trójki w każdej kategorii. W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt. W dwóch kategoriach z powodu takiej samej liczby głosów, nominowane są cztery projekty.
MP Power Projekt – nominacje
Event – promocja marki B2C
Converse Edge of Style Runway, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
Pop-up Converse, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
Strefa Zabawy Lego, klient: Lego Polska, agencja: El Padre
Event – promocja marki B2B
Dell Technologies Forum Poland 2024, klient: Dell Technologies, agencja: IF Nation Group
Lasowisko, klient: Mapei Polska, agencja: Grupa MSG
Premiera Nissana Qashqai, klient: Astara NIP Poland, agencja: Eventstories x Mamy To
Event – korporacyjny, wewnętrzny
Lyreco Convention „We’re Changing the Game”, klient: Lyreco Polska, agencja: Imagine Nation
Pepco Got Talent, klient: Pepco, agencja: Imagine Nation
RAS People Awards, klient: Ringier Axel Springer Polska, agencja: Live Age
Rozmowy pod znakiem Centaura, klient: Rossmann Polska, agencja: El Padre
Event – jubileusz
10 projektów na 10 lat pracy artystycznej W. Brewki, Wojciech Brewka, agencja: Rebelia Media
10-lecie fabryki Nestlé Purina – „Blisko od 10 lat”, klient: Nestlé Purina, agencja: El Padre
„Od 100 lat w przyszłości” – 100-lecie Alfa Laval, klient: Alfa Laval, agencja: Live Age
Event – gala wręczenia nagród
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Plebiscyt Znakomitość Roku DOZ.PL 2024, klient: DOZ.PL, agencja: Holo
RAS People Awards, klient: Ringier Axel Springer Polska, agencja: Live Age
Event – celebracja
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Wasteland, klient: Intel Technology, agencja: Agencja Eventowa IKA
Welcome to Tivoli Garden, klient: Coloplast Business Center, agencja: In Spe Events
Event – integracja
It's time to fiesta, klient: KK Wind Solutions, agencja: In Spe Events
JTI Hero’s Journey, klient: JTI Austria, agencja: Catalyst Poland
McDonald’s Polska Christmas Party, klient: McDonald's Polska, agencja: El Padre
Pekao CUP 2024, klient: Pekao SA, agencja: Master Brand
Event – edukacja
EduStrefy InPost Droga do Green City 2024, klient: InPost, agencja: Live Age
Hello ICE Budimex Dzieciom, klient: Budimex SA, agencja: Inward Experience Agency
Illuminight by Wella, klient: Wella Company Polska, agencja: Imagine Nation
Strefa marki
Osiedle im. Luzu, klient: Kompania Piwowarska, agencja: Holo
Strefa Orange i Netflix na Open'er Festival, klient: Netflix, agencja: Allegro Brand Experience Agency
YSL Beauty Light Club, klient: YSL Beauty, L’Oréal Polska, agencja: endorfina events
Wydarzenie muzyczne
bambi robi z Makiem, co chce, klient: McDonald’s Polska, agencja: endorfina events
JIMEK & Goście: Subklasyka, Radzimir Dębski „JIMEK”, agencja: Note The Note
Maybelline New York Music Stories 2024, klient: Maybelline New York, agencja: endorfina events
Wydarzenie sportowe
Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie, klient: Avon, organizator: Stowarzyszenie Truchtacz.pl
Gala XTB KSW 100, klient: Federacja KSW, organizatorzy: Federacja KSW / PreZero Arena Gliwice
Red Bull de_arena, klient: Red Bull, agencja: Walk Events & GAM3RS_X
Event – pozostałe formy
Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris, klient: L’Oréal Paris, agencja: Imagine Nation
Paprocki Brzozowski – pokaz kolekcji „Menu”, klient: Paprocki Brzozowski, agencja: Imagine Nation
Stare Telefony Działają Cuda, klient: T-Mobile, agencja: endorfina events
Incentive travel
45 lat Lody Koral, klient: Lody Koral, agencja: Polka Travel
Kolonialnie, orientalnie! Indochiny 2024, klient: Toyota Financial Services, Toyota Central Europe, agencja: InDreams Incentive Programs
Where the brave come to play, klient: Santander Consumer Bank, agencja: Nu Horizons
Kongres
1st Occupational Therapy Europe Congress, klient: Polskie Stowarzyszenie Terapii Zajęciowej, agencja: Mazurkas Congress Management
Kongres IN.SE.CON, organizator: Grupa MTP, projekt własny
Kongres Nowej Mobilności 2024, klient: Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności, agencja: Stickman
Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
bambi robi z Makiem, co chce, klient: McDonald’s Polska, agencja: endorfina events
Garnier Green ON, klient: Garnier, agencja: Creative Pro PL
Microsoft AI Tour Warszawa, klient: Microsoft, agencja: Live Age
Targi
II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie, klient: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR), agencja: El Padre
Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT®, organizator: Targi w Krakowie, projekt własny
Targi Idei ESG, organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, projekt własny
Oprawa wizualna i scenograficzna
Christmas Party, klient: McDonald’s Polska, agencja: El Padre
Converse Edge of Style Runway, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Catering
Gala 30-lecia Volvo Trucks i VFS w Polsce, klient: Volvo Trucks i VFS Usługi Finansowe w Polsce, agencja: Agencja Herc Lab Creative, caterer Ma Passion
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: 10Team, caterer: Belvedere Catering
Świętuj z nami 15 lat sztuki gościnności!, klient: Vienna House by Wyndham Andel’s Łódź, agencja: Rebelia Media
CSR
10 jubileusz Adamed SmartUp 2024, klient: Fundacja Adamed, agencja: Walk Events
Kobieta Jeszcze Intymniej, klient: Fundacja Jeszcze, agencja: Mamy To
Rak Off – Czas, żeby rak zaczął bać się nas!, klient: Fundacja Rak'n'Roll, agencja: *Bespoke
Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Joanna Cendrowska (Aldesa Polska), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Kamila Cichocka (Microsoft), Marta Cienkowska (Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander Bank Polska), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Joanna Kosieradzka (Posnet Polska), Katarzyna Kozub-Bury (Smyk SA), Urszula Nowogórska (Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji SA), Magdalena Olszewska (L’Oréal Poland – Baltic), Łukasz Pacek (BNP Paribas Bank Polska SA), Bożena Pawlik (PKO Bank Polski), Katarzyna Przewężikowska (Żabka Polska), Julian Przybylski (EY Polska), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Magdalena Strąk (Cemex Polska), Aleksandra Stępkowska (KPMG Polska), Agnieszka Stryjecka (Sixt), Edyta Styczeń Gawin (Netia), Eugeniusz Teslenko (Shell), Joanna Winiarska (Agora Książka i Muzyka).
W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).
Obrady Jury MP Power Awards – MP Power Projekt odbyły się w hotelu Arche Poloneza
Projekty oceniane według następujących kryteriów:
- Event – promocja marki B2C (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – promocja marki B2B (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – korporacyjny, wewnętrzny (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ kultury organizacyjnej, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – jubileusz (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu 1-10, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – gala wręczenia nagród (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – celebracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – integracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – edukacja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Techniki edukacyjne, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Strefa marki (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Budowanie zaangażowania i styku z marką, Design i walory estetyczne, Kontekst projektu, którego częścią jest strefa marki (wykorzystanie potencjału projektu), Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Wydarzenie muzyczne (Kreacja, Walory artystyczne, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Wydarzenie sportowe (Sposób i jakość realizacji (logistyka), Kreacja, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Spójność komunikacji, Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Event – pozostałe formy (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Incentive travel (Kreacja, Dobór destynacji i elementów programu/scenariusza do grupy docelowej/charakteru marki, produktu/działalności firmy, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Kongres (Sposób i jakość realizacji (logistyka), Kreacja, Zrównoważenie komponentów kongresu, Wykorzystanie potencjału destynacji, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Innowacyjność, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Legacy, Konkurencyjność w kategorii)
- Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu (Strategia, Kreacja, Dobór narzędzi i rozwiązań pod kątem grupy docelowej, Dobór kanałów, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Targi (Logistyka, Kreacja, Dobór komponentów targów (synergia), Budowanie zasięgu, Innowacje, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Konkurencyjność w kategorii)
- Oprawa wizualna i scenograficzna (Kreacja, Walory estetyczne, Spójność z charakterem przekazu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Wykorzystanie potencjału przestrzeni, Innowacyjność, Efekty (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
- Catering (Efekty, Logistyka, Kreacja, Dobór i spójność z założeniami klienta i grupą docelową, Walory estetyczne, Innowacje, Konkurencyjność w kategorii)
- CSR (Zawartość merytoryczna programu / akcji, Kreacja, Spójność z marką i/lub działalnością właściciela projektu, Powiązanie scenariusza z głównym przekazem i celem wydarzenia, Wpływ na uczestników i interesariuszy projektu, Wartość / korzyść biznesowa, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's – mec. Maciej Dudziński. Finał 13. edycji konkursu MP Power Awards® – MP Power Night odbędzie się 24 kwietnia w Muzeum Historii Polski w Warszawie.