MP Power Awards 2024: Znamy nominowane projekty

Jury 13. edycji konkursu MP Power Awards® ogłosiło „złote trójki”, czyli nominowane do nagrody projekty w części konkursu MP Power Projekt. Laureatów poznamy podczas finałowej gali, która odbędzie się 24 kwietnia w Muzeum Historii Polski w Warszawie.
 
Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora konkursu – MeetingPlanner.pl. W pierwszym etapie jury wybrało tzw. krótkie listy projektów, w kolejnym – podczas obrad – nominowane projekty, czyli złote trójki w każdej kategorii. W ostatnim etapie jurorzy głosowali na jeden zwycięski projekt. W dwóch kategoriach z powodu takiej samej liczby głosów, nominowane są cztery projekty.
 
MP Power Projekt – nominacje  
 
Event – promocja marki B2C
Converse Edge of Style Runway,
klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
Pop-up Converse, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
Strefa Zabawy Lego, klient: Lego Polska, agencja: El Padre
 
Event – promocja marki B2B
Dell Technologies Forum Poland 2024
, klient: Dell Technologies, agencja: IF Nation Group
Lasowisko, klient: Mapei Polska, agencja: Grupa MSG
Premiera Nissana Qashqai, klient: Astara NIP Poland, agencja: Eventstories x Mamy To
 
Event – korporacyjny, wewnętrzny
Lyreco Convention „We’re Changing the Game”
, klient: Lyreco Polska, agencja: Imagine Nation
Pepco Got Talent, klient: Pepco, agencja: Imagine Nation
RAS People Awards, klient: Ringier Axel Springer Polska, agencja: Live Age
Rozmowy pod znakiem Centaura, klient: Rossmann Polska, agencja: El Padre
 
Event – jubileusz
10 projektów na 10 lat pracy artystycznej W. Brewki
, Wojciech Brewka, agencja: Rebelia Media
10-lecie fabryki Nestlé Purina – „Blisko od 10 lat”, klient: Nestlé Purina, agencja: El Padre
„Od 100 lat w przyszłości” – 100-lecie Alfa Laval, klient: Alfa Laval, agencja: Live Age
 
Event – gala wręczenia nagród
Panattoni Gala & Party 2024
, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Plebiscyt Znakomitość Roku DOZ.PL 2024, klient: DOZ.PL, agencja: Holo
RAS People Awards, klient: Ringier Axel Springer Polska, agencja: Live Age
 
Event – celebracja
Panattoni Gala & Party 2024
, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
Wasteland, klient: Intel Technology, agencja: Agencja Eventowa IKA
Welcome to Tivoli Garden, klient: Coloplast Business Center, agencja: In Spe Events
 
Event – integracja
It's time to fiesta
, klient: KK Wind Solutions, agencja: In Spe Events
JTI Hero’s Journey, klient: JTI Austria, agencja: Catalyst Poland
McDonald’s Polska Christmas Party, klient: McDonald's Polska, agencja: El Padre
Pekao CUP 2024, klient: Pekao SA, agencja: Master Brand
 
Event – edukacja
EduStrefy InPost Droga do Green City 2024
, klient: InPost, agencja: Live Age
Hello ICE Budimex Dzieciom, klient: Budimex SA, agencja: Inward Experience Agency
Illuminight by Wella, klient: Wella Company Polska, agencja: Imagine Nation
 
Strefa marki
Osiedle im. Luzu
, klient: Kompania Piwowarska, agencja: Holo
Strefa Orange i Netflix na Open'er Festival, klient: Netflix, agencja: Allegro Brand Experience Agency
YSL Beauty Light Club, klient: YSL Beauty, L’Oréal Polska, agencja: endorfina events
 
Wydarzenie muzyczne
bambi robi z Makiem, co chce
, klient: McDonald’s Polska, agencja: endorfina events
JIMEK & Goście: Subklasyka, Radzimir Dębski „JIMEK”, agencja: Note The Note
Maybelline New York Music Stories 2024, klient: Maybelline New York, agencja: endorfina events
 
Wydarzenie sportowe
Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie
, klient: Avon, organizator: Stowarzyszenie Truchtacz.pl
Gala XTB KSW 100, klient: Federacja KSW, organizatorzy: Federacja KSW / PreZero Arena Gliwice
Red Bull de_arena, klient: Red Bull, agencja: Walk Events & GAM3RS_X
 
Event – pozostałe formy
Event streamingowy pokazu Le Défilé L’Oréal Paris, klient: L’Oréal Paris, agencja: Imagine Nation
Paprocki Brzozowski – pokaz kolekcji „Menu”, klient: Paprocki Brzozowski, agencja: Imagine Nation
Stare Telefony Działają Cuda, klient: T-Mobile, agencja: endorfina events
 
Incentive travel
45 lat Lody Koral
, klient: Lody Koral, agencja: Polka Travel
Kolonialnie, orientalnie! Indochiny 2024, klient: Toyota Financial Services, Toyota Central Europe, agencja: InDreams Incentive Programs
Where the brave come to play, klient: Santander Consumer Bank, agencja: Nu Horizons
 
Kongres
1st Occupational Therapy Europe Congress
, klient: Polskie Stowarzyszenie Terapii Zajęciowej, agencja: Mazurkas Congress Management
Kongres IN.SE.CON, organizator: Grupa MTP, projekt własny
Kongres Nowej Mobilności 2024, klient: Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności, agencja: Stickman
 
Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
bambi robi z Makiem, co chce
, klient: McDonald’s Polska, agencja: endorfina events
Garnier Green ON, klient: Garnier, agencja: Creative Pro PL
Microsoft AI Tour Warszawa, klient: Microsoft, agencja: Live Age
 
Targi
II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie
, klient: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR), agencja: El Padre
Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT®, organizator: Targi w Krakowie, projekt własny
Targi Idei ESG, organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, projekt własny
 
Oprawa wizualna i scenograficzna
Christmas Party
, klient: McDonald’s Polska, agencja: El Padre
Converse Edge of Style Runway, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + Jung v. Matt
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: /10Team
 
Catering
Gala 30-lecia Volvo Trucks i VFS w Polsce
, klient: Volvo Trucks i VFS Usługi Finansowe w Polsce, agencja: Agencja Herc Lab Creative, caterer Ma Passion
Panattoni Gala & Party 2024, klient: Panattoni Europe, agencja: 10Team, caterer: Belvedere Catering
Świętuj z nami 15 lat sztuki gościnności!, klient: Vienna House by Wyndham Andel’s Łódź, agencja: Rebelia Media
 
CSR
10 jubileusz Adamed SmartUp 2024
, klient: Fundacja Adamed, agencja: Walk Events
Kobieta Jeszcze Intymniej, klient: Fundacja Jeszcze, agencja: Mamy To
Rak Off – Czas, żeby rak zaczął bać się nas!, klient: Fundacja Rak'n'Roll, agencja: *Bespoke
 
Projekty były oceniane przez jury w składzie: przewodniczący jury prof. UMK, dr hab. Krzysztof Celuch (rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula), członkowie jury: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Joanna Cendrowska (Aldesa Polska), Aleksandra Cichecka (Alior Bank), Kamila Cichocka (Microsoft), Marta Cienkowska (Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander Bank Polska), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Joanna Kosieradzka (Posnet Polska), Katarzyna Kozub-Bury (Smyk SA), Urszula Nowogórska (Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji SA), Magdalena Olszewska (L’Oréal Poland – Baltic), Łukasz Pacek (BNP Paribas Bank Polska SA), Bożena Pawlik (PKO Bank Polski), Katarzyna Przewężikowska (Żabka Polska), Julian Przybylski (EY Polska), Aleksandra Rusin-Mieniewska (Boehringer Ingelheim), Magdalena Strąk (Cemex Polska), Aleksandra Stępkowska (KPMG Polska), Agnieszka Stryjecka (Sixt), Edyta Styczeń Gawin (Netia), Eugeniusz Teslenko (Shell), Joanna Winiarska (Agora Książka i Muzyka).

W przypadku, gdy Juror reprezentuje firmę, która jest twórcą lub współtwórcą projektu zgłoszonego do konkursu, nie bierze udziału w obradach i nie głosuje w danej kategorii (na każdym etapie konkursu).


Obrady Jury MP Power Awards – MP Power Projekt odbyły się w hotelu Arche Poloneza

Projekty oceniane według następujących kryteriów:

  • Event – promocja marki B2C (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – promocja marki B2B (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – korporacyjny, wewnętrzny (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ kultury organizacyjnej, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – jubileusz (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu 1-10, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – gala wręczenia nagród (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – celebracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Atmosfera i elementy celebracji, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – integracja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – edukacja (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Techniki edukacyjne, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Strefa marki (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Budowanie zaangażowania i styku z marką, Design i walory estetyczne, Kontekst projektu, którego częścią jest strefa marki (wykorzystanie potencjału projektu), Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Wydarzenie muzyczne (Kreacja, Walory artystyczne, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Wydarzenie sportowe (Sposób i jakość realizacji (logistyka), Kreacja, Oprawa wizualna, Dobór elementów towarzyszących, Elementy angażujące publiczność, Spójność komunikacji, Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Event – pozostałe formy (Kreacja, Dobór elementów scenariusza do grupy docelowej / charakteru marki/ produktu/ przekazu, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Incentive travel (Kreacja, Dobór destynacji i elementów programu/scenariusza do grupy docelowej/charakteru marki, produktu/działalności firmy, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Kongres (Sposób i jakość realizacji (logistyka), Kreacja, Zrównoważenie komponentów kongresu, Wykorzystanie potencjału destynacji, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Innowacyjność, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Legacy, Konkurencyjność w kategorii)
  • Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu (Strategia, Kreacja, Dobór narzędzi i rozwiązań pod kątem grupy docelowej, Dobór kanałów, Elementy angażujące uczestników, Spójność komunikacji, Budowanie zasięgu w odniesieniu do celu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Innowacyjność, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Targi (Logistyka, Kreacja, Dobór komponentów targów (synergia), Budowanie zasięgu, Innowacje, Efektywność z punktu widzenia wszystkich interesariuszy, Konkurencyjność w kategorii)
  • Oprawa wizualna i scenograficzna (Kreacja, Walory estetyczne, Spójność z charakterem przekazu, Sposób i jakość realizacji (logistyka), Wykorzystanie potencjału przestrzeni, Innowacyjność, Efekty (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)
  • Catering (Efekty, Logistyka, Kreacja, Dobór i spójność z założeniami klienta i grupą docelową, Walory estetyczne, Innowacje, Konkurencyjność w kategorii)
  • CSR (Zawartość merytoryczna programu / akcji, Kreacja, Spójność z marką i/lub działalnością właściciela projektu, Powiązanie scenariusza z głównym przekazem i celem wydarzenia, Wpływ na uczestników i interesariuszy projektu, Wartość / korzyść biznesowa, Efektywność (relacja założenia – rezultaty), Konkurencyjność w kategorii)

Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl. Partnerem merytorycznym MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak's – mec. Maciej Dudziński. Finał 13. edycji konkursu MP Power Awards® – MP Power Night odbędzie się 24 kwietnia w Muzeum Historii Polski w Warszawie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl