MP Power Awards®: Znamy nominowane projekty

Jury konkursu MP Power Awards® ogłosiło nominowane do nagrody projekty. Laureatów MP Power Projekt poznamy podczas finałowej gali, która odbędzie się 23 marca, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec (Trybuna Honorowa) w Warszawie.
Jury MP Power Awards® wybrało nominowane w konkursie projekty, spośród ponad stu dwudziestu zgłoszonych prac. Jury oceniające projekty złożone jest z przedstawicieli klientów – korporacji i instytucji, uczelni wyższych oraz organizatora – MeetingPlanner.pl.
Kategoria: Event promocja marki BtoB
24h CodING hackathon (klient: ING Bank Śląski i ING Services Polska, agencja: Allegro)
Ceremonia otwarcia Hannover Messe (projekt własny: Polska Agencja Inwestycji i Handlu)
Volvo Car Night Market (klient: Volvo Car Poland, agencja: Testa Communications)
Kategoria: Event promocja marki BtoC
Adidas Tango League (klient: adidas Poland, agencja: Allegro, Tailor Made PR)
Bestsellery Empiku 2016 (klient: empik, agencja: Allegro)
Orlen Warsaw Games (klient: PKN Orlen, agencja: El Padre)
Kategoria: Event firmowy – celebracja
Erdem x H&M (klient: H&M Hennes & Mauritz, agencja: Brave Agency)
Gwiazdka Volskwagen Poznań 2017 (klient: Volkswagen Poznań, agencja: NCF)
Magenta Stars (klient: T-Mobile Polska, agencja: endorfina events)
Kategoria: Event firmowy – integracja
Gra terenowa Odkręć kurek historii (klient: PGNiG, agencja: Adventure Warsaw)
Mistrzowie Wartości Grupy BIK (klient: Biuro Informacji Kredytowej SA, agencja: Make Event)
Zamykamy laptopy, otwieramy serca (klient: Bank Gospodarstwa Krajewgo, agencja: Rebelia Media Group)
Kategoria: Event firmowy – edukacja
Reebok FitFighters (klient: Reebok Poland, agencja: Imagine Nation)
Świeża Krew do Pierwszej Pracy (klient: Bank Credit Agricole, agencja: endorfina events)
V-Power Shell Fuel Launch (klient: Shell Polska, agencja: Make Event)
Kategoria: Pozostałe formy
II Warsaw Comic Con (Ptak Warsaw Expo, project własny)
Alchemia Światła (klient: Tauron Dystrybucja, agencja: Visualsupport Group)
Gala Ekstraklasy 2017 (klient: Ekstraklasa SA, agencja: endorfina events)
Kategoria: Incentive travel BtoE
Dzika przygoda pod grzmiącym dymem (klient: eService, agencja: Viventum)
Sri Lanka jest kobietą (klient: BGŻ BNP Paribas, agencja: Wysoko i Wyżej)
Ukryte pragnienia... wyjazd w nieznane (klient: Rossmann, agencja: InDreams)
Kategoria: Incentive travel BtoB
Malezja Express (klient: Santander Consumer Bank, agencja: NU Horizons)
Pura Vida - Panama 2017 (klient: LG, agencja: Weco Travel Services)
Kategoria: Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel
Daimler Trucks Discovery Liga Tygrysa (klient: Mercedes-Benz Polska, agencja: ICP Group)
Dakar - najtrudniejszy wyścig świata (klient: Orlen Oil, agencja: United Partners)
Posnet Dookoła Świata (klient: Posnet Polska, agencja: Terra Aventura Travel & Events)
Kategoria: Kongres
IX Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa PTChN (klient: Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej, agencja: ICP Group)
41. Sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie (klient: Narodowy Instytut Dziedzictwa, agencja: Berm Creative Production Group i ICE Kraków)
IFLA World Library and Information Congress Wrocław 2017 (klient: Biblioteka Narodowa, Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu, Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, agencja/organizatorzy: K.I.T Group, Hala Stulecia, Convention Bureau – Wrocław)
Kategoria: Targi
Poznań Game Arena 2017 (projekt własny: Międzynarodowe Targi Poznańskie)
Targi Motoryzacyjne Warsaw Moto Show (projekt własny: Ptak Warsaw Expo)
WOMEX The World Music Expo 2017 (klient: Piranha Arts, agencja: ICP Group, współorganizator: Katowice Miasto Ogrodów)
Kategoria: Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
H&M Dworzec (klient: H & M Hennes & Mauritz, agencja: Brave Agency & Cut The Mustard)
Launch Ben&Jerrys (klient: Unilever, agencja: 180hearbeats + Jung v Matt)
Red Bull Flag Day 2.0 (klient: Red Bull, agencja: Walk Events)
kategorie towarzyszące
Kategoria: CSR w branży eventowej
Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej (projekt własny: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów)
Forum Humanum Mazurkas (projekt własny: MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel)
Program CSR Rent Design – „Pożyczamy, pomagamy” (projekt własny: Rent Design)
Kategoria: Catering
41.sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO (klient: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, agencja: Berm Creative Production Group, Mazurkas Catering 360°)
60-lecie ZMPD - uroczysta gala dla 1800 osób (klient: Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, Sheraton Outside Catering)
Serwowana kolacja świąteczna dla ponad 1400 osób (klient: Jeronimo Martins Polska oraz Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, agencja: Event Partners, Melon Party Serwis Catering)
Kategoria: Oprawa wizualna
8. Konferencja ABSL (klient: Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), agencja: event-factory, oprawa wizualna: Fabryka Dekoracji, Piloci Studio, VES)
Alchemia Światła 2017 (klient: Tauron Dystrybucja S.A., agencja: Visualsupport)
Oprawa wizualna Gali Effie Awards 2017 (klient: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR, agencja Agencja Och i Ach – oprawa wizualna Pro4Media)
Projekty były oceniane przez jury w składzie: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Edyta Brykała (Noble Concierge), Jacek Caputa (Grupa Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja), Krzysztof Celuch (Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Celuch Consulting, przewodniczący jury), Elżbieta Czarnocka (Grupa Polpharma), Joanna Gorczyca (Grupa PZU), Robert Jarek (prezenter telewizyjny, trener w zakresie wystąpień publicznych), Piotr Jaworowicz (PKN Orlen, autor książki „Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej”), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Laria Koturbasz (Deloitte Advisory), Bartosz Łukasik (Galderma Poland), Anna Maculewicz (Rossmann), Maria Majdrowicz (niezależna ekspertka w dziedzinie komunikacji oraz odpowiedzialności społecznej biznesu, Fundacja Piękniejsze Życie), Agnieszka Majkowska (Prudential), Rafał Mielczarek (Carlsberg Polska), Łukasz Pacek (Bank BGŻ BNP Paribas), Rafał Polarczyk (Stowarzyszenie Pracodawców Polskich), Ewelina Sobolewska (Krotoski-Cichy), Izabela Stajkowska (LOréal Polska), Agnieszka Stryjecka (DNB Bank Polska), Edyta Styczeń-Gawin (Netia), Magdalena Vielhaber (Castrol Polska), Jacek Wasilewski (specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca, Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Wilczyńska (PEKAO).
Jurorzy reprezentujący firmę, której projekt był zgłoszony do konkursu, są wyłączeni z obrad w danej kategorii na każdym etapie konkursu. Opiekę prawną nad MP Power Awards sprawuje kancelaria prawna Pałucki Trusiński.
Zwycięzców poznamy podczas finału MP Power Awards® – gali MP Power Night, która odbędzie się 23 marca, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec (Trybuna Honorowa) w Warszawie. Wydarzenie jest także finałowym eventem Meetings Week Poland 2018.